- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta doprava nejsou jen kamiony, ale také zaměstnanci. Na Okříšky i na Třebíč je to momentálně kromě jiného o zdraví a o život. Odpůrci zavrhli dopravní řešení, které na rozdíl od té jejich varianty pomůže oběma směrům. Jestlipak si přiznají odpovědnost za další ohrožení lidí v Okříškách, kde kamiony a osobní auta jedoucí ze zóny kličkují v blízkosti rodinných domů, chodníků a třeba také nádraží?
Celé je to nesmysl - pokud chudinky fabriky chtějí lepší cestu tak ať si zaplatí rozšíření té stávající ........ jo a rostoucí počet kamionů ?? - No kolik asi může jet kamionů do fabriky s tisíci zaměstnanci že by 200 za den ? - Houby s voctem - max tak 20 .........
Jak jste na to přišel? Vy jste je byl počítat????
Tak ty majitele pozemků mají přeplatit, nebo jim dát takové pozemky, aby to pro ně bylo lukrativní. I kdyby se vyplácelo 1000kč za metr, tak to bude zlomek z celkové ceny za stavbu
Je to jistě komplikovaná věc ale...
Pár jednotlivců to pokládá za nesmyls, zatímco pro násobně větší počet lidí i firem by byl obchvat přínosem a odborníci ho technicky považují za potřebný?
Celkem nepoměr.
Určitě je to to pro ty majitele pozemků těžné rozhodnutí, škodní ale snad nebudou a obchvat významně té obasti pomůže.
Co je tedy důležitější?