- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechapu, proc by se mela krizovatka predelavat do praveho uhlu. Ve smeru od Znojma staci ta 70 (samozrejme se musi dodrzovat) a odboceni je mirne zatoceni doprava. Zadny problem. Vyjezd na hlavni at uz vlevo nebo vpravo neni zadny problem, kolme najeti k hlavni umoznuje tvar krizovatky.
Problemem je tedy jen odboceni ve smeru od Jihlavy. Zde by mel byt distatecne dlouhy odbocovaci pruh idealne lemovany gumovymi patniky. To je cele. Kolik asi muze stat rozsireni silnice na cca 30 metru o jeden pruh? Pozemky kolem vlastni mistni, takze by snad taky nemel byt zadny problem.
To same kruhac na Kasarnach. Mysli si ti odbornici, ze kruhac je reseni? Az tam prijede rozjety kamion a bude mit mit problem s brzdama? Proc to uz ted nesmeruji na vybudovani mimourovnoveho krizeni? Ze se to da vybudovat s minimalnimi naroky na prostor vidime treba v tom Rakousku.
A celou trasu Jihlava-Znojmo bych smeroval na vybudovani jako triproudou komunikaci.
Na silnicích I. třídy mimo obec by se neměla vyskytovat křižovatka bez odbočovacích pruhů (alespoň) vlevo.
pan dopravní inženýr píše toto: Domnívá se, že když pojede značně rozjetý kamion a auto před ním bude chtít, ať už ve směru od Znojma, nebo od Budějovic, odbočit na Zvěrkovice, zase se dá čekat, že nové dopravní značky nebudou řidiči respektovat. - jestli za těmito kolizními situacemi na této křižovatce také není nový český nešvar nepoužívání blinkru při odbočování nebo jeho použití na poslední chvíli.
Na mezinárodních silnicích by mělo být křížení řešeno mimourovňově případně odbočovacími pruhy.