Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Srážka fordu s jaguarem má další oběť. Po řidiči zemřela i spolujezdkyně

Tragická páteční nehoda u Rynárce na Pelhřimovsku si připsala už druhou oběť. Kromě pětapadesátiletého řidiče fordu, který zemřel přímo na místě, podlehla těžkým zraněním o dva dny později také jedna z jeho spolujezdkyň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L37í56d33a 11K75o14n39e34č23n45á 9365894878208

Pan Weiss se měl" prohánět" ve Felicii kabrioletu. Nezpůsobil by smrt neviných lidí.

Tito lidé kteří neumí používat silné vozy a zabijí, musí nést následky.

+1/0
20.9.2016 10:47

J82i85ř10í 64P13a23j49k 8713795980837

Typické, silný bezpečný vůz bezohledného blbce, nevinní mrtví. Doufám se spravedlivý proces bez protekcí..

+2/0
20.9.2016 8:37

Z28d97e15n39e21k 25Š61i81t15i28n17a 2173258290655

Pan doktor, pokud odmítá vinu, je zralý pro psychiatrii. To ale musí dořešit policie.

+1/0
19.9.2016 22:33

M37i53r43o88s20l53a21v 54S13t87r96á49n37s50k23ý 5656752340277

V pátek se srazili s protijedoucím autem, které se dostalo do protisměru. Muž zemřel na místě, jeho dcera dnes dopoledne. Jeho manželka přežila a je při vědomí. Viníkem je známý pražský psycholog a sexuolog Petr Weiss, který jel v Jaguáru a měl jen lehká zranění. Dle zpráv od rodiny pan doktor odmítá svoji vinu

+5/0
19.9.2016 19:13

J57a16n 34S94l12o30v73í17k 3819917750788

Proč pořád píšete srážka s jaguárem ? To byla srážka s blbcem, když zůstanu u slušných výrazů :-(

+2/0
19.9.2016 16:20

V83á44c46l84a94v 37J90o87n40á17š 8522113502233

Srážka se sexuologem Weisem...

+1/0
19.9.2016 19:42

R75u34d40o91l61f 40K81o96m71á59r13e58k 7418679462459

mam taky jaguara z roku 1982. jsem tim padem podly lump ktery chce kolem vsechny pobit?

0/0
19.9.2016 16:20

P38e62t37r 19K22o14m89a65r27e38k 3849454862505

Tak kolik bylo ridici jaguar. Nejdriv 62 a pak 55.;-O

0/0
19.9.2016 15:37

R62u33d53o87l53f 48K75o89m40á45r95e85k 7728859812469

co na tom zalezi

+1/0
19.9.2016 16:18

V95á32c51l93a78v 89J73o41n11á71š 8432743732323

Byl to sexuolog Weis

+1/0
19.9.2016 19:42

P54ř46e20m31y96s79l 15H52r24o96m69a47d31a 2914226358401

Nesmyslný ekoteror.

Aby mohla automobilka vyrobit jedno bezpečné a robustní auto s velkou spotřebou /emisí/, tak musí vyrobit několik aut s papíru, aby ty emise v průměru ušetřili. Když se pak auta těchto dvou rozdílných kategorií potkají, tak je to většinou tragické. Málo pak utěší ty lidi ve Focusu, že po sobě zanechali menší ekologickou stopu :-/

0/0
19.9.2016 14:55

D14a83v79i42d 61H93i92l71l71e 9592214864808

proc vyrabet tezka auta. ona jsou bezpecna auta vyrobit i lehka, jen technologie jsou prilis drahe a lide odmitaji zaplatit tuto castku za sve bezpeci. uznavam, ze castky jsou to astronomicke, ale to uz kazdy musi zvazit sam.

0/0
19.9.2016 15:32

Ř15e11h26o17ř 89K59r75á51l88í12č40e52k 5187541349408

"Vozidlo jaguar, které řídil pětapadesátiletý řidič, zde přejelo z neznámých příčin do protisměru..."

Jedna z nejčastějších příčin vážných dopravních nehod, že vozidlo "z nechávaných příčin přejede do protisměru". Automobilky pořádají svolávačky kvůli prkotinám, ale kvůli této časované bombě ne? 8-o Že by vadný systém sledování jízdního pruhu? Možná by se na tyto problémy měli víc zaměřit na STK.

+1/−1
19.9.2016 14:34

P67e80t29r 74Ž41á39k 1907923898923

Máte nějaký zdroj, který by říkal, kolik procent nehod způsobených vyjetím z pruhu je způsobeno chybou automatu?

+1/0
19.9.2016 14:39
Foto

Z51b26y59n34ě29k 93M64e42l90i67c31h24a11r 9625597875249

ten příspěvek byl (ironicky) o něčem jiným...

0/0
19.9.2016 15:31

L80a49d88i53s48l68a40v 13D77o91s22k49o75č19i32l 7272967173585

Nehoda se stala pár kilometrů od místa, kde bydlím. Takže, i když oběti osobně neznám, jsem se druhý den dozvěděl od místních spoustu podrobností. Dá se říci, že ve Fordu zahynula celá rodina, matka, bojující o život nemá příliš dobré vyhlídky a v chalupě zůstala babička, osmdesátnice. To musí být úžasné, přežít všechny své potomky. Je smutné, že je rodina v půl roku starém Fokusu vyhlazena a pravděpodobně viník nehody z Jaguáru vyvázne s lehkým zraněním.

Řidič Jaguáru jistě do zatáčky nevjížděl s tím, že chce vyhladit nějakou rodinu. Byla to nešťastná náhoda, která se prostě stává. Napadá mě, jestli Fokus v podvečer nejel na to moderní letní svícení, které není problém v podobných technických úsecích přehlédnout za vyšší trávou.

Nehodě následovaly policejní manévry, které v kraji nejsou zvykem. Aby se vše důkladně vyšetřilo, a prominent z Jaguáru nemohl napadnout případné pochybení policie. Aspoň to jsem slyšel. Zřejmě proto byla silnice uzavřena dlouhé hodiny, původně jsme se domnívali, že museli vyprošťovat nějaký kamion.

+3/0
19.9.2016 14:23

P91e64t81r 46M86a74r62š65o19u53n 5795658246526

Tak i kdyby v protisměru jel neosvetlen, tak je snad důležité zkoumat, co dělal jaguár v protisměru... pokud riznul řidič zatáčku o své vůli, není to nestastna náhoda co se prostě stává...

+4/0
19.9.2016 14:29

M24a19t53ě10j 48K12o57n28v30a51l11i52n91a 8259575983

No nevím, ale řekl bych, že to zda vozidlo bylo nebo nebylo osvětleno mělo na nehodě určitě menší vliv než to, zda ve výhledu vadil např. strom, pole či jiná překážka. Jel jsem zrovna včera nedaleko odtamtud a pokud chce jet člověk bezpečně, tak i 70ka je na mnoha místech vysoká rychlost....

+1/0
19.9.2016 14:45

L95a14d54i10s95l59a98v 12D12o77s85k12o30č59i97l 7352967963605

No Fokusu se prý zastavila rafička něco pod devadesátkou. U Jagurára k tomu zřejmě nedošlo. Každopádně myslel jsem to tak, že když vidíte auto do protivky, tak tu zatáčku "neříznete". Ale u nového Fokusa asi nebude letní svícení provedeno způsobem, kterým to mívají podomácku přimontované feldy atp... Tam to někdy bývá opravdu tristní, když za soumraku na poslední chvíli spatříte takto nedostatečně osvětlené vozidlo. A na těchto užších cestách čas od času tu pravou stranu vozovky opouštějí i řidiči, kteří si myslí, že když jedou konstantě 60, tak jsou spasitelé silnic.

Doufám, že si mé komentáře někdo nevyloží tak, že se zastávám řidiče Jaguáru. Naopak doufám, že životy, které kvůli němu vyhasly, budou brány dostatečně v potaz.

+2/0
19.9.2016 15:10

M10a77t27ě57j 14K11o72n43v39a44l44i82n46a 8179205563

V pátek kolem páté odpoledne rozhodně nebylo zataženo a o soumraku taky nemůže být řeč...

Na druhou stranu je pravdou to, že pokud Fokus jel 90, tak to taky mohlo být na danou silnici dost... Ale je to jen spekulace.

+2/−1
19.9.2016 15:24

R74a20d23e55k 64H20o50d97a70ň 9266547961703

To je nějak hodně, ne? Pokud při nárazu byli "něco pod 90", tak buď vůbec nebrzdili, nebo brzdili ale pak jeli přes... no, to předpokládám policie zjistí. Většině zdejších by nejspíš stačilo k lynči už to, že měl jaguára a ještě navíc přežil.

+1/0
19.9.2016 15:43

R53u75d54o93l64f 57K30o78m56á50r98e32k 7258689672669

bohuzel jaguar a ford pokus maji diammetralne odlisne bezpecnostni prvky. to jen k tematu, proc nekdo zemrel a druhy ma lehke zraneni. k tomu, kdo je vinen - at to posoudi policie a pokud ten v jaguaru je vinik, at jde na 15 let sedet. o tom zadna.

+5/−1
19.9.2016 14:13

M94a48r93e20k 12M32a24l82ý 1512948891360

No... 15 let je za vraždu a i to ne vždy. Tady šlo nejspíš o nešťastnou náhodu, řidič Jaguaru neměl v úmyslu nikoho zabít, buď udělal chybu, nedbalost nebo zdravotní indispozice... Takový trest 15 let by byl absolutně nepřiměřený.

+1/0
19.9.2016 15:19

R29u86d87o55l74f 72K85o67m88á87r80e59k 7888779282699

dvojnasobne zabiti z nedbalosti. je to hodne, ale vemze v uvahu ze v cesku se po 1/2 trestu pousti ven

+1/−1
19.9.2016 16:18

V23á32c48l50a82v 40Z74e76l60i86n68k30a 2602710523692

Bohužel je toto stále častější stav na našich silnicích. Rodina je de facto vyvražděna a zbohatlík v masivním fáru z toho vyvázl skoro bez škrábnutí. Obávám se, že zejména díky rostoucí oblibě silničních tanků zvaných SUV, byť zde zrovna nešlo o tuto kategorii, bude dříve nebo později potřeba zásahu ze strany státu v podobě n nějakých úprav či regulací.

Zaslechl jsem na toho téma už cosi o tom, že jsou v zásadě dvě možné cesty. Tou první je tyhle mastodontní a po technické stránce paskvily začít přes emise postupně dostávat ze silnic, protože tento způsob zvyšování bezpečnosti je nejen pochybný po technické stránce, ale také na štíru s dnes všeobecně vzývanou ekologií.

Tím druhým je nějaké zohlednění hmotnosti vozidla v případném postihu řidiče pokud svým chováním zaviní nehodu. Zdůrazňuji pokud jí zaviní. Máš silniční tank a někdo to napálí do tebe? OK, nic se neděje, protože to byla chyba toho druhého. Máš silniční tank a protože jsi na to spoléhal a jel jako dobytek, tak jsi někoho zmasakroval na jeho straně vozovky? Tak pak hochu smůla. Budeš sedět až zčernáš a přitom se ještě zatraceně prohneš při odškodnění pozůstalým a příbuzným.

Jinak se nám tady dříve nebo později začne objevovat něco jako vendeta, protože majitelé normálních aut např. hojně rozšířené střední nebo nižší střední třídy, kteří se chtějí dostat z bodu A do bodu B ne nebudou chtít dívat, jak jim někdo v podstatě bez trestu zmasakroval půlku rodiny.

+12/−7
19.9.2016 13:53

J67i92n58d69ř62i53c56h 52M82i98t77t16e66r 6444305331146

Zbohatlík, proč tak pejorativně ? Být bohatý je prima. Takových lidí si musíme vážit. Dávají ostatním práci, platí vysoké daně a hodně utácejí a roztáčejí ekonomiku. Takové lidi si musíme hýčkat.

+8/−3
19.9.2016 13:57

V54á68c28l55a49v 53Z88e21l20i93n87k14a 2642160273452

Pozor, je rozdíl mezi slovy bohatý a zbohatlík. Bohatým je člověk, který z nuly vybudoval firmu a dává práci spoustě lidí. Příkladem budiž pan Dalibor Dědek majitel Jablotronu. Tihle lidé si nemusí nic dokazovat nějakým okázalým luxusem a zpravidla to také nedělají. A pak je tu ta druhá skupina lidí, který sice také ztučněla šrajtofle, ale jejich chování je stále na úrovni nějakého veksláka nebo šmelináře. A tam je typické to předvádění se vždy a všude.

+7/−1
19.9.2016 14:09

J21i91n95d28ř57i16c69h 74M95i66t82t62e68r 6194265661446

Je to tak, ale nemáme informaci, zda majitel jaguaru byl bohatý, zbohatlík případně normálně situovaný člověk v ojetině levnější nové Fabie.

+6/0
19.9.2016 14:12

D25a16v12i33d 23M27i48l69l57e52r 4584680481282

Ty jsi to nepochopil, asi budeš chudý na mysli...

+1/−2
19.9.2016 14:11

J91i59n69d55ř51i34c14h 55M47i98t52t59e81r 6704355521106

Ano jsem blbec, je třeba psát srozumitelněji. Takových jako já je v Česku hodně.

0/0
19.9.2016 14:13

L77a31d68i48s10l24a22v 96D73o56s58k10o63č20i16l 7562477893125

Spíše by bylo dobré zavést nějakou kategorii Bplus.Chceš řídit, jak by říkáte tank? OK, takže psychotesty a podobné obstrukce jako mají profesionální řidiči. Pokud takové auto dostane kdejaká slepička, viz. Dara, pak nezbývá než se modlit, že na něj v podobné zatáčce nenatrefíte...

+2/−2
19.9.2016 14:06

V97á63c73l41a39v 69Z68e13l79i63n45k77a 2442150513802

Nebo tak. Slyšel jsem jen kus diskuse na toto téma.

0/0
19.9.2016 14:09

M47a78r78e91k 45M57a57l77ý 1772558551820

A jak to budete definovat, ten váš "tank"? Podle hmotnosti? Nebo tuhosti karoserie a pevnosti ocele, ze které je ten "tank" vyroben? Nebo jak?

Já mám třeba Volvo, normální osobní auto vyšší střední třídy, pravda hmotnost už se blíží 2 tunám a vysokopevnostní ocele je tam taky hodně, takže bezpečnostní zóny má vynikající... když bych se čelně srazil s tím Fokusem, velmi pravděpodobně by to dopadlo stejně jako u toho Jaguaru.

To jako podle vaší definice mám tank? A měl bych tedy mít nějaký speciální řidičák? Jinak, na Hummer H1 (nevím, asi i na H2) je už potřeba řidičák jako na náklaďák, protože je to přes 3,5 tuny. Ale osobák je prostě osobák.

+1/0
19.9.2016 15:28

R88a46d12e44k 79H33o53d46a13ň 9886397781413

Skutečně je nezbytné se pořád snažit o tu oslí zkratku, že každý řidič drahého vozidla nedělá nic jiného, než že se snaží zabít denně co nejvíc lidí?

Nikdo neví co se stalo, krom toho že z nějakého důvody vyletěl. Stejně tak mohl vyletět v Oktávce, Fordu či čemkoli jiném. Mohl mít epileptický záchvat, infarkt, mohla mu vletět otevřeným okénkem vosa a bodnout ho do krku. I to se stává.

+6/0
19.9.2016 13:52

V21á41c42l38a77v 24Z94e22l39i67n76k67a 2972660493152

Jenže ono to spolu hodně často souvisí, protože dražší auta si zhusta pořizují ti, co si nic moc nedělají ze zákonů jak v podnikání, díky čemuž nezřídka mívají tolik peněz, tak na silnici. Ony na to jsou i studie, které ukazují, které značky aut jsou na silnici potenciálně nejnebezpečnější, ale moc se nezveřejňují, protože zbohatlíkům v oněch autech se to jaksi nelíbí. Dlouhodobě tyhle statistiky vedou Mercedesy, Audi a BMW. Krásná ukázka byla dnes ráno například před kulaťákem v Dejvicích v pruhu pro busy. BMW, pak ML Mercedes, pak zase BMW, pak jeden VW Passat, pak dvakrát Audina, pak VW Tuareg. Pak se řidiči dražších aut věru nemohou divit, že mají takovou pověst jakou mají.

+2/−4
19.9.2016 14:01

R95a63d82e23k 84H23o43d60a10ň 9976207601153

Doporučuji vám pročíst si pár článků na téma selektivní paměť.

+2/0
19.9.2016 14:35

F76r57a49n10t59i33š26e24k 48F98a41l60e70š59n78í34k 8754809661143

Obávám se, že nejnebezpečnějším autem na našich silnicích je Škoda Octavia, případně postarší VW Golf s mladým řidičem.

A jinak Jaguar ještě nemusí znamenat dražší auto, můžete si ho klidně koupit i za nějakých 80 tisíc.

+3/0
19.9.2016 14:58

M40a17r35e56k 64M56a96l96ý 1812378791130

Dražší auta si pořizují ti, co na ně mají a ne jak píšete... "dražší auta si zhusta pořizují ti, co si nic moc nedělají ze zákonů jak v podnikání, díky čemuž nezřídka mívají tolik peněz, tak na silnici"

A důvodem může být to, že potřebují pohodlné auto, nebo jenom chtějí pohodlné a bezpečné auto a můžou si to dovolit. To, co píšete, je nesmysl.

+2/0
19.9.2016 15:33

V43á16c61l19a37v 67Z47e42l32i89n57k63a 2502620233632

Není to nesmysl, ale realita. A SUV jako taková nejsou ani tak o bezpečnosti, ale spíše o předvádění se. Bezpečnost je u nich samozřejmě lepší při srážce s jiným lehčím a méně pevným vozem. Ale zase najdete řadu krizových situací, které by třeba právě ten Focus díky skvělým jízdním vlastnostem zvládl, zatímco vyšší a těžší SUV by v té samé situaci šlo mimo vozovku a nejspíš i přes haubnu.

0/0
19.9.2016 17:04

M64a35r34e26k 53M56a73l68ý 1322918441130

Ne, opravdu to není realita, ale jakýsi váš dojem nebo jak to nazvat. Opakuji, co jste napsal a co si myslím, že je nesmysl:

"dražší auta si zhusta pořizují ti, co si nic moc nedělají ze zákonů jak v podnikání, díky čemuž nezřídka mívají tolik peněz, tak na silnici"

Toto je absolutní nesmysl! Přečtěte si to ještě jednou po sobě a snad uznáte, že takto to napsat a paušalizovat,to prostě nejde, opravdu nesmysl.

A SUV? Někomu se líbí, někdo si to koupí pro pocit bezpečí, často falešný pocit bezpečí. Ale jak jste napsal, pasivní bezpečnost to má velmi slušnou, když se to srazí sprůměrným autem vyskytujícím se na našich silnicích, tak to SUV odejde s odřeninou a druhé auto je pomalu na odpis. Ale to stejné platí i pro větší osobní Volvo, kterým jezdím... nemusí tobýt ani SUV :-)

A samozřejmě, kvůli vysokému těžišti, SUV není vhodné na řáděni po okreskách,ale tam se většinou ani nevyskytuje, jejich "rajónem" je město a satelitní okolí města, příp. klidná jízda po dálnici.

0/0
19.9.2016 22:12

D35a29v42i21d 29M38a26l64i96n68a 1960173420333

Jaguar s čumákem dlouhým jak týden před výplatou. Tam se až do kabiny při čelní srážce jen tak nějaké auto nedostane. Ale stopu to auto, i přes klasický pohon drží perfektně a není důvod si zkracovat zatáčky. To by mne zajímalo, co pan šofér dělal?

0/0
19.9.2016 13:36

V80l49a59d71i15s12l42a42v 42Z55a12h62r58a86d41n91í86k 4452333433168

Chrápal.

+1/0
19.9.2016 13:41

D13a57v46i43d 22M45a58l66i94n38a 1260823300743

Tomu bych i věřil. Je to pohodlné.

0/0
19.9.2016 13:47

M34a19r60t86i41n70a 92P85o86v18o65l78n39á 3328143815617

Jel rychle, moc to tam neznal, chytnul krajnici a aby ho to netáhlo až do lesa (který je tam dost z kopce dolů), radši strhnul volant do protisměru...zatáčka je tam velmi mírná, možná i proto si dovolil jet rychleji...nicméně tohle rozhodnutí stálo dva lidské životy a v podstatě konec jedné rodiny..

0/0
20.9.2016 10:12

J83i97ř26í 77C91á23s37e92k 7659837759463

Mám pocit (možná mylný), že viník ve většině případech přežívá a nevinní umírají. Ještě jsem nepřišel na to, proč to tak většinou je. Ty faktory, který dělají tento jev by mne fakt zajímali.

+1/−1
19.9.2016 13:25

J26a84r79d38a 22H17a82l36t57m90a72r 3230263709376

zajímalyyyyyyyyyyyyyyyy

+3/0
19.9.2016 13:28

J76a42n 16Š36e61s22t76á42k 3838139969424

blbne Vám nějak ypsilon

0/−2
19.9.2016 13:30

J95i32ř92í 74C85á26s48e69k 7329857509263

no jo - ty faktory zajímaly

0/0
19.9.2016 13:32

P24a31v55e13l 91V35e13r60n31e84r 1593603592577

mam takovou zkusenost, kterou si nedokazi moc dobre vysvetlit. kdyz vidim ridice, ktery za jizdy telefonuje s mobilem u ucha, tak je to v 70% pripadu v aute, jehoz cena nebyva nejnizsi, presto maji jejich majitele problem si koupit handfree drzak za 500,-.

+19/−2
19.9.2016 13:19

T23o34m48á52š 94M34a25t74ě86j 9135648253852

Většina dražších aut má HF přímo jako součást infotainmentu.

+1/0
19.9.2016 13:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.