náhledy
Jaroslav Prchal z Českých drah stojí u záklopky, která se po zatažení brzdy otevře a vypustí se vzduch. Tím se vlak zastaví.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Jaroslav Prchal z Českých drah ukazuje opotřebované i nové části vlakových brzd.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Po zatažení rukojeti dojde k přetržení plomby. U modernějších vlaků Stadler, které jezdí po Vysočině, je možné účinek záchranné brzdy oddálit. Což znamená, že na pokyn strojvedoucího nezastaví hned, ale až na vhodném místě.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Po zatažení rukojeti dojde k přetržení plomby. U modernějších vlaků Stadler, které jezdí po Vysočině, je možné účinek záchranné brzdy oddálit. Což znamená, že na pokyn strojvedoucího nezastaví hned, ale až na vhodném místě.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Po zatažení rukojeti dojde k přetržení plomby. U modernějších vlaků Stadler, které jezdí po Vysočině, je možné účinek záchranné brzdy oddálit. Což znamená, že na pokyn strojvedoucího nezastaví hned, ale až na vhodném místě.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA