náhledy
Vpředu už se přesmykač nepoužívá. U pedálů je jen jeden talíř. A je dokonce menší než největší kolečko na zadním kole s padesáti zuby.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Cyklopočítač Kulhavému ukáže i takové věci, jako třeba GPS, nadmořskou výšku nebo počet srdečních tepů za minutu nebo sílu, kterou vyvíjí na pedály.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Zatímco normální celoodpružené bicykly na cross country váží kolem dvanácti třinácti kilogramů, Kulhavého stroj se neblíží ani k deseti. Je to díky karbonu.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
„Kazeta je teď opravdu obrovská,“ kývne olympijský vítěz.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Na zadním kole je zlaté dvanáctikolečko. Největší má 50 zubů.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Samozřejmostí jsou 29palcová kola.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Tlumič závodního speciálu Jaroslava Kulhavého má "mozek". Ten určuje, kdy kolo bude pružit a kdy ne. Když jede po asfaltu, kolo se chová jako pevné. Ale jakmile systém ucítí ránu zespoda, okamžitě se aktivuje. Stejně funguje odpružení i v přední vidlici.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA