- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lanovka místo lávky! Když vy přistavět, tak my to poženem vo štok, když vy břízolit, tak my kachličky ...
No a za tu cestu lanovkou 100Kč za jednu cestu. No hlavně, že se na to najdou peníze z evropských dotací!
To údolí se dá přejít do 10 minut, ještě bych pochopil lávku, ale ta lanovka je fakt zhovadilost prvního stupně
Zajímavé, před 77 lety se to údolí jmenovalo Hailos, čili nezdravé. Heulos by mělo v němčině význam, že tam není seno.
To údolí je opravdu úzké a tmavé.
Překlenout by bylo třeba podobnou lávkou, jaká spojuje v Mnichovské Olympijské oblasti z r. 1972 jednotlivé úseky- tedy jakási trubka, zasklená, která by chodce chránila i před deštěm. Potrubí je i ve větru stabilnější, než lávka stejné váhy, zaoblené stěny mají lepší koeficient aerodynamiky.
Ach bože, lidi jsou líní sejít kopeček a vyjít na druhé straně....je to, jak kdyby Březinky byly na druhém konci světa a přitom je to trolejbusem pár minut.
Já bych radila nechte Heulos být, než bude zničeno i to, co z lesoparku zbývá
naopak si myslím, že lávka by Heulosu nijak neublížila, čím vlastně? mosty a lávky bývají většinou ozdobou, ale hlavně, přispělo by to ke snížení počtu aut na Okružní a Brněnský ulici. možnost sejít kopeček a vyjít na druhé straně tu stále bude, ale byla by tu na výběr i rychlejší a pohodlnější varianta, jak se dostat na druhou stranu bez auta nebo mhd, což by ocenili hlavně starší lidé, kteří už na ty kopečky moc nejsou...a mě by se to líbilo taky, rozhodně nejsem jedinej.
A co tak plexi pruhlednou trubku ala Futurama? ;-)
Lavka - dalsi vitezstvi designu nad ergonomii. Aneb jak cekat dlouhe minuty na to, az dorazi kabina misto toho, aby clovek mohl plynule prejit. Fakt vymysleji blbosti misto realnych reseni...