Linka důvěry už nefunguje jen po telefonu, ale i po internetu. Ilustrační snímek

Linka důvěry už nefunguje jen po telefonu, ale i po internetu. Ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Linka důvěry v Třebíči modernizovala, nyní funguje i přes chat

  • 0
Třebíčské sdružení Střed od začátku roku nově provozuje Linku důvěry pro lidi v obtížné životní situaci i přes internetový chat. Dál ale funguje i telefonní linka, nebo je možné napsat na email.

"Tento způsob komunikace je blízký zvláště mladým lidem. Trend se potvrdil i během prosincového zkušebního provozu, kdy s naší linkou důvěry chatovali lidé okolo 20 let, ale také lidé ve středním věku. Většinou šlo o ženy," popsala vedoucí linky důvěry Vanda Vymazalová.

Pro navštívení chatovací místnosti je potřeba mít připojení na internet a "přijít v chatovacích hodinách" na portál elinka.iporadna.cz.

"Nabízíme zatím šest chatovacích hodin týdně. A to každé pondělí a sobotu od 19 do 21 hodin a každé úterý od 10 do 12 hodin. V chatovací místnosti je vždy jen jeden klient a pracovník linky důvěry. Běžná doba chatu je do 60 minut," zdůraznila Vymazalová.

Linka důvěry je určena lidem, kteří se ocitli v obtížné životní situaci. Kontaktovat ji mohou děti, dospělí i senioři. Mimo chat mohou na linku důvěry napsat také dotaz na adresu: linkaduvery@stred.info nebo volat denně od 8 do 22 hodin na telefonní čísla 775 22 33 11 nebo 568 44 33 11.