Diskuze

Stát opět hledá trasu budoucího rychlovlaku. Na Vysočině zastavovat nemusí

Správa železniční dopravní cesty si nechá vyhodnotit všechny možné trasy rychlovlaku z Prahy do Brna - a hned na tři stupně rychlosti. Zastávka v kraji bude zřejmě jen v případě, když zvítězí „pomalejší“ varianta na 250 kilometrů v hodině, tuší radní Jan Hyliš. A to pouze jedna u Jihlavy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

1.4 už bylo tak zase za rok.Ale sen o rychlovaku je alespoň reálnější než jeho realizace.Pondolino je """narvané """ cestujícími a ostatní vlaky prázdné.

Rychlovlak v této podobě by pro náš stát měl smysl pokud by jízdné bylo na okolo současných cen což je nereálné tak zbývá jediná cesta _trať jako tranzitni pro rychlovlaky jinych.

0 0
možnosti

Pokud to má v republice zastavit jen dvakrát, je škoda pozemků, které to zabere. Raději nižší rychlost a více zastávek, pokud už to musí být..... to bude více přínosem pro ČR než rekordní rychlost v naší minizemičce

0 0
možnosti

Pro kraj Vysočina žádný přínos, tak alespoň co nejmenší škody a ohrožení životního prostředí. Nejlépe pod zem...:-/

1 0
možnosti

;-) ;-) v Jihlavě, Havlíčkův Brod ;-), ty zastupitelé žijí v 19 století. Takový spoj je určen pro spojení metropolí, vy "sedláci" a ne aby stavěl v kdejakých kotěhůlkách.

0 0
možnosti

už jste někde ve světě byl a rychlovlakem jel? Navíc, co je u nás metropole, je ve světě vesnice jelikož měst, větších než naše celá republika, není zrovna málo...

0 0
možnosti

Aby byla veřejná doprava v ČR co nejatraktivnější, potřebuje být konkurenceschopná k automobilové dopravě. Není cílem se srovnat, ale být rychlejší a to včetně dopravy z domu na nádraží (proto záměr vést některé spoje přes "Jihlava-město"). A k tomu páteř vysokorychlostních tratí může výrazně pomoci. Když už trať povede přes Vysočinu, je nutné, abychom se na ní napojili. Podobně jako u dálnice u ní budou sjezdy a žádné významnější sídlo tak nebude vynecháno, včetně Havlíčkova Brodu a Třebíče. Souběžný provoz rychlé vrstvy na 350 km/h a pomalejších regionálních expresů na 200 či 250 km/h je reálný a v zahraničí vyzkoušený.

Nezlobte se, ale diskuse o tom, že VRT bude přes Vysočinu pouze projíždět je přece úplně o ničem.

Kdo má zájem může si na našich stránkách http://www.regio2020.cz projít závěry mezinárodní konference k VRT, která proběhla v roce 2016 v Náměšti nad Oslavou.

4 3
možnosti

O37t41a 52S75u71k

27. 2. 2017 17:16

Už by měli v Jihlavě pochopit, že rychlovlak mezi Prahou a Brnem zastavovat nebude, jinak to nebude rychlovlak.

1 1
možnosti
Foto

L35u55k72á48š 15F14a69t89r

27. 2. 2017 21:49

Otiku, ja uz te sleduju delsi dobu v diskuzich idnesu Vysocina. Ty jsi hodne zapsklej vid? Minusy jen tak, protoze ma nekdo jinej nazor, vse co se tyka Jihlavy je automaticky spatne, kraj Vysocina je spatne... priznej se, odkud pak jsi?

0 1
možnosti

Při srovnatelné ceně jízdenky, jako letadlem to moc lidí z Vysočiny ani využívat nebude. :-)

0 1
možnosti

nezastavujeme, máme spoždění

0 0
možnosti

Jestliže to má plnit funkci rychlovlaku, tak to nemůže stavět u každé meze.

1 1
možnosti

To bych tak netvrdil, na VRT mohou jezdit vlaky s rychlosti 350km/h i 250km/h... Funguje to tak bezne, napr. japonsko, Hikari, Nozomi, Kodama na Tokaido/Sanyo Shinkansen, ale i v nemecku nebo francii jsou zastavkove pomalejsi a prime rychlejsi vlaky...

1 0
možnosti

Kdyby takovým tempem stavěli ostatní tak jezdí ještě na uhlí. V roce 2030 se bude lítat :-)

1 0
možnosti
Foto

Nebude. Letecká doprava bude naopak na vnitrokontinentálních linkách postupně upadat, pokud nepřijde nějaká revoluce v pohonu letadel.

0 0
možnosti