- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Praze se v roce 2009 uvažovalo o návratu trolejbusů od stanice metra Kobylisy přes Čimický háj k poliklinice Mazurská. MČ Prahy 8 si, ale nepřeje mít v ulicích troleje a tak se objevuje návrh na podzemní tramvajovou trať. O podobné variantě se mluví už i u MČ Prahy 10 díky výstavbě obchodní zóny Horní Měcholupy je poptávka po MHD vyšší. Údajně se zvažuje prohození tras 125 a 183 v oblasti sídliště Petrovice. Doufám, že do Středních Čech trolejbusy vyjedou vždyť PID, SID už spolupracují s DÚK. Uvidíme zda na pražskou kreditovku bude možné nahrát systém liberecké opuscard. V Liberci jezdí jen 5 tramvajových linek což je hodně málo a v Ústeckém kraji jezdí tramvaje v Mostě a Litvínově přitom Chomutov je měl mít také. Jihlava udělala chybu s ukončením tramvajového provozu.
V Jihlavě došlo ke zrušení v roce 1948, jezdila tu jediná linka. Opravdu se nedá hovořit o tom, že Jihlava zrušila tramvajovou síť. Za těch 70 let tu udělaly autobusy a trolejbusy kus práce. V čem by tramvaje podle vás byly pro Jihlavu lepší?