náhledy
Letectví je náročné na kvalitu. Každý výrobek Jihlavanu se tak musí nejprve odzkoušet. Funkční zkouškou musel projít i válec hlavního podvozku letounu Boeing B737 CL.
Autor: Jihlavan a.s.
Výroba byla v Jihlavanu vždy na vysoké úrovni. Často si jí prohlížely celé delagace. Jako na snímku transferní linky z roku 1986. Od 80. let byla v prostoru haly 3 umístěna jednoúčelová obráběcí linka jugoslávského výrobce. Vyráběla součásti sekčních pákových rozvaděčů užívaných ve vysokozdvižných vozících, traktorech a nákladních autech.
Autor: Jihlavan a.s.
Stavba betonového skeletu haly 3 z jihovýchodního pohledu z roku 1984. V současnosti je v polovině této haly management hutního materiálu a sklad hotových součástí, druhá polovina je osazena moderními CNC stroji.
Autor: Jihlavan a.s.
V roce 2010 byla uvedena do provozu linka na pasivaci a moření nerezových ocelí. Momentálně se dokončuje schválení tohoto procesu pro zákazníky.
Autor: Jihlavan a.s.
Sídlo společnosti Jihlavan na Znojemské ulici v Jihlavě.
Autor: Jihlavan a.s.
Už v roce 1985 se v Jihlavanu pracovalo s 3D stroji. Na snímku je prostorové měření součásti palivového systému prováděné na třísouřadnicovém měřícím stroj DEA GAMA.
Autor: Jihlavan a.s.
Jihlavský výrobce hydraulických komponentů letadel, automobilů a zdravotnické techniky otevřel nové výrobní prostory. Nová linka umožní zpracovávat materiály přesněji a vyrábět kvalitnější výrobky.
Autor: ČTK