Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Srážka fordu s jaguarem má další oběť. Po řidiči zemřela i spolujezdkyně

Tragická páteční nehoda u Rynárce na Pelhřimovsku si připsala už druhou oběť. Kromě pětapadesátiletého řidiče fordu, který zemřel přímo na místě, podlehla těžkým zraněním o dva dny později také jedna z jeho spolujezdkyň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L15í52d68a 37K95o76n33e75č72n27á 9885794308438

Pan Weiss se měl" prohánět" ve Felicii kabrioletu. Nezpůsobil by smrt neviných lidí.

Tito lidé kteří neumí používat silné vozy a zabijí, musí nést následky.

+1/0
20.9.2016 10:47

J92i74ř26í 49P80a58j27k 8293895810537

Typické, silný bezpečný vůz bezohledného blbce, nevinní mrtví. Doufám se spravedlivý proces bez protekcí..

+2/0
20.9.2016 8:37

Z65d87e81n55e17k 87Š84i31t87i94n93a 2663248770545

Pan doktor, pokud odmítá vinu, je zralý pro psychiatrii. To ale musí dořešit policie.

+1/0
19.9.2016 22:33

M77i44r98o72s72l64a53v 92S46t54r13á73n31s24k29ý 5876322780557

V pátek se srazili s protijedoucím autem, které se dostalo do protisměru. Muž zemřel na místě, jeho dcera dnes dopoledne. Jeho manželka přežila a je při vědomí. Viníkem je známý pražský psycholog a sexuolog Petr Weiss, který jel v Jaguáru a měl jen lehká zranění. Dle zpráv od rodiny pan doktor odmítá svoji vinu

+5/0
19.9.2016 19:13

J52a21n 45S93l27o19v10í94k 3979557970798

Proč pořád píšete srážka s jaguárem ? To byla srážka s blbcem, když zůstanu u slušných výrazů :-(

+2/0
19.9.2016 16:20

V58á34c12l13a49v 84J90o19n79á11š 8432883182613

Srážka se sexuologem Weisem...

+1/0
19.9.2016 19:42

R84u20d10o72l75f 16K43o45m31á11r66e97k 7148549622639

mam taky jaguara z roku 1982. jsem tim padem podly lump ktery chce kolem vsechny pobit?

0/0
19.9.2016 16:20

P57e94t90r 56K32o25m96a22r25e48k 3479874462725

Tak kolik bylo ridici jaguar. Nejdriv 62 a pak 55.;-O

0/0
19.9.2016 15:37

R19u11d14o18l56f 25K83o96m81á31r73e24k 7878799112819

co na tom zalezi

+1/0
19.9.2016 16:18

V85á85c63l26a46v 85J93o27n14á62š 8942123602593

Byl to sexuolog Weis

+1/0
19.9.2016 19:42

P67ř95e57m84y38s56l 96H10r46o16m48a73d96a 2194346578111

Nesmyslný ekoteror.

Aby mohla automobilka vyrobit jedno bezpečné a robustní auto s velkou spotřebou /emisí/, tak musí vyrobit několik aut s papíru, aby ty emise v průměru ušetřili. Když se pak auta těchto dvou rozdílných kategorií potkají, tak je to většinou tragické. Málo pak utěší ty lidi ve Focusu, že po sobě zanechali menší ekologickou stopu :-/

0/0
19.9.2016 14:55

D18a41v23i65d 60H12i82l55l72e 9252204894518

proc vyrabet tezka auta. ona jsou bezpecna auta vyrobit i lehka, jen technologie jsou prilis drahe a lide odmitaji zaplatit tuto castku za sve bezpeci. uznavam, ze castky jsou to astronomicke, ale to uz kazdy musi zvazit sam.

0/0
19.9.2016 15:32

Ř62e88h93o30ř 71K16r27á40l94í72č34e88k 5857261209978

"Vozidlo jaguar, které řídil pětapadesátiletý řidič, zde přejelo z neznámých příčin do protisměru..."

Jedna z nejčastějších příčin vážných dopravních nehod, že vozidlo "z nechávaných příčin přejede do protisměru". Automobilky pořádají svolávačky kvůli prkotinám, ale kvůli této časované bombě ne? 8-o Že by vadný systém sledování jízdního pruhu? Možná by se na tyto problémy měli víc zaměřit na STK.

+1/−1
19.9.2016 14:34

P21e96t18r 79Ž14á93k 1937293458113

Máte nějaký zdroj, který by říkal, kolik procent nehod způsobených vyjetím z pruhu je způsobeno chybou automatu?

+1/0
19.9.2016 14:39
Foto

Z44b55y12n82ě83k 80M88e55l63i84c83h12a87r 9625517825769

ten příspěvek byl (ironicky) o něčem jiným...

0/0
19.9.2016 15:31

L45a50d41i71s26l65a45v 73D13o23s81k71o58č94i10l 7112357153825

Nehoda se stala pár kilometrů od místa, kde bydlím. Takže, i když oběti osobně neznám, jsem se druhý den dozvěděl od místních spoustu podrobností. Dá se říci, že ve Fordu zahynula celá rodina, matka, bojující o život nemá příliš dobré vyhlídky a v chalupě zůstala babička, osmdesátnice. To musí být úžasné, přežít všechny své potomky. Je smutné, že je rodina v půl roku starém Fokusu vyhlazena a pravděpodobně viník nehody z Jaguáru vyvázne s lehkým zraněním.

Řidič Jaguáru jistě do zatáčky nevjížděl s tím, že chce vyhladit nějakou rodinu. Byla to nešťastná náhoda, která se prostě stává. Napadá mě, jestli Fokus v podvečer nejel na to moderní letní svícení, které není problém v podobných technických úsecích přehlédnout za vyšší trávou.

Nehodě následovaly policejní manévry, které v kraji nejsou zvykem. Aby se vše důkladně vyšetřilo, a prominent z Jaguáru nemohl napadnout případné pochybení policie. Aspoň to jsem slyšel. Zřejmě proto byla silnice uzavřena dlouhé hodiny, původně jsme se domnívali, že museli vyprošťovat nějaký kamion.

+3/0
19.9.2016 14:23

P84e92t89r 50M17a95r70š55o22u36n 5945298266616

Tak i kdyby v protisměru jel neosvetlen, tak je snad důležité zkoumat, co dělal jaguár v protisměru... pokud riznul řidič zatáčku o své vůli, není to nestastna náhoda co se prostě stává...

+4/0
19.9.2016 14:29

M21a26t82ě94j 69K72o38n45v47a20l76i75n73a 8919365883

No nevím, ale řekl bych, že to zda vozidlo bylo nebo nebylo osvětleno mělo na nehodě určitě menší vliv než to, zda ve výhledu vadil např. strom, pole či jiná překážka. Jel jsem zrovna včera nedaleko odtamtud a pokud chce jet člověk bezpečně, tak i 70ka je na mnoha místech vysoká rychlost....

+1/0
19.9.2016 14:45

L11a86d36i46s98l91a52v 60D89o63s29k94o88č60i75l 7272627553955

No Fokusu se prý zastavila rafička něco pod devadesátkou. U Jagurára k tomu zřejmě nedošlo. Každopádně myslel jsem to tak, že když vidíte auto do protivky, tak tu zatáčku "neříznete". Ale u nového Fokusa asi nebude letní svícení provedeno způsobem, kterým to mívají podomácku přimontované feldy atp... Tam to někdy bývá opravdu tristní, když za soumraku na poslední chvíli spatříte takto nedostatečně osvětlené vozidlo. A na těchto užších cestách čas od času tu pravou stranu vozovky opouštějí i řidiči, kteří si myslí, že když jedou konstantě 60, tak jsou spasitelé silnic.

Doufám, že si mé komentáře někdo nevyloží tak, že se zastávám řidiče Jaguáru. Naopak doufám, že životy, které kvůli němu vyhasly, budou brány dostatečně v potaz.

+2/0
19.9.2016 15:10

M83a83t27ě40j 44K20o55n56v51a40l40i29n96a 8639855473

V pátek kolem páté odpoledne rozhodně nebylo zataženo a o soumraku taky nemůže být řeč...

Na druhou stranu je pravdou to, že pokud Fokus jel 90, tak to taky mohlo být na danou silnici dost... Ale je to jen spekulace.

+2/−1
19.9.2016 15:24

R92a41d88e25k 21H34o39d44a78ň 9186197501573

To je nějak hodně, ne? Pokud při nárazu byli "něco pod 90", tak buď vůbec nebrzdili, nebo brzdili ale pak jeli přes... no, to předpokládám policie zjistí. Většině zdejších by nejspíš stačilo k lynči už to, že měl jaguára a ještě navíc přežil.

+1/0
19.9.2016 15:43

R58u10d57o21l46f 40K15o27m69á95r11e88k 7458959182599

bohuzel jaguar a ford pokus maji diammetralne odlisne bezpecnostni prvky. to jen k tematu, proc nekdo zemrel a druhy ma lehke zraneni. k tomu, kdo je vinen - at to posoudi policie a pokud ten v jaguaru je vinik, at jde na 15 let sedet. o tom zadna.

+5/−1
19.9.2016 14:13

M33a10r97e35k 74M38a34l30ý 1652798711580

No... 15 let je za vraždu a i to ne vždy. Tady šlo nejspíš o nešťastnou náhodu, řidič Jaguaru neměl v úmyslu nikoho zabít, buď udělal chybu, nedbalost nebo zdravotní indispozice... Takový trest 15 let by byl absolutně nepřiměřený.

+1/0
19.9.2016 15:19

R87u95d65o11l46f 15K93o80m39á70r85e27k 7548429742719

dvojnasobne zabiti z nedbalosti. je to hodne, ale vemze v uvahu ze v cesku se po 1/2 trestu pousti ven

+1/−1
19.9.2016 16:18

V92á24c32l87a43v 35Z28e84l18i52n32k83a 2702330893792

Bohužel je toto stále častější stav na našich silnicích. Rodina je de facto vyvražděna a zbohatlík v masivním fáru z toho vyvázl skoro bez škrábnutí. Obávám se, že zejména díky rostoucí oblibě silničních tanků zvaných SUV, byť zde zrovna nešlo o tuto kategorii, bude dříve nebo později potřeba zásahu ze strany státu v podobě n nějakých úprav či regulací.

Zaslechl jsem na toho téma už cosi o tom, že jsou v zásadě dvě možné cesty. Tou první je tyhle mastodontní a po technické stránce paskvily začít přes emise postupně dostávat ze silnic, protože tento způsob zvyšování bezpečnosti je nejen pochybný po technické stránce, ale také na štíru s dnes všeobecně vzývanou ekologií.

Tím druhým je nějaké zohlednění hmotnosti vozidla v případném postihu řidiče pokud svým chováním zaviní nehodu. Zdůrazňuji pokud jí zaviní. Máš silniční tank a někdo to napálí do tebe? OK, nic se neděje, protože to byla chyba toho druhého. Máš silniční tank a protože jsi na to spoléhal a jel jako dobytek, tak jsi někoho zmasakroval na jeho straně vozovky? Tak pak hochu smůla. Budeš sedět až zčernáš a přitom se ještě zatraceně prohneš při odškodnění pozůstalým a příbuzným.

Jinak se nám tady dříve nebo později začne objevovat něco jako vendeta, protože majitelé normálních aut např. hojně rozšířené střední nebo nižší střední třídy, kteří se chtějí dostat z bodu A do bodu B ne nebudou chtít dívat, jak jim někdo v podstatě bez trestu zmasakroval půlku rodiny.

+12/−7
19.9.2016 13:53

J60i42n67d80ř10i44c86h 97M89i24t78t92e39r 6214185291956

Zbohatlík, proč tak pejorativně ? Být bohatý je prima. Takových lidí si musíme vážit. Dávají ostatním práci, platí vysoké daně a hodně utácejí a roztáčejí ekonomiku. Takové lidi si musíme hýčkat.

+8/−3
19.9.2016 13:57

V58á57c72l64a49v 70Z53e69l46i26n38k62a 2702960673472

Pozor, je rozdíl mezi slovy bohatý a zbohatlík. Bohatým je člověk, který z nuly vybudoval firmu a dává práci spoustě lidí. Příkladem budiž pan Dalibor Dědek majitel Jablotronu. Tihle lidé si nemusí nic dokazovat nějakým okázalým luxusem a zpravidla to také nedělají. A pak je tu ta druhá skupina lidí, který sice také ztučněla šrajtofle, ale jejich chování je stále na úrovni nějakého veksláka nebo šmelináře. A tam je typické to předvádění se vždy a všude.

+7/−1
19.9.2016 14:09

J94i46n93d98ř16i89c91h 78M44i88t52t21e49r 6914775401246

Je to tak, ale nemáme informaci, zda majitel jaguaru byl bohatý, zbohatlík případně normálně situovaný člověk v ojetině levnější nové Fabie.

+6/0
19.9.2016 14:12

D63a74v73i41d 17M94i91l96l37e39r 4974690691362

Ty jsi to nepochopil, asi budeš chudý na mysli...

+1/−2
19.9.2016 14:11

J53i81n34d91ř26i70c34h 96M51i67t79t85e15r 6804115581966

Ano jsem blbec, je třeba psát srozumitelněji. Takových jako já je v Česku hodně.

0/0
19.9.2016 14:13

L34a59d31i55s42l92a72v 62D38o98s16k19o62č61i80l 7732297253665

Spíše by bylo dobré zavést nějakou kategorii Bplus.Chceš řídit, jak by říkáte tank? OK, takže psychotesty a podobné obstrukce jako mají profesionální řidiči. Pokud takové auto dostane kdejaká slepička, viz. Dara, pak nezbývá než se modlit, že na něj v podobné zatáčce nenatrefíte...

+2/−2
19.9.2016 14:06

V67á66c85l24a52v 39Z77e31l73i36n18k86a 2262350803112

Nebo tak. Slyšel jsem jen kus diskuse na toto téma.

0/0
19.9.2016 14:09

M45a20r15e96k 48M40a28l62ý 1412358891420

A jak to budete definovat, ten váš "tank"? Podle hmotnosti? Nebo tuhosti karoserie a pevnosti ocele, ze které je ten "tank" vyroben? Nebo jak?

Já mám třeba Volvo, normální osobní auto vyšší střední třídy, pravda hmotnost už se blíží 2 tunám a vysokopevnostní ocele je tam taky hodně, takže bezpečnostní zóny má vynikající... když bych se čelně srazil s tím Fokusem, velmi pravděpodobně by to dopadlo stejně jako u toho Jaguaru.

To jako podle vaší definice mám tank? A měl bych tedy mít nějaký speciální řidičák? Jinak, na Hummer H1 (nevím, asi i na H2) je už potřeba řidičák jako na náklaďák, protože je to přes 3,5 tuny. Ale osobák je prostě osobák.

+1/0
19.9.2016 15:28

R14a28d14e40k 61H84o90d38a66ň 9726177131123

Skutečně je nezbytné se pořád snažit o tu oslí zkratku, že každý řidič drahého vozidla nedělá nic jiného, než že se snaží zabít denně co nejvíc lidí?

Nikdo neví co se stalo, krom toho že z nějakého důvody vyletěl. Stejně tak mohl vyletět v Oktávce, Fordu či čemkoli jiném. Mohl mít epileptický záchvat, infarkt, mohla mu vletět otevřeným okénkem vosa a bodnout ho do krku. I to se stává.

+6/0
19.9.2016 13:52

V25á51c88l12a89v 29Z91e36l80i79n37k18a 2202690283362

Jenže ono to spolu hodně často souvisí, protože dražší auta si zhusta pořizují ti, co si nic moc nedělají ze zákonů jak v podnikání, díky čemuž nezřídka mívají tolik peněz, tak na silnici. Ony na to jsou i studie, které ukazují, které značky aut jsou na silnici potenciálně nejnebezpečnější, ale moc se nezveřejňují, protože zbohatlíkům v oněch autech se to jaksi nelíbí. Dlouhodobě tyhle statistiky vedou Mercedesy, Audi a BMW. Krásná ukázka byla dnes ráno například před kulaťákem v Dejvicích v pruhu pro busy. BMW, pak ML Mercedes, pak zase BMW, pak jeden VW Passat, pak dvakrát Audina, pak VW Tuareg. Pak se řidiči dražších aut věru nemohou divit, že mají takovou pověst jakou mají.

+2/−4
19.9.2016 14:01

R67a60d20e14k 87H87o68d18a13ň 9556637501883

Doporučuji vám pročíst si pár článků na téma selektivní paměť.

+2/0
19.9.2016 14:35

F71r78a46n96t92i45š25e76k 72F39a44l69e49š77n46í34k 8124529731303

Obávám se, že nejnebezpečnějším autem na našich silnicích je Škoda Octavia, případně postarší VW Golf s mladým řidičem.

A jinak Jaguar ještě nemusí znamenat dražší auto, můžete si ho klidně koupit i za nějakých 80 tisíc.

+3/0
19.9.2016 14:58

M20a40r15e55k 91M97a37l62ý 1302928851720

Dražší auta si pořizují ti, co na ně mají a ne jak píšete... "dražší auta si zhusta pořizují ti, co si nic moc nedělají ze zákonů jak v podnikání, díky čemuž nezřídka mívají tolik peněz, tak na silnici"

A důvodem může být to, že potřebují pohodlné auto, nebo jenom chtějí pohodlné a bezpečné auto a můžou si to dovolit. To, co píšete, je nesmysl.

+2/0
19.9.2016 15:33

V38á84c90l18a58v 70Z23e76l81i20n89k86a 2792680273472

Není to nesmysl, ale realita. A SUV jako taková nejsou ani tak o bezpečnosti, ale spíše o předvádění se. Bezpečnost je u nich samozřejmě lepší při srážce s jiným lehčím a méně pevným vozem. Ale zase najdete řadu krizových situací, které by třeba právě ten Focus díky skvělým jízdním vlastnostem zvládl, zatímco vyšší a těžší SUV by v té samé situaci šlo mimo vozovku a nejspíš i přes haubnu.

0/0
19.9.2016 17:04

M90a71r78e53k 21M76a67l60ý 1472418501110

Ne, opravdu to není realita, ale jakýsi váš dojem nebo jak to nazvat. Opakuji, co jste napsal a co si myslím, že je nesmysl:

"dražší auta si zhusta pořizují ti, co si nic moc nedělají ze zákonů jak v podnikání, díky čemuž nezřídka mívají tolik peněz, tak na silnici"

Toto je absolutní nesmysl! Přečtěte si to ještě jednou po sobě a snad uznáte, že takto to napsat a paušalizovat,to prostě nejde, opravdu nesmysl.

A SUV? Někomu se líbí, někdo si to koupí pro pocit bezpečí, často falešný pocit bezpečí. Ale jak jste napsal, pasivní bezpečnost to má velmi slušnou, když se to srazí sprůměrným autem vyskytujícím se na našich silnicích, tak to SUV odejde s odřeninou a druhé auto je pomalu na odpis. Ale to stejné platí i pro větší osobní Volvo, kterým jezdím... nemusí tobýt ani SUV :-)

A samozřejmě, kvůli vysokému těžišti, SUV není vhodné na řáděni po okreskách,ale tam se většinou ani nevyskytuje, jejich "rajónem" je město a satelitní okolí města, příp. klidná jízda po dálnici.

0/0
19.9.2016 22:12

D47a87v23i52d 46M57a96l21i91n54a 1260523800593

Jaguar s čumákem dlouhým jak týden před výplatou. Tam se až do kabiny při čelní srážce jen tak nějaké auto nedostane. Ale stopu to auto, i přes klasický pohon drží perfektně a není důvod si zkracovat zatáčky. To by mne zajímalo, co pan šofér dělal?

0/0
19.9.2016 13:36

V53l38a29d24i68s21l39a20v 25Z38a31h17r28a26d17n33í56k 4202393713748

Chrápal.

+1/0
19.9.2016 13:41

D44a32v76i43d 43M20a29l35i97n26a 1620103390263

Tomu bych i věřil. Je to pohodlné.

0/0
19.9.2016 13:47

M24a32r28t26i81n89a 17P76o97v24o25l50n77á 3938833315687

Jel rychle, moc to tam neznal, chytnul krajnici a aby ho to netáhlo až do lesa (který je tam dost z kopce dolů), radši strhnul volant do protisměru...zatáčka je tam velmi mírná, možná i proto si dovolil jet rychleji...nicméně tohle rozhodnutí stálo dva lidské životy a v podstatě konec jedné rodiny..

0/0
20.9.2016 10:12

J41i50ř87í 78C92á95s47e34k 7769287899883

Mám pocit (možná mylný), že viník ve většině případech přežívá a nevinní umírají. Ještě jsem nepřišel na to, proč to tak většinou je. Ty faktory, který dělají tento jev by mne fakt zajímali.

+1/−1
19.9.2016 13:25

J40a14r54d28a 86H90a18l34t91m23a89r 3840363549776

zajímalyyyyyyyyyyyyyyyy

+3/0
19.9.2016 13:28

J29a28n 69Š50e40s23t93á92k 3678879389454

blbne Vám nějak ypsilon

0/−2
19.9.2016 13:30

J38i31ř77í 57C22á88s85e19k 7829207959593

no jo - ty faktory zajímaly

0/0
19.9.2016 13:32

P17a92v22e44l 49V37e96r92n66e50r 1683143582587

mam takovou zkusenost, kterou si nedokazi moc dobre vysvetlit. kdyz vidim ridice, ktery za jizdy telefonuje s mobilem u ucha, tak je to v 70% pripadu v aute, jehoz cena nebyva nejnizsi, presto maji jejich majitele problem si koupit handfree drzak za 500,-.

+19/−2
19.9.2016 13:19

T49o57m26á20š 61M59a98t61ě72j 9945698443412

Většina dražších aut má HF přímo jako součást infotainmentu.

+1/0
19.9.2016 13:40







Najdete na iDNES.cz