Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Z57b95y16n56ě64k 26M53e66l66i62c32h36a84r 9875427475919

postrachem řidičů? a jako proč? jezdím tam často, ale ten přejezd na mě ještě nikdy neskočil

+21/0
doporučit
22.11.2017 9:11

A67n87t10o36n 81B60u76l87a19f10č97í87k 3964615292

Ano, tento přejezd se stává postrachem....ale mašinfírů....nikoliv řidičů

+21/0
doporučit
22.11.2017 8:38

J47a94r35o35m43í86r 49K94a84p42l17a16n 7808174882174

Jak se píše v posledním odstavci, že dotyčný železniční přejezd začíná být postrachem řidičů, tak asi to moc nefunguje, když se zase najde hňup, který tam vjede na červenou a VRAZÍ do ZADNÍ části vlaku ;-(

+14/0
doporučit
22.11.2017 8:11

J49o80s26e92f 48D32l74a44b39a68c 6556262548785

"železniční přejezd u Olbramovic.. začíná být postrachem řidičů" já bych spíše řekl že postrachem strojvedoucích, kdejaký dement je ohrožuje na životě svojí neukázněností či ignoranstvím;-O

+6/0
doporučit
23.11.2017 10:36

J68i10ř13í 66K46o91t 1169222575

Otázka je, jestli se řidič kochal nebo riskoval. Pokud se kochal, tak snadno přehlédne světla, protože na přejezd se jede do zatáčky a za přejezdem se zatáčí na druhou stranu. Ale tím ho neomlouvám. Pokud jede rychle, nestihne zabrzdit, protože světla jsou vidět na poslední chvíli.

+5/0
doporučit
22.11.2017 8:29

J80a47n 15S50t48o53d69o16l11a 7201890473260

Když jedu šukafonem, čekám, že se každou chvíli rozpadne. Působí křehce, je to pomalé. Přesto spolehlivě změní mondeo ve šrot. Na co ten řidič koukal, nechápu. Krom výstražných světel na přejezdu svítí šukafon ve tmě jako lucerna. Vzhledem k tomu, že trefil zadní bok, nejspíš dospával, případně vyřizoval korespondenci. Rozhodně delší dobu nekoukal před sebe. Jak se ale mohl udržet na silnici, když je tam docela ostrá zatáčka? Že by samořiditelné auto? :-)

+3/0
doporučit
22.11.2017 9:58

P45a36v30e24l 29B90l94a74ž41e32k 6491161736171

https://mapy.cz/zakladni?x=14.9292741&y=49.4272589&z=15&pano=1&pid=53427525&yaw=2.031&fov=1.257&pitch=0.143&source=muni&id=4938&q=obrata%C5%88

"projděte" si trať... Ten vlak musel být vidět nejpozději, když bylo auto 100 m od přejezdu.

+2/0
doporučit
22.11.2017 16:57
Foto

M13i24c69h95a11l 37V33o45t54r42u81b36e90c 3680611545

Útok utem na vlak? Slušná práce..

+2/0
doporučit
22.11.2017 13:30

T16a63d41e51a63s 76P45i32s72t25a 6269812481257

Dokud na přejezdu byla vechtrovna a ručně zvedané závory (ještě si je pamatuju, ale později to předělali vechtrovi na elektriku na tlačítko), tak tam byl klid. Vechtr asi šel do důchodu nebo umřel, takže to tam modernizovali na blikačky, je tam teď každou chvilku vážná bouračka s vlakem. Nejlepší by bylo tam závory zase vrátit. Tentokrát automatické, klikou už je nikdo počítám zvedat nebude. :-):-)

+1/0
doporučit
22.11.2017 14:23

J65i44ř74í 46S66t91r40ž23í88n19e91k 4986809872

Největší výzva při budování přejezdových zabezpečovacích zařízení (a nejen jich) je ochránit člověka před sebou samým, proti jeho vůli a k tomu bez použití násilí.

Opravdu je pozoruhodné, že řidič dokáže ve tmě přehlédnout červená světla na 2 výstražnících z každého směru jízdy k přejezdu a ještě k tomu do všech stran svítící motoráček.

+1/0
doporučit
22.11.2017 14:21

O42n92d98ř35e23j 86P26o84t73ů31č52e35k 6773472334851

A zase osobák!!! Osobáky patří na železnici!!!

+1/0
doporučit
22.11.2017 10:14

J21a51n 95O39t76a46v60a 1546121690230

Auto na přejezdu narazilo do vlaku 8-o České dráhy by neměly nechávat vlaky stát na přejezdech, kde do nich mohou narazit auta. Pochopím, když se auto na přejezdu srazí s vlakem, pochopím, že na přejezdu může vlak narazit do projíždějícího auta, ale že auto narazilo do vlaku, to je jednoznačně hrubá nedbalost železnic!!;-O

+1/−3
doporučit
22.11.2017 11:37

J91i74ř31í 59E63r94b57e88n 1783254896677

1) poměrně jasná vina řidiče

2) na silnici I. třídy prostě nemají železniční přejezdy co dělat.

I tady už dávno měl být aspoň nadjezd, nebo ideálně obchvat celé Obrataně - nedovedu si představit, kolik stovek litrů paliva je denně zbytečně spáleno kvůli nutnosti zpomalit do esíčka, podřadit a znovu se rozjet (třeba šestnáctistupňové převodovky nákladních aut si musejí užívat). Bolševik už od 60. let začal prvotřídky poměrně masivně přestavovat, ale stále máme dost daleko do (například německého) standardu silnic pro plynulou dálkovou dopravu...

0/−1
doporučit
24.11.2017 9:50

J61a98r80o69s52l92a40v 23K91a89d12l96e50c 5131519212941

Nejhorší jsou takovéto přejezdy kde je vidět široko daleko, tam to každý musí valit stovkou i přes.

0/−1
doporučit
22.11.2017 10:48







Najdete na iDNES.cz