Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

H21o58n49z44a 48K96a65r77á33s43e75k 1165131982168

V tom seznamu stanic k rekonstrukci je chyba. Třebíčské nádraží má projít rekonstrukcí už v roce 2018, ne 2019, viz http://www.pttrebic.cz/aktuality/nova-vypravni-budova-pro-pohodlne-cestovani/.

0/0
doporučit
4.9.2017 17:44

M93i62l58a83n 33K70o22i34š 4437722131350

Nejdříve by bylo vhodné udělat bezúvraťovou spojku mezi tratí č.240 (Brno-Jihlava) a až pak dělat rekonstrukci nádraží Jihlava město. Zatím všechny vlaky od Brna musí na stávající hlavní nádraží....

+3/0
doporučit
4.9.2017 12:40

H33e79d58v94i58k22a 78O38c21h16t73á52b80c42o83v87á 5194679850

Tuto realitu jihlavští vyvolení absolutně nechápou a tak miliony na tolik protlačovaný terminál (především v zájmu ICOM) budou vyhozené oknem.

+1/0
doporučit
4.9.2017 17:57

Z79d20e34n49ě65k 17S65ý26k57o98r33a 1166704458718

Dokud nebude provedena elektrizace tati 240, tak úvrať má výhodu v rychlém přeprahu lokomotiv závislé a nezávislé trakce. Není nutné čekat na odjetí lokomotivy. Jakmile vlak opustí kolejový obvod, můžou se přestavit výměny a druhá lokomotiva najíždí, obrazně řečeno, před zastavením vlaku.

0/0
doporučit
12.9.2017 10:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.