náhledy
Pokud je velorex v dobrém stavu, má v současnosti hodnotu až 300 tisíc korun. Na snímku je interiér vozidla.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Velorex je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou konstrukcí. Ta je navíc neutěsněná, takže vozítko nemá žádné topení. Teplo by se uvnitř neudrželo.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Skupina kamarádů z Třebíčska se s velorexy na delší cestu poprvé vydala v roce 2014 k Balatonu. O rok později jeli přes Alpy do Itálie.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Někdo má v techničáku napsáno, že je to motocykl, já tam mám napsáno, že jde o invalidní tříkolku.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Velorex se vyráběl ve variantách s motory o obsahu 175, 250 a 350 kubických centimetrů.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Výhodou je, že velorex v případě potřeby vezmou dva chlapi a v rukou ho mohou přenést o kousek vedle.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
„Mezi roky 1955 až 1971 se velorexů udělalo asi 15 tisíc,“ říká Jiří Bartes, který také vyrazí na expedici.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Už několik dlouhých výprav mají za sebou nadšenci do hadraplánů. Ve Stříteži se chystali na tu letošní na sever Evropy.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Už několik dlouhých výprav mají za sebou nadšenci do hadraplánů. Ve Stříteži se chystali na tu letošní na sever Evropy.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Předexpediční sraz si dali majitelé velorexů ve Stříteži u Třebíče. Zamířili odtud na testovací jízdu na Vranov.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA