Diskuze

VIDEO: Poryv převrátil náklaďák s přívěsem. Vznesl jsem se, popsal řidič

Poryv větru nabral na Vysočině nákladní auto s přívěsem, nadzvedl ho a otočil přes silnici. Převrácený kamion blokoval hlavní tah mezi Havlíčkovým Brodem a Jihlavou dvě hodiny. Kvůli další nehodě byla neprůjezdná i silnice u Obrataně na Pelhřimovsku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PZ

Předpokládám , že poliši obvinili řidiče . Měl předvídat a neměl v tomto počasí s takovým "érem" vůbec vyjíždět na silnici a nemusel se "vznášet". ;-D

0 0
možnosti
JL

J31o60s92e67f 82L11a38n42z

24. 2. 2017 22:50

Milí chytrolíni co byste "jeli pomalu" apod. , ta souprava má na délku cca 15 metrů , na výšku 4 metry a těžiště zhruba v 0,8 metru , váha může být odhadem kolem 10 tun max. Ten vítr při nějakém extrémním poryvu to může převrátit i když bude stát na nějakém nekrytém místě.

2 0
možnosti
LF

L73i47b91o42r 72F49i28l21á56k

24. 2. 2017 20:16

Náklaďák s polystyrenem. Může bejt rád, že nevzlítnul.

0 0
možnosti
MH

M39a33r80e46k 64H56r32u11b66y

24. 2. 2017 15:44

Zeby jedna z mala nehod kamionu, za kterou nemuze ridic?;-)

1 3
možnosti
LN

Silný vítr je potvora, nicméně ten šofc podle mne jel moc rychle. Kdyby jel pomaleji, vítr ho neshodí.

0 4
možnosti
MK

3 nápravy je přesně to co vítr má rád.Ve Francii je pravidelně při větších poryvech větru zákaz jízdy vozidel pokud mají méně než 15 tun.Dálnice A9 Perpignan - Montpelier. ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
DP

D14a17v90i28d 17P89e67c12a

24. 2. 2017 14:05

Takovej polystyren, ten sakra spěchá. Někdo si potřebuje rychle něco obalit.

0 4
možnosti
MM

Na tom že vítr převrátil náklaďák není nic divného - není náklaďák jako náklaďák. Hodně totiž záleží na tom, o jaký náklaďák se jedná. Běžné kamiony jsou stavěny na poměrně velkou nosnost (to jsou ta mnohatunová monstra, která na silnicích běžně potkáváme), nicméně existují i náklaďáky (ať již s návěsy a nebo přívěsy), které jsou stavěny na převoz objemného, nicméně lehkého zboží - v podstatě je to tak, že malý náklaďák sice dostačuje nosností, nicméně nemá dostatečnou velkost ložné plochy a tak se "nafoukne" (prodlouží se ložná plocha a zvedne plachta) a vznikne tak vozidlo, které je sice poměrně velké, nicméně pořád se vlastně jedná o lehký náklaďák (většinou se to pozná podle toho, že má na svou velikost poměrně malá kola a méně náprav). No a ten náklaďák na fotkách mi připadá jako něco takového. Já po zmiňované silnici jezdím takřka denně a před pár lety jsem jen o pár kilometrů dál viděl, jak vítr převrátil lehký přívěs (a zase se jednalo o takovou konstrukci - dvě nápravy, pár hliníkových nosníků a vysokánská plachta).

3 0
možnosti
JT

J50i11ř88í 84T48o65m19e93š

24. 2. 2017 14:25

Malá kola má hlavně kvůli snížení korby a jednoduššímu nakládání, kde nejsou rampy.

0 0
možnosti

Ti, kdož mají pochybnosti o dojmu řidiče, že souprava se vznesla, nechť se podívají na titulní fotografii zde:

http://auto.idnes.cz/vitr-na-silnici-rizeni-0bz-/automoto.aspx?c=A170224_122443_automoto_fdv

1 0
možnosti