Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rychlíky už v Křižanově nemají zastavovat. Radnice i místní protestují

V Křižanově na Žďársku by s novým jízdním řádem platným od letošního prosince už neměly zastavovat rychlíky. Proti změně připravované ministerstvem dopravy protestují místní lidé i radnice v Křižanově a v sousedním Velkém Meziříčí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K96a91r41e29l 12V87e83č47e22ř32a 8533256537856

Na www.krizanov.cz je dopis z MD paní starostce.Přesně je vidět,odkud vítr fouká...Z Práglu.A to,že do Křižanova na rychlíky jezdí lidi ze širého okolí,na MD totálně ignorují.A rychlíky(i když ne všechny)staví např.i ve Velkém Oseku = 2100 obyvatel.Přesně takhle si ohýbali argumenty komunisti za totáče,vždycky jenom jak se jim to hodilo.

+1/0
26.7.2016 9:41

H36o23n30z39a 83K64a47r81á24s80e97k 1805921152928

Zastavování rychlíků v žst. Křižanov snad není přímo závislé na tom, zda od nich jsou či nejsou přípoje od Brna na Velké Meziříčí. V Kostelci nebo Horní Cerekvi jsou taky zajištěny přípoje (na vedlejší tratě) jen od některých rychlíků, přesto tam staví rychlíky všechny.

A naopak - i kdyby kraj chtěl jezdit od Velkého Meziříčí do Křižanova na přípoje k osobním vlakům, tedy příjezd do Křižanova až v X:55 h a odjezd už v X:05 h, tak o to kratší přeci bude i přestupní doba z rychlíku od Prahy (byť za cenu zániku přestupní vazby od Brna).

0/0
14.7.2016 14:42

J71a18n 24S22a62t45m91a84n 1176361434391

Projednano s krajem, avizovano dopředu ale protože se blíží volby tak se nejzaměstnanější hejtman v republice probral a chce to co kraj odsouhlasil zase zpět. To je Jirka Běhounek, neví co se mu ka úřadu děje ale za ten bordel si může sám:-(:-(

+1/0
13.7.2016 14:41

O84t75a 29S12u48k 5724418338874

Hejtman a spol zase lžou, ministerský mluvčí to řekl jasně. Kraj Vysočina máme za trest. ;-€

0/0
13.7.2016 13:20

P65e53t94r 96J14a24r77o60š 2314301935777

Ma vetsi smysl vynechat Kurim, kde rozdil mezi rychlikem a osobakem je zanedbatelny.

+1/0
13.7.2016 12:18

P54a50v23e38l 13Ř89a50p43e37k 7222126509345

Autobusová lobby na kraji zase úřadovala. Zrušit zastavování má smysl jen tehdy, pokud se tím cesta významně urychlí. Což se v tomto případě neděje, vlak to prostojí někde na návěstidlech nebo v jiných stanicích. Podporuji zrušení zastavování rychlíků v Křižanově, ale ne za těchto podmínek a ne bez adekvátní náhrady v podobě osobních vlaků.

+1/0
13.7.2016 9:44

M62i16r93o77s59l18a61v 81U14r15b64a29n 1246577301249

Novy jizdni rad - jedeme delsi dobu, ale zato vynechavame jednu zastavku

0/0
13.7.2016 11:54

M34i85r16o48s60l40a34v 16U73r45b81a90n 1886607531509

Pikantni na tom, je, ze (dle informaci iniciatoru petice) bude v novem jizdnim radu trvat cesta Brno-Havlickuv Brod o 4 minuty dele a to i presto, ze cast useku je rekonstruovana a Krizanov se bude projizdet.

+8/0
13.7.2016 9:05

J54a72r51o18s82l81a71v 21F42r95g49a45l 8589189878425

Naprosto v pořádku.

+1/−6
13.7.2016 8:48

M29i28r13o36s95l11a72v 32U80r87b14a23n 1366697911539

Kdyby mela Vysocina IDS, asi by to takova trageda nebyla..

+5/0
13.7.2016 9:04

M61i24r74o51s16l22a40v 52U24r93b15a64n 1896887561649

A jeste je pomerne zajimave nahlednout do zastavek. Vlak zastavuje v rozmezi 10-23 km mezi zastavkami (KH-Caslav dokonce jen 9km, pribyslav Zdar 17 km), ovsem pak je skok - mezi Zdarem a Tisnovem by to bylo temer 60 km bez zastavky, Mezi Tisnovem a Brnem pote zase cca 21 km.

+3/0
13.7.2016 9:12

J57i48ř71í 69P56r26ů53š52a 7985282365949

Nejde o kilometry mezi zastávkami,ale o velikost sídel.

+2/−3
13.7.2016 9:17

M76i57r84o72s13l95a83v 43U43r45b36a16n 1866607221129

ano a Krizanov je spadove nadrazi pro pomerne velkou oblast, ktera se tam sjizdi

+3/0
13.7.2016 11:52

M94i17l42a91n 40M49a65j86e97r32č95í44k 1690320514866

U RYCHLÍKOVÝCH A DALŠÍCH TZV. NEZASTÁVKOVÝCH VLAKŮ JDE O VELIKOST SPÁDOVÉ OBLASTI jejich jednotlivých zastávek, po stránce plošné i hustoty osídlení = čím je vlak vyšší kvality, tím ta spádová oblast (a tedy vzdálenost mezi jejich zastavením) je větší a naopak.

= VÝRAZNĚ NEPRAVIDELNOU (jak je zde naznačeno, tak nezastavování v Křižanově by vytvořilo 3 až 6-ti násobně dlouhý mezizastávkový úsek než jsou ostatní příslušného spoje) VZDÁLENOST MEZI JEDNOTLIVÝMI ZASTÁVKAMI TZV. ZRYCHLENÝCH/NEZASTÁVKOVÝCH SPOJŮ BY OBHÁJILO JEDINĚ TAKŘKA TOTÁLNÍ VYLIDNĚNÍ OKOLÍ OBLASTI!!

Protože pokud v okolí zastávek je hustota osídlení i jen cca polovinou celorepublikového průměru, tak vyslovené kašlání na dopravní obslužnost obyvatel té oblasti naopak přispěje k dalšímu vylidňování té oblasti.

+7/0
13.7.2016 12:06

M85i45r74o65s19l42a61v 92U15r23b30a21n 1226647821959

presne receno

+1/0
13.7.2016 13:05

K14a51r56e91l 84V44e63č37e91ř96a 8733806107486

Mám jednu téměř konspirační teorii.Letošní GVD byl sestaven rezervou z důvodu plánované rekonstrukce úseku Ostrov-Žďár.Z toho vznikala před zahájením výluk situace,kdy rychlíky ve směru Brno stály v Křižanově po příjezdu s náskokem až 5 ́do času pravidelného odjezdu.No a někomu to vadilo tak moc,že si stěžoval na ČD a ty vydaly pro strojvedoucí vyhlášku,aby se ve výše uvedeném úseku doslova plížili 50 km/h,ač rychlost snížená ještě nebyla,což způsobovalo vzhledem k výškovému profilu tratě zbytečně větší spotřebu el. energie.Údajně byli cestující pobytem v Křižanově stresováni!!!Asi s těmi rychlíky cestuje nějaký vlivný jedinec,kterému něco na Křižanově vadí a to prostě stačí!;-O

0/0
14.7.2016 21:28

J73a21n 92Č48e30k50a85l 7559915614554

Tak schválně, jaké jsou tam počty nástupů/výstupů? 10 lidí?

+1/−2
13.7.2016 8:47

M49i86c27h28a54l 73K42r48e98j40č28a 5748596116513

neboli 30% obsazenosti :-))))

+1/−2
13.7.2016 9:11

M81i46r73o21s67l80a91v 65U48r19b27a73n 1446417201579

obcas vic lidi nez v Caslavi ci Golcove Jenikove

+4/0
13.7.2016 9:13

P58a93v46e45l 57Ř45a19p47e32k 7412416109185

S Čáslaví bych to nesrovnával, tam je to natřískané o řád víc.

+1/0
13.7.2016 9:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.