Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autobusy budou místo vlaků jezdit déle. Oprava trati se komplikuje

Letos to bylo 130 let, co přijel do Třebíče první vlak. V posledních měsících tam však žádné neprojíždějí a ještě dlouho neprojedou. Nemají po čem. Kdo rád cestuje po kolejích na Brno, bude muset dál jezdit autobusem. Obří rekonstrukce železniční tratě za miliardu a čtvrt se totiž komplikuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V74l58a31d16i88m61í26r 87Z83d39v10i39h66a30l 8909268254364

Ve 21. století se budou vlaky "řítit" stovkou. Nebo je 19. století? To by se i císař pán nas++l. Nějak mi to hlava nebere.

0/0
5.12.2016 10:34

H75o38n18z18a 76K15a56r18á91s85e67k 1305751342138

Co si mám představit pod pojmem "časová koordinace stavebních postupů generálního zhotovitele", která je další příčinou (kromě pádu kamení u obce Vladislav) prodloužení výluky? Kdyby to kamení u obce Vladislav nespadlo, tak by se výluka neprodloužila? Nebo by tam stejně byl problém s tou časovou koordinací stavebních postupů generálního zhotovitele?

+1/0
28.11.2016 12:06

P92a59v54e82l 77Ř32a42p10e28k 7832416489845

Kdyby naši předkové stavěli podobným tempem, tak dosud půlka z nás žije v jeskyni a chodí džunglí. Dnes máme stroje, máme informace, máme technologie, a namísto toho, abychom tam při tak dlouhé době rekonstrukce postavili rovnou trať na 200 km/h, naprosto nesmyslně marníme čas v zastaralých autech a jejich výrobou.

+4/0
28.11.2016 9:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.