Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úřady uzavřou nájezd. Tisíce lidí budou mít problém dostat se z práce

Ještě do začátku tohoto týdne zaměstnanci jihlavské průmyslové zóny věřili. Dnes jejich naděje zhasla. K prvnímu červenci se definitivně uzavře starý nájezd na dálniční přivaděč u Pávova. Kraj rozhodl, že neprodlouží současnou výjimku. Při cestě z práce to tisícům lidí způsobí komplikace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P42e16t60r 17Š25e87b45e30s96t24a 1555566614

Radši cyklostezku, že jo.;-O

0/0
13.6.2016 13:10

F45i79l21i54p 85Š53l27e55s94i16n29g14e47r 3666736282101

Irénko, já se ptám PROČ?

0/0
9.6.2016 9:55

J82i48ř78í 33K47o38c22u34r75e36k 6355744675358

https://goo.gl/BCiYBk

Nechybí tomu něco? Nechybí, to není dálniční nájezd, ale nájezd na silnici první třídy. Chápu, že dálniční nájezdy musí splňovat nejaké parametry, ale spousta z nich je nesplňuje. A zrovna tady se ŘSD staví do pozice zásadového dodržovatele i sebeblbějších předpisů. Že by si někdo řešil nějaké osobní spory a bral si lidi jako rukojmí?

0/0
7.6.2016 19:28

M77i57r27o96s29l60a41v 68M85e91d 3864206

Já si možná tak trochu nadělám do vlastního hnízda (pracuji v jedné z těch továren), nicméně můj názor je takový, že tato situace je ze všeho nejvíc problémem těch firem, které tam mají provozy. Abych vysvětlil svůj postoj - pokud si někde postavím dílničku pro pár zaměstnanců, nemusím nějak zvlášť řešit kapacitu místních komunikací, maximálně nechám udělat u vchodu nějaké menší parkovišťátko. Když si ale postavím velké výrobní haly pro tisíce zaměstnanců (a tyto provozy jsou navíc neustále rozšiřovány), měl bych mít představu, jestli jsou místní komunikace schopné provoz související s fungováním tak velkého objektu zvládnout (a nechat si vypracovat dopravní studii, zjistit postoj obce, majitelů okolních pozemků a nemovitostí, konzultovat se správci stávajících komunikací, investovat do řešení vzniklých problémů atd.). Jen ještě poznámku - posunutí pracovní doby moc nevyřeší, jelikož pokud někdo dojíždí "dělnickým spojem" (vlak, příměstské autobusy) přestane ten spoj stíhat (eventuálně bude muset dlouho čekat) a v podstatě ho to nažene do auta.

+9/0
7.6.2016 16:06

K53a86t20e49ř77i55n77a 23V72a18š81á83k96o50v97á 5301202279915

tak jak dlouho je tam Bosch a jak dlouho vyjimka? Tipovala bych, ze o zavreni najezdu v dobe, o ktere mluvite, asi nikdo nevedel... i kdyz nevim, jak dlouho se zavreni sjezdu planuje.

Podle me je to blbost, presne jak tu nekdo psal, neni to privadec na dalnici a fungoval dlouho a bez problemu

0/0
27.7.2016 18:52

P79e37t80r 50H55o30f69m54a66n68n 6239614865460

Lituju vsechny, kteri musi jezdit do prace autem...

+2/−1
7.6.2016 15:46

M36a84r35e23k 35P57o78s95p53í61š69i75l 2435105771

Nájezd by měli kompletně zrekonstruovat. Nový sjezd je velkoryse koncipovaný. Nikdo místem nešetřil a to je postaven ještě blbě!To byla palba" a jak dlouho to stavěli! Zatáčka při sjíždění má negativní sklon. Kdo to navrhoval to byl ale deb.! Jo však sem slyšel,že dopravní inženýrsví je v ČR na hodně mizerné ůrovni. A vrhol všeho, sjezd je sveden na malý kruhák,kde se tvoří totální špunt. To ještě ty dopravní experti co navrhujou komunikace nepochopili, že ne všude může bejt kruhák. Cpou ho všude. Cestovat Kruhák od kruháku ve Francii (kde si vzali mustr)je někde o nervy. Ze 4 stran kolem 5-6:30 ranní a 14-15h odpolední ale nejvíce od Bosche a firem na této větvi je to ucpané. A pokud nyní říkají,že oprava starého budou astronomické čásky tak je to k smíchu. Firmy přibývají a sjezd nechají jen jeden a se špuntem. To má logiku! Zase je to o tom,že dotyčný co o tom rozhoduje neví o co jde. Jednou tam původní sjezd je,tak ať ho upraví dle předpisů,ať jsou 2.

+1/0
7.6.2016 15:31
Foto

J62a21n 58V67a10l16č82í72k 7465638285180

Nejsem si jist, jestli mi něco neušlo, ale pokud firma postaví závod tam, kam a odkud je problém se dostat, proč by to měl být problém státu? Nebylo by spíš fér udělat potřebné úpravy za úměrný podíl firemních peněz?

+1/−1
7.6.2016 15:31

J10i20n54d59ř55i94c46h 69P65o72d16r83á68z22s83k82ý 6285798795865

No jestli jsem to pochopil správně, tak díky závodu byla dělaná rekonstrukce přivaděče (blíže Jihlavy) bohužel k přivaděči vede cesta přes kruháč a ten se ucpává.

+1/0
7.6.2016 15:57

J69i75n14d56ř64i92c85h 40P53o22d87r58á16z49s77k84ý 6985128245805

Chápu to správně že hluk a emise vadí na přivaděči a obyvatelům Pávova tak zhoršují životní podmínky, ale když ty stejné auta budou projíždět středem Pávova, tak je to vše OK? 8-o8-o8-o

+2/0
7.6.2016 14:41

J95i39ř21í 89P14r73ů98š86a 7325102535659

A kam by asi středem Pávova jeli? To si dají okruh dalších 7 km?

0/0
7.6.2016 14:47
Foto

J83o41s48e34f 16P96l93é61h18a 8161262537839

Možná to bude rychlejší, než čekat v kolonách ke kruháči.

+1/0
7.6.2016 14:50

M57i76l29o43š 97B82é25m 6654979892393

Na světelnou k "Věžičkám". Za jistých okolností to možná vyjde líp, než ke kruháči.

0/0
7.6.2016 14:51

J63i23n51d89ř93i97c17h 52P67o32d73r74á10z53s77k12ý 6185618715895

Tak oprava Starého Pávova

0/0
7.6.2016 14:54

J23o67s15e56f 96'78J53o33e27' 38V98o84c50h18y69á92n 8543148662190

Současná situace je bídná a je nutné ji řešit. Má ale smysl do té doby ji ještě více komplikovat?

Proč by třeba nemohl být povolený průjezd tím kritickým nájezdem na přivaděč jen cca 14:00 - 15:00?

Lidem jedoucím z práce by to ušetřilo spoustu času a obyvatelům Pávova snad ne až tak velkou újmu hlukem...

0/−3
7.6.2016 14:37

M97i73l85o61š 82B11é28m 6884299802173

A proč bych tam, tak jako doposud, nemohl v sedm ráno projet já do práce?

+2/0
7.6.2016 14:39

J14o36s10e26f 95'17J94o92e24' 54V83o34c39h32y88á33n 8913838842560

Však klidně. Při troše dobré vůle a možná troše úprav by jistě mohl fungovat normálně dál.

Tady jde o princip: situace je vyloženě kritická pouze v některých omezených obdobích.

+2/0
7.6.2016 14:45

A14l93e61š 91J48a80v53ů73r94e60k 2632149460300

x vesnicema projizdi kolony kamionu, a ty neprekracuji hlukove limity ???

+4/0
7.6.2016 14:34

J94a58n 50M91o72t84ů59r20e51k 7640242481569

A tak to ty firmy nemohou upravit pracovní hodiny??

+1/0
7.6.2016 14:34

M38i93l77o36š 15B43é33m 6134199732183

A není jednoduší nechat otevřenej nájezd, kterej desítky let nikomu nevadil?

+3/0
7.6.2016 14:35

A76l25e62š 30J96a63v90ů78r87e18k 2372399820100

na venkove ? To by teprve byly protesty ! ;-D

0/0
7.6.2016 14:35

M21i98r96o92s51l96a76v 10M34e25d 3794276

Je potřeba si uvědomit, že v těch fabrikách pracuje i spousta lidí, kteří k dojíždění do práce používají hromadnou dopravu - pokud někomu posuneš pracovní dobu, může se stát, že pak nenajde vhodný spoj a v podstatě ho tak naženeš do auta.

+4/0
7.6.2016 15:06

K33a58t69e23ř27i84n84a 42V24a56š31á38k23o87v73á 5441592479105

a jsou i taci, co ani v roce 2016 auto nemaji, bo ho nepotrebuji

0/0
27.7.2016 18:53

J63i93ř36í 93P44r35ů20š66a 7755402755909

V čem je problém? Firmy se o své zaměstnance postarají a nebo to chtějí po státu? Stačí tak málo nezačínat a končit směnu ve stejný čas. Proč je kvůli tomu nutné další obyvatele šikanovat hlukem a používat nebezpečný nájezd? Nebo bude lepší pro své blaho šikanovat další řidiče omezením rychlosti?

+1/−6
7.6.2016 14:31

J46o50s79e39f 41'19J74o90e51' 54V50o84c63h76y68á79n 8633338422500

A nedal by se třeba zapojit na patřičných místech trochu rozum a najít akceptovatelný kompromis? Alespoň do finálního dobrého řešení?

Silnice jsou města / kraje / státu, firmy jsou svojí výrobou navázané na spoustu dalších,... ono to fakt není tak jednoduché.

Největší komplikace to akorát přinese těm, kteří stejně bohužel nemají reálnou šanci o změně situace kompetentně rozhodnout.

+1/0
7.6.2016 14:50

K85a25r25e32l 96N63o35v86o17t28n18y 2111475659840

Njn, urednici asi cekali, zda nepripluji nejaci kaprici...

0/0
7.6.2016 14:09

R86a42d57i41m 35K83ř56i57v18á53n50e39k 4662664401121

A v kterém že století tu průmyslovou zónu bez příjezdů naprojektovali?

+10/0
7.6.2016 14:05

P51a97v35e14l 31Ř34a56p42e77k 7822876839335

Komunikace tam je, jen holt nemá kapacitu dálnice.

+1/0
7.6.2016 14:10
Foto

M46a48r47t96i91n 80B46e16n91e16s 4659384662170

A což se takhle dohodnout mezi jednotlivými podniky v zoně a nastavit rozdílné začátky a konce směn. Tam by odboráři jistě rádi pomohli ......

+3/−2
7.6.2016 14:02

M78i55l33o68š 30B75é25m 6654139212613

Jednoduší bude tam poslat auto s ramenem a ty zátarasy nechat odtáhnout. ;-)

0/0
7.6.2016 14:30

P62a62v84e24l 62Ř51a95p72e34k 7712146139425

Je třeba vyrábět další a další auta, aby bylo čím dojíždět do továren na auta... Rv

Vždyť je to naprosto absurdní. Většina lidí jede do Jihlavy, tak je snad firma schopná tam poslat pár autobusů. A komu se to nelíbí, ať jde třeba pěšky nebo si najde práci někde jinde.

+4/−6
7.6.2016 14:01

A73l84e92š 95J58a90v69ů74r64e27k 2772859530240

predpokladam ze vetsina tech lidi pouziva auta i k jinym cestam ...

0/0
7.6.2016 14:36

J66o17s17e79f 45'35J45o39e28' 60V90o38c63h68y65á41n 8443738522900

Opravdu si myslíte, že pokud někomu stačí popojet jen někam do centra, tak se bude v téhle oblasti před a po práci stresovat v autě? :-/

Stačí, aby bydlel 10 km od Jihlavy, jezdil pravidelně ještě s nějakým kolegou a není co řešit - finančně to vyjde minimálně nastejno jak autobus a časově prostě mnohem efektivněji.

Je toto absurdní?

+4/0
7.6.2016 14:43
Foto

B93á44r82a 29T17u21č51k85o97v44á 2174375196372

Problem se jmenuje jinak. V Jihlave postavili z dotaci nesmyslny nadjezd s kruhakem, nevim za kolik stamilionu, ale to je jedno. Jenze ho postavili jen na jednu stranu privadece, na druhou se jaksi zapomnelo. Urednik zrejme predpokladal, ze lide jezdi jen tam, ne zpatky. Proto lide uzivaji starou dobrou spojku z Pavova, protoze jina neni. Ta je ovsem pekelne nebezpecna. Proste typicky ceske, pardon, jihlavske reseni dotaci.

0/0
7.6.2016 14:00
Foto

J38o65s27e91f 68P76l96é43h66a 8421142307369

Na začátku byl opravdu jen nájezd na jednu stranu, k dálnici D1, ale to už dávno neplatí. Již několik let se dá pohodlně sjíždět i směrem k Jihlavě. Tam problém není, problém je v kruháči, který zpomaluje doptravu a množství aut není schopen pojmout.

+2/0
7.6.2016 14:54

J10o19s32e82f 13'43J61o29e32' 34V87o71c33h82y58á41n 8823538622290

Pardon, jela jste tudy někdy, jen na jednu stranu?

Dokonalé to tam jistě není, ale rozhodně míň špatné, než bývalo.

Mimochodem, přes ten kruháč to vede od přivaděče mimo fabriky např. i na Polnou. Akorát ta cesta AL / Bosch - kruháč je vyloženě bídná, plus ještě výjezdy na ni od jednotlivých firem.

+1/0
7.6.2016 14:56

J36a39k10u23b 51P15r74o92k59e77š 6493248862843

Přesně tak, ten kruháč je obdobná tragédie jako křižovatka u Tří věžiček, Jipocar a celní úřad, kamionů přehršel, ale udělat tam přípojné pruhy, aby se tam nedělala kilometrová kolona nejde, zato se najdou peníze, na zneprůjezdnění Okružní a nesmyslný kruhový objezd tamtéž.

+2/0
7.6.2016 15:29

J50a76n 74N61o13v93á56k 6180165407397

Jeden by řekl, že úřady jsou tady pro to, aby lidem zjednodušovali život a ono je to ovšem téměř vždy naopak. :-(

+5/0
7.6.2016 13:54

K29a44r92e48l 12B82a88m51b10u10l70a 4183199407979

protože předpisy jakkoliv oprávněné ale i nesmyslné jsou vždy více než občané a mnohdy i více než zdravý rozum...:-/

0/0
7.6.2016 14:08

P67a68v68e54l 83Ř72a84p48e41k 7802666319495

Tady jde ale o problém, který si vytvořily ty firmy samy. Ty firmy mohou posunout pracovní dobu, mohou vypravit autobusy do Jihlavy, ale místo toho se holt křičí - státe, postarej se.

+3/−2
7.6.2016 14:09

M67i71l27o33š 68B83é31m 6694819542573

Nene. Křičí se: státe, nech to bejt jak to je! ;-)

0/0
7.6.2016 14:32

J93i60ř71í 85K83ü79h68r 2650306140366

Ale momentální stav je nevyhovující. Dle článku.

0/0
7.6.2016 14:48

M87i48l61o56š 65B44é95m 6604669452603

Kecy. Desetiletí tam nájezd funguje a najednou má být zničeho nic nevyhovující...

0/0
7.6.2016 14:50

J48a82k38u81b 46P48r34o19k38e85š 6233218592323

Ne desetiletí tam ten nájezd a další obdobné konstrukce omezují silnici, která by jinak měla parametry na rychlostní komunikaci, navíc od doby kdy přivaděč nevedl nikam je dodělaný průtah na Znojmo.

0/0
7.6.2016 15:35

M10i98l64o60š 22B10é10m 6444419822783

Jaké omezení máte na mysli?

0/0
7.6.2016 15:37

J71a22k27u86b 72P30r87o21k42e21š 6883568112433

Myslím ryhlostní, nevím jak je to teď, ale pamatuju doby kdy policie vždy stávala za bilboardem kousek od sjezdu z dálnice a vybírali ty co jeli stále 130, na čtyřproudé silnici.

0/0
7.6.2016 16:48

J29i40ř21í 75S50m73a37z11a33l 2647442414102

Stávají tam pořád :-)

0/0
7.6.2016 21:15

K53a44m60i13l 50D54o13l74e36z16e31l 6642646354982

nakonec je problem v kruhovem objezdu, jako konecne vzdy, kdyz napadne nejakeho mistniho krovaka z radnice bez jakekoliv znalosti dopravy neco takoveho postavit. Jamozrejme kruhaky jsou nasobne drazsi, nez jakakoliv jina krizovatka, takze v tom jsou temer vzdy pekne uplatky. bezny kruhak by se mel projektovat do 6000 aut denne, nicmene pokud tam bude behem 30 minut chtit projet 2000 aut, tak to zpusobi akorat dopavni zacpy.

+7/−1
7.6.2016 13:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.