Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zátěžový test ukázal, že na opravu třebíčského mostu je čas pět let

Třebíčský most v ulici Marie Majerové prošel zátěžovou zkouškou. V noci na čtvrtek na něj vjela čtyři plně naložená nákladní auta, která dohromady vážila 80 tun. Výsledky mají radnici ukázat, jak moc si bude město muset pospíšit s rekonstrukcí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R53o50m83a19n 82S51o89u25č26e32k 1382615460519

ten most měli opravovat letos!!!

0/0
27.10.2016 12:49
Foto

J72a14n 64K94r98o24p65á25č 4433329883813

... 33 let ...hmmm .. zdalipak Karlův most museli opravovat 38 let po jeho otevření... a prej technicky vyspělá společnost.. ;-D

0/0
27.10.2016 11:43

D87a42n63i55e69l 56K35o70r83o80u92s 9481574309380

tam jezdil jen králův dostavníkl ;-D

0/0
27.10.2016 11:45

J57a63n 55K58r18k 1381957413252

A kolik mostu postavili tenkrat a kolik dneska a kolik tun pres nej prevezli?

Pokud se smirite s zivotnimi podminkami stredoveku, tak i ty mosty muzou stat vyrazne dele

+2/0
27.10.2016 11:46

J54a25n 39V14á96c86l35a49v85e92k 6681115813617

Pokud do konstrukce zatéká, degraduje a je jedno, jestli po ní jezdí králův dostavník, nebo autobusy Icomu. Určitě to nebyl projekt bezúdržbového mostu a tu na něm 38 let nikdo nedělal.

+3/0
27.10.2016 11:55

R76o67m14a20n 79S87o32u70č56e51k 1932365660799

tady do toho nedali vejce

+1/0
27.10.2016 12:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.