Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úsekové měření pořídila Chotěboř v tichosti, o miliony se dělí s firmou

Úsekové měření rychlosti, které se do Humpolecké ulice chystá ve druhé polovině roku instalovat havlíčkobrodská radnice, nebude na Vysočině první. Už skoro rok takové měření funguje v chotěbořských místních částech Bílek a Dobkov. A co víc, Chotěboř chce systém razantně rozšířit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J65a32n 22D90o68č56e12k12a25l 1154916611585

Schvalne kolik by tech radaru vznikalo, kdyby se vybrane penize musely do koruny treba odvadet na nejaky fond pro obeti dopravnich nehod a nepristaly by v rozpoctu obce :-D

+5/0
28.4.2017 12:34

M73a10r85t84i76n 33T47e54s35a49ř 2865271175817

Toto měření je v rozporu se zákonem. Město nikomu nesmí platit podíl z pokut ani odměny za každý přestupek. Pouze pevné nájemné.

+4/0
28.4.2017 11:42

P77a25v95e80l 54Ř88a46p39e22k 7142766319645

Takže oblíbený kšeft už objevili i radní na Vysočině. Reálně se jedná o automatizovaný systém, který někomu pořádně nese do kapsy. Logicky existuje silná motivace, aby řidiči překračovali povolenou rychlost, protože tím víc to bude sypat, což je v přímém rozporu s deklarovanou prevencí.

Dávat něco takového do Brodu na Humpoleckou, to je typický "produkt" tamější radnice. Většinu času nelze ten uvažovaný úsek projet v průměru ani 50, natož tam nějak výrazně překročit povolenou rychlost. Jestli se někde překračuje povolená rychlost, tak je to v první řadě výjezd od křižovatky u Slunce směrem na Jihlavu, tam málokdo frčí pod 65. Přitom je to místo s velkým výskytem chodců, což je zase následek nesmyslně umístěného přechodu či ještě lépe chybějící lávky pro pěší paralelně s železničním mostem. No a policajta jsem tam neviděl nikdy, zato na Humpolecké, kde se doprava plazí, tam každou chvíli naprosto bezúčelně šikanují s plácačkou.

+3/0
28.4.2017 9:56

M67i57l23o26s 26Z60a76k 6306728797905

Dneska jsem kilometr na Humpolecky projizdel 15 minut. Tolik k usekovemu mereni....

0/0
28.4.2017 19:20

J34a45k24u79b 20R95e71i14t50e49r 2305340988184

Klasická prasárna k vydělávání peněz. Je potřeba v každém případě pečlivě prostudovat smlouvy mezi firmou a městem, protože často je měření na základě té smlouvy nezákonné!

Hlavně by to chtělo nějakou práci od novináře: podívat se na statistiku nehod v daném úseku za posledních pár let a zjistit, jak to s tou zvýšenou bezpečností ve skutečnosti bylo. To bych ale chtěl asi moc :-/

Divím se, že v tom nejede zase stbácká firma CzechRadar.

+7/0
28.4.2017 9:54

M21i16l69o36š 69S73e80t98í12k 3819869774360

„Není pro nás prioritou tímto způsobem vydělávat, bereme to opravdu jako prevenci..“ říká chotěbořský starosta.

Kecy v kleci. O prachy jde na prvním místě, řečmi o prevenci se to okecá. A kdo ví, jak je to s vazbami na firmu, která z toho má 45%. Normální by bylo ty radary koupit, investice by byla za nějakou dobu zpátky. Takhle se bude stále někomu platit. Nu ale, kamarád taky rád, že?

+9/0
28.4.2017 9:34

J70a11n 55K15o56h51o25u88t 8297534317590

Přesně to mě napadlo taky. HB to dle textu koupí za mega, Chotěboř platí (teoreticky) 4 mega ročně, tak kdo si asi mastí kapsu? Překročení rychlosti a pokuta obci budiž, ale aby šlo 45% do nějaký firmy, to mi vadí.

+1/0
28.4.2017 13:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.