- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý den pane Prichystale, kousíček kolejí na mostě neberu tak, že po městě vedou regulérní koleje. Nebyl by tedy možný provoz toho vozu na nějaké trase nebo "retrojízdy". Tak to bylo ve Vámi zmiňované citaci míněno.
Cetl jste po sobe ten clanek? Asi ne. Jak jinak muzete v jednom odstavci tvrdit, ze "druhým pak skutečnost, že Jihlavou už dávno žádné tramvajové koleje nevedou." a o kus dal "Jako památka na tramvajový provoz jsou v něm po celé délce položené žlábkové koleje."
Tyto dve veci se vylucuji, takze jedno z toho je lez. Koleje tam nemohou zaroven byt i nebyt.
Erwin Schrödinger by Vám dokázal vysvětlit opak - že tam mohou být i nebýt a Vy se to dozvíte, až se tam půjdete podívat
"Jihlava by se také mohla rozhodnout pro stavbu repliky." To dost nechápu, stavět repliku jen proto aby stála v depu protože nejsou funkční koleje
Absolutně nechápu, proč Jihlava torzo tramvaje kupovala a s pompou nechala převézt z Opavy na Vysočinu. Na tomto příkladu jde vidět, že politici či úředníci absolutně nepobrali, jaký skvost nechávají chátrat. Krásný příklad rozkvetlé lidské blbosti.
v Jihlave je v tomhle smeru trochu neschopnost ... celkove je jihlava mrtve mesto co se kultury týče .. něco je tam špatně ....