- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Předpokládám , že poliši obvinili řidiče . Měl předvídat a neměl v tomto počasí s takovým "érem" vůbec vyjíždět na silnici a nemusel se "vznášet".
Milí chytrolíni co byste "jeli pomalu" apod. , ta souprava má na délku cca 15 metrů , na výšku 4 metry a těžiště zhruba v 0,8 metru , váha může být odhadem kolem 10 tun max. Ten vítr při nějakém extrémním poryvu to může převrátit i když bude stát na nějakém nekrytém místě.
Náklaďák s polystyrenem. Může bejt rád, že nevzlítnul.
Zeby jedna z mala nehod kamionu, za kterou nemuze ridic?
Silný vítr je potvora, nicméně ten šofc podle mne jel moc rychle. Kdyby jel pomaleji, vítr ho neshodí.
3 nápravy je přesně to co vítr má rád.Ve Francii je pravidelně při větších poryvech větru zákaz jízdy vozidel pokud mají méně než 15 tun.Dálnice A9 Perpignan - Montpelier.
Takovej polystyren, ten sakra spěchá. Někdo si potřebuje rychle něco obalit.
Na tom že vítr převrátil náklaďák není nic divného - není náklaďák jako náklaďák. Hodně totiž záleží na tom, o jaký náklaďák se jedná. Běžné kamiony jsou stavěny na poměrně velkou nosnost (to jsou ta mnohatunová monstra, která na silnicích běžně potkáváme), nicméně existují i náklaďáky (ať již s návěsy a nebo přívěsy), které jsou stavěny na převoz objemného, nicméně lehkého zboží - v podstatě je to tak, že malý náklaďák sice dostačuje nosností, nicméně nemá dostatečnou velkost ložné plochy a tak se "nafoukne" (prodlouží se ložná plocha a zvedne plachta) a vznikne tak vozidlo, které je sice poměrně velké, nicméně pořád se vlastně jedná o lehký náklaďák (většinou se to pozná podle toho, že má na svou velikost poměrně malá kola a méně náprav). No a ten náklaďák na fotkách mi připadá jako něco takového. Já po zmiňované silnici jezdím takřka denně a před pár lety jsem jen o pár kilometrů dál viděl, jak vítr převrátil lehký přívěs (a zase se jednalo o takovou konstrukci - dvě nápravy, pár hliníkových nosníků a vysokánská plachta).
Malá kola má hlavně kvůli snížení korby a jednoduššímu nakládání, kde nejsou rampy.
Ti, kdož mají pochybnosti o dojmu řidiče, že souprava se vznesla, nechť se podívají na titulní fotografii zde:
http://auto.idnes.cz/vitr-na-silnici-rizeni-0bz-/automoto.aspx?c=A170224_122443_automoto_fdv