- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pan mašinfíra je vůl, že jezdí nalitej, ale proč je tady jeho plné jméno, zatímco když někdo někoho okrade, tak se jména neuvádějí?
Ridice, ktery se pred vjezdem na prejezd nerozhledne, toho omrzel jeho zivot.
Typicka ukazka spolehani se techniku.
Jaké spoléhání na techniku? Přejezd byl bez funkční signalizace (3. věta!). Proto před nechráněnými přejezdy mají vlaky houkat a zpomalit. Přejezd neznám, ale na mnoha přejezdech není vidět a nezbývá než napínat uši.
Jo, práce na kolejích je svinstvo. Něco podobného se mi stalo, když jsem pracoval na dráze na začátku 90 let. Pracovalo se, odjížděl ze stanice rychlík a já to zapomenul dát vědět traťovce, protože se šíbovalo atd.. Nikomu se nic nestalo, jen ruční podbíječka letěla asi 30 metrů vzduchem. Ještě dnes se mi o té hrůze občas zdá.
Jestli tomu dobře rozumím, tak by měl jít sedět i ten, kdo tuhle dopravní situaci vymyslel.
Nechat řidiče vjet na signalizovaný přejezd a nedat mu vědět, že druhá kolej v pořadí už jaksi tím signalizačním zabezpečením není zabezpečena, to je na Chocholouška.
Nijak tím ovšem nechci obhajovat vinu toho vylitého debila, co řídil lokomotivu.
To jako kdyby byl střízlivý, tak uhne, nebo jak?
Kdyby byl střízlivý, velmi pravděpodobně by jel čtvrtinovou rychlostí a houkal jako ďas a to auto by mu tam velmi pravděpodobně nevjelo.
https://www.facebook.com/pavel.vejpustek Jeho profil vypovídá o něm vypovídá pěkné věci. Nebylo by na škodu, aby zaměstnavatel, občas prozkoumal, co preferují jeho zaměstnanci.
Jakože tam napsal, že má rád pivo? No tak to bych letěl taky...
Jedna kolej jezdi vlaky, přejezd pro danou funguje. Druha kolej vyloučena, přejezd pro danou kolej vypnuty. To neni nepřehledna situace, ale vcelku logicke opatreni pri vyluce. Bohuzel do teto rovnice nepatri ozraly strojvedouci.
Jestliže sednu ožralý do lokomotivy, posuzoval bych to jako úmysl a strojvedoucí je tudíž vrah.
To je pěkná blbost...