Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přednost při opravách dostalo v Jihlavě hlavní nádraží, městské dál čeká

Chystá se velká vlna oprav desítek vlakových nádraží na Vysočině za více než čtvrt miliardy korun. V krajském městě ale dříve zamíří velké peníze jinam, než se původně předpokládalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H90o54n49z69a 38K60a66r77á19s56e59k 1735581192438

V tom seznamu stanic k rekonstrukci je chyba. Třebíčské nádraží má projít rekonstrukcí už v roce 2018, ne 2019, viz http://www.pttrebic.cz/aktuality/nova-vypravni-budova-pro-pohodlne-cestovani/.

0/0
4.9.2017 17:44

M59i95l37a57n 15K70o27i71š 4387152691210

Nejdříve by bylo vhodné udělat bezúvraťovou spojku mezi tratí č.240 (Brno-Jihlava) a až pak dělat rekonstrukci nádraží Jihlava město. Zatím všechny vlaky od Brna musí na stávající hlavní nádraží....

+3/0
4.9.2017 12:40

H57e54d19v51i30k35a 26O62c19h58t90á95b38c19o43v86á 5504939530

Tuto realitu jihlavští vyvolení absolutně nechápou a tak miliony na tolik protlačovaný terminál (především v zájmu ICOM) budou vyhozené oknem.

+1/0
4.9.2017 17:57

Z31d96e90n25ě86k 41S36ý82k34o72r82a 1206644688488

Dokud nebude provedena elektrizace tati 240, tak úvrať má výhodu v rychlém přeprahu lokomotiv závislé a nezávislé trakce. Není nutné čekat na odjetí lokomotivy. Jakmile vlak opustí kolejový obvod, můžou se přestavit výměny a druhá lokomotiva najíždí, obrazně řečeno, před zastavením vlaku.

0/0
12.9.2017 10:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.