Diskuze
Vlak táhl vykolejené vagony kilometry, poničily trať, nástupiště i mosty
Děkujeme za pochopení.
S43y50l41v20a 71T40y81m55e68š67o80v64á
Super záběry opravdového profika. honem honem trh trh.
I69v55a91n 72M86a90r68e67k
Vlak táhl . . . . ? ! ? ! Pokud vím tažnou sílu vyvíjí jen lokomotiva ,anebo už bylo konečně vynalezeno perpetuum mobile ! ! !
V77í29t72ě67z25s14l30a67v 25K48l37o33z91í71k
No pokud vypadly tyhle vozy tak bych řekl že problém bude ve svršku. Nedávno se, dá se říci, kvůli těmto lehkým a na zkrut tuhým vozům dokonce zavedly nové rychlostníky....SŽDC místo řádného stavu svršku aby zvládl i tyto vozy raději stáhne rychlost. Ale nechci předvídat, uvidíme na co příjdou.
J69a30n 40V84a67l32a38l73í67k
Mimo koleje se dostaly poslední dva vagony určené k přepravě automobilů. Byly prázdné, bez nákladu.
No a ty co tu píší že jel bez nákladu jak vědí že ostatní vagony byli prázdné???
J61a59n 65M87a44k75o73v73i35č78k62a
Protože to byla ucelenka,ta je buďto prázdná,nebo ložená.
P64a30v67e51l 55Ř36a61p87e53k
Kvůli pitomým autům nejezdí ani vlaky. To je pořád popelnice tam, za chvíli podobné popelnice zase zpátky. Ťuky ťuk na hlavu, jaká žumpa se vinou státních subvencí automobilismu stala z našeho světa. Přijde mi, že po té trati se skoro nic jiného už ani nevozí. Asi už se v EU nic jiného ani nevyrábí. To jsme to dopracovali
B29l52a41ž77e83j 31M51o55t16y11č44k48a
já mam přesně tento dvojvagon s trabanty a vubec ho nepoužívám protože je pořád mimo koleje.
K14a60r20e17l 59V25e85č90e51ř73a
Pokusím se shrnout pár faktů,které to laikům snad objasní.
Vlak táhla s nejvyšší pravděpodobností lokomotiva řady 230 o výkonu 3000 kW,trať vede do stoupání,takže jela ve výkonu.Podle webu Drážní inspekce ujel vykolejený vůz(soudím podle fotek,vypadá to na první pohled jako dva vozy,ale není tomu tak,je to dvojitý vůz o délce 31 metrů)vzdálenost 2,7 km.Někomu to může připadat strašně daleko,ale zapojíme-li nudnou matematiku,je jasné,že není.Tento vlak jezdí kolem 90 km/h,to jest 25 metrů za 1 sekundu.Při této rychlosti ujede 2,7 km za 108 sekund.Potud matyka,ve skutečnosti musíme vzít do úvahy,že tak 500 m mohl ujet,než si toho výpravčí všiml,resp. než se vrátil do kanceláře.Každé 4 sekundy přibývá 100 ujetých metrů!
Dále když vezmeme do úvahy reakční dobu zařízení TRS(generální stop,taky se nemusí povést na první pokus!),reakční dobu brzd a zábrzdnou vzdálenost,je to odpovídající...Je vidět,že na to výpravčí nekašlou,paradoxně kdyby vlak sledoval zpoza okna kanceláře a nevracel se zvenku,bylo by rozoráno minimálně o 150 metrů méně.
Strojvedoucí nemůže poznat nic,přes táhla se drobné rázy utlumí,ledaže se v oblouku ohlédne s hlavou vystrčenou z okna riskujíc ránu větví a uvidí jiskření 600 m daleko...Šance blížící se nule,musí sledovat trať před sebou,proboha!
Tohle je přesně případ,kdy je lidské oko nenahraditelné.Na trati s dálkovým řízením kde není ve stanicích ani noha by vlak v tomhle stavu mohl jet libovolně dlouho.Kdo tvrdí opak,je agent firem co na tom vydělávají(nejmenuji!)
ČD Cargo je v tomto případě jen dopravce,vozy vlastní firma BLG.Obdobný případ se stal v nepříliš dávné době u Halle,tam rozoral patrák přes 11 km trati.Němci jsou na tom s dálkovým řízením napřed....
R12o53b38e16r49t 61A88k38a41i
Ten vlak tam jel 95 kmh, povolená rychlost v tom úseku je tuším sto. Vozy prázné, vlak lehký. Ta trať tam tam taky není v ideálním stavu, na řadě 230 to háže až to pěkné není. Fíra si toho nemohl všimnout.
M70i50l30o48s19l28a86v 13K22a34n27t67o34r44e24k
No trochu se divím, že si toho fira nevšimnul, vždyť se značně musel zvýšit odpor tažené soupravy a navíc vagonky musely poskakovat a tím nepravidelně měnit tažný odpor. Můj prastrýc, fíra ještě na páře, a moje babička, dlouholetá ajzbónka, oba shodně tvrdili, že pokud vlak někoho (jako člověka) přejede, že to fíra musí poznat. Já dodávám, natož vykolejení
J60i68n57d43ř95i20c74h 95Š12k54o50p87e49k
to se mi nezdá, vlak i vagony "poskakují" po kolejích, není to tak jako auto s několika vleky jedoucí po rovné silnici
Lokomotiva má značnou rezervu výkonu, táhla prázdnou soupravu a nikdo nic nepoznal
D77a80v88i66d 76P69e73c96a
Dobrý den, vlak je dlouhý 600m a dokud jsou vozy spojeny brzdovým potrubím, strojvedoucí jede. Vlak rachotí normálně, lokomotiva lehko překoná odpor vykolejených vozů. Vlak zastaví sám až po rozržení soupravy a úniku vzduchu z brzdového potrubí. Díkybohu nepotkal jiný vlak na druhé koleji.
R87o71m21a72n 66P33o15l77á19č23e55k
Vzhledem k tomu, že se jezdí vpravo a vagony vyčnívaly doprava, tak pro protijedoucí vlak nehrozilo žádné nebezpečí.
M14a54r42t30i94n 53V28e93j67m40o47l35a
Taky by mě zajímalo, kdo si toho všiml.
Z41b45y60n90ě63k 69M26e75l55i55c55h33a97r
jak to tady tak čtu, vychází mi z toho, že si toho všiml výpravčí v Přibyslavi (v tom okamžiku byla lokomotiva už o půl km dál a než se výpravčí vrátil do kanclu a zavolal, kam volat má, a zpráva se dostala strojvedoucímu a než vlak zabrzdil...)
Na D1 u Humpolce zemřel mladý řidič. Narazil do zaparkovaného návěsu
Devatenáctiletý řidič osobního auta cizí státní příslušnosti zemřel ve čtvrtek večer po nehodě na...
Ve vaně mi spí cizí muž, nejde vzbudit, volal na policii zoufalý majitel domu
Policisté na Havlíčkobrodsku vyšetřují neobvyklý případ. Do domu v Úsobí se v úterý večer...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kříže už tu nepřibývají. O hřbitov obětí dálnice D1 se nemá kdo starat
Premium Na symbolickém hřbitově obětí dálnice D1 v Jihlavě-Pávově už tři roky nepřibyl žádný kříž....
Nadšenec staví hlavolamy uvnitř lahví. Baví mě vymýšlet, jak to udělat, říká
Leopold Heneš z Třebenic na Třebíčsku má neobvyklého koníčka. Skládá složité konstrukce uvnitř...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Obrátil v protisměru felicii na střechu a utekl. Řidiče hledá policie
Policisté z Jihlavska pátrají po řidiči, který v sobotu havaroval mezi obcemi Zvolenovice a Telč....
Žďár nad Sázavou slaví. Lidé projdou novou částí Cesty cisterciáků
Oslavy týkající se obdržení významného titulu European Heritage Label (EHL) neboli Evropské...
Věžnice roky chystala přestavbu jezu, při povodni ho však vzala velká voda
Několik let chystala Věžnice na Havlíčkobrodsku opravu poškozeného jezu na říčce Šlapance, který...
Není jara bez Zahrady. Populární výstava opět přiláká do Brodu tisíce lidí
Není léta bez slunce, podzimu bez spadaného listí a zimy bez alespoň trochy sněhu. A jara? No přeci...
Muž se nadýchal chemikálie, která unikla z tlakové lahve. Patrně jde o chlor
Kvůli úniku neznámého štiplavého plynu zasahovali hasiči ve středu a ve čtvrtek v Gorkého ulici v...
Prodej pozemku , Sudice, okr. Třebíč
Sudice, okres Třebíč
1 400 000 Kč