Diskuze

Uzavírky nahnaly tisíce aut do vsi. Ta začala vybírat vlastní mýtné

Uzavřené silnice na Vysočině působí problémy. V Rančířově na Jihlavsku kvůli objízdné trase dokonce přijali velmi rychle novou vyhlášku a začali vybírat své vlastní mýtné. Řidiči si musí koupit povolenku, pokud si chtějí zkrátit cestu přes ves. Postup obce už prověřují úřady.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P58a57v16e67l 97Ř44a38p32e37k

25. 7. 2017 16:10

Fandím zastupitelům Rančířova R^

Cizím lidem tam nepatří vůbec nic, neexistuje žádný automatický nárok vozit si všude zadek.

Tak, jako vám cizí lidé nejezdí skrz obývák či zahradu, tak jako člověk může mít zakázáno jezdit přes území cizího státu, tak by měla mít právo určovat pravidla také obec, což je jen společenství lidí svou velikostí někde mezi domácností a státem.

Je mi fyzicky špatně ze všech lidí, kteří si myslí, že mají automaticky předplaceno smrdět, překážet, ohrožovat a dělat hluk se svou plechovkou kdekoli se jim zamane.

0 14
možnosti

M70i38l24o64š 33B44é84m

26. 7. 2017 6:48

Domácnost (zahrada) je ryze soukromá záležitost, zatímco obec, či stát jsou (v dnešních časech) výhradně veřejně instituce. Není divu, že nesnesou srovnání a nemůžou tam platit stejné principy. Dokud nebude Rančířov soukromá osada, nebude příměr s ježděním skrz obývák ani zdaleka platný.

7 0
možnosti

P45e13t78r 19B81á59č72a

25. 7. 2017 15:55

Na druhou stranu jsou na Vysocine krasne silnice, jedny z nejlepsich v republice.

Jinde nejsou uzavirky zadny a jezdi se po tankodromech ze.

Okresy Brno venkov, Prostejov, Blansko a mohl bych pokracovat.

0 0
možnosti

nejvíce ze všeho mě děsí vyjádření policie, že ta značka tam prostě je...jelikož je tam protizákonně, tak přeci měla policie konat!!!

6 1
možnosti

To je trošku složitější ... normálně by konal hlavně vlastník pozemku, na kterém je neschválená značka. Jenže to je v tomhle případě obec, která ji tam sama nechala dát.

Dál by se dal využít §78 zákona o silničním provozu, ale to by zase musela dát podnět obec proti sobě.

Zbývá se tam jen nechat chytit, dostat pokutu, nesouhlasit s ní, dotáhnout to do správního řízení, vyhrát a požadovat po obci náklady řízení.

Když by se takových našlo pár desítek, tak obec vysolí pár desítek tisíc a pana starostu budou spoluobčané velebit.

1 0
možnosti

Kdysi bývalo možné z Jihlavy objet most u pančavské hospody přes Kosov - jeden čas oficiální objížďka na Třebíč. Teď je zavřeno i tady. Pracuje se tam dopoledne v prac. dny. Co kdyby bylo možné po pracovní době a o víkendu tam prostě dopravu pustit, když tudy mohou projíždět autobusy? Policie v civilních autech tam vybírá pokuty jen to sviští - hezké přilepšení do rozpočtu. Řidiči platí daně za dálnice a věčně stojí, povinné ručení, paliva s velkou daní.... ale v klidu jezdit nemohou.

1 0
možnosti

Tam se dalo normálně jezdit i když už se tam pracovalo. Pro mě nepochopitelně tam ten zákaz pro normální lidi přibyl až se uzavřela Pančava, asi aby to lidi náhodou neměli jednoduché ...

0 0
možnosti

Naprosto chápu obec.

1 3
možnosti

M58i91l77o26š 27B35é37m

25. 7. 2017 14:53

Taky na tom není nic nepochopitelného. Uzavírky tam nahnaly auta a místní konšely začala svrbět kasírka.

3 0
možnosti

Jen jestli to mýto taky evidují pomocí EET

1 0
možnosti

Na tržby územního samosprávného celku se EET nevztahuje.

Ono u obce nemá moc smysl tržby zatajovat.

0 0
možnosti

Omezení ze strany Rančířova je principiálně pochopitelné. Ta silnice je úzká jak mimo tak hlavně v obci. Snaha o omezení provozu tak není překvapením.

Lze si ale položit daleko kritičtější otázky...

- Je skutečně nezbytně nutné, aby příjezd z Třebíče do Jihlavy, jedna z velmi důležitých komunikací, zcela uzavřen celé 4 měsíce??? Je těžké uvěřit, že by se to při troše dobré vůle nedalo zvládnout rychleji.

- Na velmi frektentované silnici z Jihlavy na Znojmo jsou dvě omezení, opravují povrch zdevastovaný kamiony, průjezd kyvadlově na semafory. Je tam i cedule: pracovní doba od 7 do 16 hodin. Proč jen do 16, když je dobrá viditelnost až někam do 20???

Úřady a úředníci patrně vůbec nehledí na to, jestli lidé promrhají spousty času čekáním kdesi na silnici, místo toho, aby měli šanci dělat něco užitečného.

Co je důležitější? Nejnižší cena zakázky, pohoda pro stavební firmy, nebo co nejmenší negativní dopad na lidi... fakticky zaměstnavatele těch úředníků???

Nešlo by to přecejen náhodou řešit trochu líp??? [>-]

8 1
možnosti

Povolení a osazení značky trvá v našem systému minimálně 6 měsíců...;-D

2 0
možnosti

Zaplatit a následně žádat vydání bezdůvodného obohacení. Krom toho podat TO pro vydírání a útisk (vyhrožovali že zaplatit musím)

1 7
možnosti

P82e78t29r 81F89e11i37g21l

25. 7. 2017 12:22

Plánování uzavírek dlouhodobě ŘSD nejde...pamatuju loni v létě udělali omezení silnic 8 (Lovosice-Teplice) a 30 (Ústí-Lovosice) a to ještě D8 přes České Středohoří nebyla v provozu...denně kolony na hodinu a více...

0 0
možnosti