- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Nezvyklý dopravní experiment uspořádala radnice v Třebíči." ... Co to je za překvapení, když stejný test dělají už několik let v Praze, Brně, v Košicích a dalších městech. Pan redaktor by se měl občas kouknout na internet, než takovou převratnou novinku napíše.
Jistě že MHD prohrála, když se autobus fláká na zastávce, protože se nastupuje pouze předními dveřmi. Kdyby výměna cestujících probíhala všemi dveřmi, stál by na zastávce o 2/3 času méně a navíc by možná ušetřili i za autobusy a řidiče.
Ale by museli přibrat někoho, kdo kontroluje, jestli mají zakoupeny jízdenky. V menších městech je toto bohužel klasika.
Test nestál ani korunu, pouze čas účinkujících (zaměstnanců radnice) a lidí co video natáčeli (zaměstnanci radnice, kamera radnice, mobily zaměstnanců).
A kde jsou ty třebíčské trolejbusy, co tam kdysi měly jezdit?
Zrovna nedávno jsem tu studii z roku 1991 od SUDOP Brno četl. Je škoda, že to nevyšlo.
Mám v Třebíči příbuzenstvo. Ve vší úctě, intenzita dopravy v Třebíči se nedá třeba s Prahou srovnávat. Ve všední den je v Praze nejspolehlivější a nejrychlejší MHD. Autem vím, že se na místo dostanu včas jen o víkendu.
zkušená cestovatelka městskou hromadnou dopravou - to je jako co? 6e nezkušený přijede později?
Třeba že nehledá kartu nebo drobné při placení, že ví, kterým směrem na přestupní zastávce jít...