- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ilustrační snímek pěkně dokumentuje realitu dnešní doby, tj. pes bez vodítka jako charakteristický znak cyklostezky. Když pak třeba během 5 kilometrů musíte desetkrát z rychlostí okolo 30 nebo 40 km/h skoro zastavit, tak se člověk ani nediví, že se někteří cyklisté cyklostezkám vyhýbají. Sám jezdím také nejradši po málo frekventovaných silnicích.
PS. Na cyklostezkách potkávám i spoustu ohleduplných majitelů psů (určitě většinu), kteří provoz nenarušují a třeba ani nemají možnost jít se psem jinou cestou, takže tím nechci házet všechny do jednoho pytle.
Dalsi miliony pro par pumpicek?
Kdyz to neni z nasich kapes, to se to utraci za nesmysly co.
Chybí mi info, kolik cyklistů tam projede za leden
takže místní pěší to místo nepoužívají? Je pro ně bezpečnější a jednodušší přejít tu cestu přes přechod pokud tam je a nebo také využijí raději tunel?
Ideálně by všechny cyklostezky mohly být na pilotech. S auty i chodci cyklisté beztak vedou stálý boj, chodci je nechtějí na cestách, motoristé na silnicích, a tady by měli nádherný výhled, čistší vzduch, ohrožovali by se jen navzájem. Přitom ta konstrukce by byla poměrně levná, při tak nízké únosnosti. Těžko by km vyšel dráž, než km cyklostezky v Praze.
Pokud myslite tu cyklostezku v Praze ve Vysocanech, tak tak stala uplne normalne. Akorat do ni novinari zapocitali vsechny terenni upravy v okoli a extremne drahy architektonicky most pres Freyovu, ktery si Praha objednala - a to nema nic spolecneho s vlastni cyklostezkou. Dokonce bych i rekl, ze cena byla ok za objem odvedene prace .... Ovsem proc tam musel byt zrovna takovy most nevim a je to jina otazka, ale to uz neni o cenach cyklostezek v Praze.