Diskuse k článku

Přednost při opravách dostalo v Jihlavě hlavní nádraží, městské dál čeká

Chystá se velká vlna oprav desítek vlakových nádraží na Vysočině za více než čtvrt miliardy korun. V krajském městě ale dříve zamíří velké peníze jinam, než se původně předpokládalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H41o92n96z75a 55K42a57r58á88s96e82k 1835971882818

V tom seznamu stanic k rekonstrukci je chyba. Třebíčské nádraží má projít rekonstrukcí už v roce 2018, ne 2019, viz http://www.pttrebic.cz/aktuality/nova-vypravni-budova-pro-pohodlne-cestovani/.

0/0
4.9.2017 17:44

M63i16l66a29n 16K75o31i32š 4317732251530

Nejdříve by bylo vhodné udělat bezúvraťovou spojku mezi tratí č.240 (Brno-Jihlava) a až pak dělat rekonstrukci nádraží Jihlava město. Zatím všechny vlaky od Brna musí na stávající hlavní nádraží....

+3/0
4.9.2017 12:40

H51e25d32v66i58k63a 14O97c38h73t17á76b98c71o49v72á 5314719280

Tuto realitu jihlavští vyvolení absolutně nechápou a tak miliony na tolik protlačovaný terminál (především v zájmu ICOM) budou vyhozené oknem.

+1/0
4.9.2017 17:57

Z12d89e43n73ě73k 82S44ý20k19o69r75a 1116394888278

Dokud nebude provedena elektrizace tati 240, tak úvrať má výhodu v rychlém přeprahu lokomotiv závislé a nezávislé trakce. Není nutné čekat na odjetí lokomotivy. Jakmile vlak opustí kolejový obvod, můžou se přestavit výměny a druhá lokomotiva najíždí, obrazně řečeno, před zastavením vlaku.

0/0
12.9.2017 10:33

Najdete na iDNES.cz