Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rychlíky už v Křižanově nemají zastavovat. Radnice i místní protestují

V Křižanově na Žďársku by s novým jízdním řádem platným od letošního prosince už neměly zastavovat rychlíky. Proti změně připravované ministerstvem dopravy protestují místní lidé i radnice v Křižanově a v sousedním Velkém Meziříčí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K21a42r30e82l 12V80e67č66e19ř20a 8443836257526

Na www.krizanov.cz je dopis z MD paní starostce.Přesně je vidět,odkud vítr fouká...Z Práglu.A to,že do Křižanova na rychlíky jezdí lidi ze širého okolí,na MD totálně ignorují.A rychlíky(i když ne všechny)staví např.i ve Velkém Oseku = 2100 obyvatel.Přesně takhle si ohýbali argumenty komunisti za totáče,vždycky jenom jak se jim to hodilo.

+1/0
26.7.2016 9:41

H60o94n21z50a 40K18a48r38á80s58e85k 1235401622598

Zastavování rychlíků v žst. Křižanov snad není přímo závislé na tom, zda od nich jsou či nejsou přípoje od Brna na Velké Meziříčí. V Kostelci nebo Horní Cerekvi jsou taky zajištěny přípoje (na vedlejší tratě) jen od některých rychlíků, přesto tam staví rychlíky všechny.

A naopak - i kdyby kraj chtěl jezdit od Velkého Meziříčí do Křižanova na přípoje k osobním vlakům, tedy příjezd do Křižanova až v X:55 h a odjezd už v X:05 h, tak o to kratší přeci bude i přestupní doba z rychlíku od Prahy (byť za cenu zániku přestupní vazby od Brna).

0/0
14.7.2016 14:42

J36a21n 67S57a81t15m39a86n 1216191664911

Projednano s krajem, avizovano dopředu ale protože se blíží volby tak se nejzaměstnanější hejtman v republice probral a chce to co kraj odsouhlasil zase zpět. To je Jirka Běhounek, neví co se mu ka úřadu děje ale za ten bordel si může sám:-(:-(

+1/0
13.7.2016 14:41

O31t68a 68S23u41k 5614938328444

Hejtman a spol zase lžou, ministerský mluvčí to řekl jasně. Kraj Vysočina máme za trest. ;-€

0/0
13.7.2016 13:20

P43e40t61r 90J70a81r61o70š 2954871495147

Ma vetsi smysl vynechat Kurim, kde rozdil mezi rychlikem a osobakem je zanedbatelny.

+1/0
13.7.2016 12:18

P16a81v98e76l 35Ř42a46p31e18k 7102406729255

Autobusová lobby na kraji zase úřadovala. Zrušit zastavování má smysl jen tehdy, pokud se tím cesta významně urychlí. Což se v tomto případě neděje, vlak to prostojí někde na návěstidlech nebo v jiných stanicích. Podporuji zrušení zastavování rychlíků v Křižanově, ale ne za těchto podmínek a ne bez adekvátní náhrady v podobě osobních vlaků.

+1/0
13.7.2016 9:44

M27i69r21o45s54l60a46v 39U24r92b79a15n 1656217331779

Novy jizdni rad - jedeme delsi dobu, ale zato vynechavame jednu zastavku

0/0
13.7.2016 11:54

M26i24r31o27s86l24a85v 69U46r15b28a56n 1116367421989

Pikantni na tom, je, ze (dle informaci iniciatoru petice) bude v novem jizdnim radu trvat cesta Brno-Havlickuv Brod o 4 minuty dele a to i presto, ze cast useku je rekonstruovana a Krizanov se bude projizdet.

+8/0
13.7.2016 9:05

J87a74r53o22s49l35a50v 36F12r74g91a88l 8289709698315

Naprosto v pořádku.

+1/−6
13.7.2016 8:48

M23i52r91o84s19l55a37v 12U82r51b98a48n 1426887371879

Kdyby mela Vysocina IDS, asi by to takova trageda nebyla..

+5/0
13.7.2016 9:04

M59i79r26o90s66l20a37v 89U73r93b24a22n 1326957501749

A jeste je pomerne zajimave nahlednout do zastavek. Vlak zastavuje v rozmezi 10-23 km mezi zastavkami (KH-Caslav dokonce jen 9km, pribyslav Zdar 17 km), ovsem pak je skok - mezi Zdarem a Tisnovem by to bylo temer 60 km bez zastavky, Mezi Tisnovem a Brnem pote zase cca 21 km.

+3/0
13.7.2016 9:12

J45i95ř43í 57P44r57ů89š42a 7465502385979

Nejde o kilometry mezi zastávkami,ale o velikost sídel.

+2/−3
13.7.2016 9:17

M35i12r93o22s46l14a39v 48U53r77b64a12n 1256117211259

ano a Krizanov je spadove nadrazi pro pomerne velkou oblast, ktera se tam sjizdi

+3/0
13.7.2016 11:52

M41i24l79a85n 10M33a12j45e55r79č52í11k 1890830534256

U RYCHLÍKOVÝCH A DALŠÍCH TZV. NEZASTÁVKOVÝCH VLAKŮ JDE O VELIKOST SPÁDOVÉ OBLASTI jejich jednotlivých zastávek, po stránce plošné i hustoty osídlení = čím je vlak vyšší kvality, tím ta spádová oblast (a tedy vzdálenost mezi jejich zastavením) je větší a naopak.

= VÝRAZNĚ NEPRAVIDELNOU (jak je zde naznačeno, tak nezastavování v Křižanově by vytvořilo 3 až 6-ti násobně dlouhý mezizastávkový úsek než jsou ostatní příslušného spoje) VZDÁLENOST MEZI JEDNOTLIVÝMI ZASTÁVKAMI TZV. ZRYCHLENÝCH/NEZASTÁVKOVÝCH SPOJŮ BY OBHÁJILO JEDINĚ TAKŘKA TOTÁLNÍ VYLIDNĚNÍ OKOLÍ OBLASTI!!

Protože pokud v okolí zastávek je hustota osídlení i jen cca polovinou celorepublikového průměru, tak vyslovené kašlání na dopravní obslužnost obyvatel té oblasti naopak přispěje k dalšímu vylidňování té oblasti.

+7/0
13.7.2016 12:06

M80i38r64o70s98l11a75v 27U65r12b30a66n 1416417421429

presne receno

+1/0
13.7.2016 13:05

K46a73r10e31l 69V52e97č12e98ř57a 8663656607386

Mám jednu téměř konspirační teorii.Letošní GVD byl sestaven rezervou z důvodu plánované rekonstrukce úseku Ostrov-Žďár.Z toho vznikala před zahájením výluk situace,kdy rychlíky ve směru Brno stály v Křižanově po příjezdu s náskokem až 5 ́do času pravidelného odjezdu.No a někomu to vadilo tak moc,že si stěžoval na ČD a ty vydaly pro strojvedoucí vyhlášku,aby se ve výše uvedeném úseku doslova plížili 50 km/h,ač rychlost snížená ještě nebyla,což způsobovalo vzhledem k výškovému profilu tratě zbytečně větší spotřebu el. energie.Údajně byli cestující pobytem v Křižanově stresováni!!!Asi s těmi rychlíky cestuje nějaký vlivný jedinec,kterému něco na Křižanově vadí a to prostě stačí!;-O

0/0
14.7.2016 21:28

J69a34n 48Č30e85k46a49l 7259395484614

Tak schválně, jaké jsou tam počty nástupů/výstupů? 10 lidí?

+1/−2
13.7.2016 8:47

M29i97c13h45a13l 23K47r19e64j25č82a 5318556386403

neboli 30% obsazenosti :-))))

+1/−2
13.7.2016 9:11

M61i71r50o44s19l66a37v 53U60r42b92a20n 1556957951579

obcas vic lidi nez v Caslavi ci Golcove Jenikove

+4/0
13.7.2016 9:13

P70a82v17e32l 10Ř97a63p54e52k 7282506729415

S Čáslaví bych to nesrovnával, tam je to natřískané o řád víc.

+1/0
13.7.2016 9:45







Najdete na iDNES.cz