- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přitom stačí jednoduchá věta v zákoně za nakládku zodpovídá odesilatel za případné porušení pokuta v desítkách tisíc proč to třeba v rakousku jde tam vám i sypkej materiál naloží přesně na tonáž PROČ ZA NAKLÁDKU ZODPOVÍDAJÍ ONI
...jenže ty váhy jsou diskriminační. Nedozvěděl jsem se dosud, kolik bylo přetíženo zahraničních kamionů v porovnání s českými a kolik bylo od nich (zahraničních) vybráno na pokutách. V celé Evropě platí, že tyto váhy slouží jako předvýběr pro přesnější zvážení. Pan Joukl se "prsí", jak vyzrát na přetížené kamiony, ale zapomněl pro kontrolní orgány na silnici II/602 vybudovat v blízkosti této váhy kontrolní místa v obou směrech na provedení nízkorychlostního kontrolního vážení a potom bude zajištěno přesné vážení vozidla nebo soupravy. Zároveň bude zabezpečeno dodržení Zákona č. 13/1997 Sb., kdy přetížené vozidlo nesmí dále pokračovat v jízdě a nebude dále ničit další kilometry silnice II/602, která prošla rekonstrukcí.
Všechno nám dlouho trvá. Kdo byl někdy v USA, ví, jak vážní místa fungují a že se nenajde řidič, který by se jim vyhnul - nejspíše by si už nezašoféroval. A my jsme nejdříve nechali zničit všechny silnice nadměrnými náklady a teď děláme, že jsme objevili Ameriku.
Řidič musí vědět, kolik má naloženo! Tady nejde o drobná přeložení, ale až 80%ní překročení dovolených tlaků na osu!
beztrestné ničení okresek přetíženými kamiony je jedno z ekonomických zvěrstev našeho státu..v tomto případě kraje..To, že zjevně funkční a nutný systém kontroly má tak zoufale pomalý náběh je frustrující. Přitom nutné náklady jsou v porovnání s přínosy ochrany silnic nesrovnatelné..
Řidiče to stojí tři body a ještě dostane pokutu. A jak si ma to auto zvazit?
tak ridic by mel snad uz mit nejak v oku aby nebyl pretizenej, jestlize to jsou jak v clanku 3 tuny tak to uz je prosim pekne nejaky material...
" dvanáct až patnáct měsíčně" ... no tomu říkám důvod pro zakoupení a instalaci váhy, jeden přetížený kamion za dva až tři dny provozu. PANEBOŽE
Věřím, že budete jeden z tech co pak nadávají na kvalitu a stav vozovky. Přitom trasa Jihlava-Velké Meziříčí byla opravě napřed cca. 6 lety a uz je poničena. Díky těm pouhým 3 kamionům za týden! A osobně si myslím, ze jich je daleko více. Stačí menší bouračka na dálnici a uz to všechno jede po staré.