Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na úzkokolejce jezdí přes 40 let. Přesto zažívá překvapení každý den

Jiří Kolář už je součástí historie úzkokolejky. Jako strojvůdce mezi Jindřichovým Hradcem, Kamenicí nad Lipou, Obrataní a Novou Bystřicí jezdí přes čtyřicet let. Roky slýchal, že provoz nemá budoucnost a zanikne. Nestalo se. Z nákladních vlaků se však trať přeorientovala na osobní, vozící turisty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M26a89r41t96i11n 92N56o22v44o84t80n82ý 8749804607534

Na jednom z těch nádražíček jsem loni týden bydlel a byla to nezapomenutelná dovolená. Každý den vám pod okny projede parní vlak, okolo nádherné lesy...

+1/0
27.5.2017 10:56

Z74d28e55n95ě71k 32V48a11l67e66n92t69a 3205630208434

Smutný je, že to právě šlo do těch soukromých rukou,protože je teď vidět, kde úzkokolejka v JH je a kam se ještě hlouběji řítí ;-( ...

Tragická infrastruktura, do které kdyby EU nepustila peníze, tak se rozpadá pod lokomotivou a ještě tragičtější investování do motorových vlaků z Rumunska, které buď nejezdí nebo když jedou tak je to tak otřesný zážitek, že cestující se nemá již zájem ani vracet ....

Do toho tenhle zachraňující PR článek, kdy dosluhující důchodce poslouží tomuto systému :-P

+2/−3
27.5.2017 10:20

H36a82m43p37l 95B56r39e43t79i67s80l37a72v 6586481584432

Není to bez problémů, ale vy jste zlý člověk, tam jsou naopak nadšení lidé, kteří se snaží....

+2/−2
27.5.2017 10:30

Z28d87e59n18ě29k 70W64e45r65n78h54a95r83t 6897955822228

Bejvávalo. Dnešní vedení vyštípalo ty schopné a už vůbec neřeší dopravu, ale žebrá o dotace.

+2/−1
27.5.2017 10:39

M25a80r21t50i89n 64K84y28p23r 2382945514544

Zato ve státních rukou to prosperovalo až k zastavení provozu. Být to dál státní, tak už je do Nové Bystřice místo kolejí cyklostezka.

+2/0
27.5.2017 11:39

Z38d32e22n11ě38k 35V46a83l87e34n10t18a 3185950318244

V první řadě bych nepletl pojmy z dojmy, protože dokud se drželi akcie společnosti v rukou města JH, tak vše fungovalo rozhodně lépe, teď je z toho pouťová atrakce dotována z EU ;-D ...

+1/0
27.5.2017 11:48

J19i12ř44í 71K93o14c52u74r52e31k 6145474915478

Ještě za socialismu v osmdesátých letech existoval předpoklad, že provoz se postupně utlumí do roku 2000.

Zdroj: http://jihlava.idnes.cz/strojvedouci-jindrichohradecke-uzkokolejky-jiri-kolar-pjv-/jihlava-zpravy.aspx?c=A170523_144117_jihlava-zpravy_mv

---

Zas-l-aní soukromníci! Zrušili trať!

+2/0
27.5.2017 15:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.