Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úřady uzavřou nájezd. Tisíce lidí budou mít problém dostat se z práce

Ještě do začátku tohoto týdne zaměstnanci jihlavské průmyslové zóny věřili. Dnes jejich naděje zhasla. K prvnímu červenci se definitivně uzavře starý nájezd na dálniční přivaděč u Pávova. Kraj rozhodl, že neprodlouží současnou výjimku. Při cestě z práce to tisícům lidí způsobí komplikace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P85e98t32r 38Š15e70b47e96s39t66a 1315326354

Radši cyklostezku, že jo.;-O

0/0
13.6.2016 13:10

F42i34l97i29p 65Š24l54e48s60i31n16g26e60r 3776746242731

Irénko, já se ptám PROČ?

0/0
9.6.2016 9:55

J23i39ř83í 58K27o68c35u31r91e77k 6425354385848

https://goo.gl/BCiYBk

Nechybí tomu něco? Nechybí, to není dálniční nájezd, ale nájezd na silnici první třídy. Chápu, že dálniční nájezdy musí splňovat nejaké parametry, ale spousta z nich je nesplňuje. A zrovna tady se ŘSD staví do pozice zásadového dodržovatele i sebeblbějších předpisů. Že by si někdo řešil nějaké osobní spory a bral si lidi jako rukojmí?

0/0
7.6.2016 19:28

M66i24r17o22s89l74a15v 68M86e44d 3144476

Já si možná tak trochu nadělám do vlastního hnízda (pracuji v jedné z těch továren), nicméně můj názor je takový, že tato situace je ze všeho nejvíc problémem těch firem, které tam mají provozy. Abych vysvětlil svůj postoj - pokud si někde postavím dílničku pro pár zaměstnanců, nemusím nějak zvlášť řešit kapacitu místních komunikací, maximálně nechám udělat u vchodu nějaké menší parkovišťátko. Když si ale postavím velké výrobní haly pro tisíce zaměstnanců (a tyto provozy jsou navíc neustále rozšiřovány), měl bych mít představu, jestli jsou místní komunikace schopné provoz související s fungováním tak velkého objektu zvládnout (a nechat si vypracovat dopravní studii, zjistit postoj obce, majitelů okolních pozemků a nemovitostí, konzultovat se správci stávajících komunikací, investovat do řešení vzniklých problémů atd.). Jen ještě poznámku - posunutí pracovní doby moc nevyřeší, jelikož pokud někdo dojíždí "dělnickým spojem" (vlak, příměstské autobusy) přestane ten spoj stíhat (eventuálně bude muset dlouho čekat) a v podstatě ho to nažene do auta.

+9/0
7.6.2016 16:06

K47a11t31e88ř20i69n31a 25V91a17š92á50k83o17v39á 5921442319755

tak jak dlouho je tam Bosch a jak dlouho vyjimka? Tipovala bych, ze o zavreni najezdu v dobe, o ktere mluvite, asi nikdo nevedel... i kdyz nevim, jak dlouho se zavreni sjezdu planuje.

Podle me je to blbost, presne jak tu nekdo psal, neni to privadec na dalnici a fungoval dlouho a bez problemu

0/0
27.7.2016 18:52

P15e35t92r 31H58o45f70m62a34n98n 6189694955230

Lituju vsechny, kteri musi jezdit do prace autem...

+2/−1
7.6.2016 15:46

M30a86r29e70k 87P32o65s17p68í74š16i23l 2705155671

Nájezd by měli kompletně zrekonstruovat. Nový sjezd je velkoryse koncipovaný. Nikdo místem nešetřil a to je postaven ještě blbě!To byla palba" a jak dlouho to stavěli! Zatáčka při sjíždění má negativní sklon. Kdo to navrhoval to byl ale deb.! Jo však sem slyšel,že dopravní inženýrsví je v ČR na hodně mizerné ůrovni. A vrhol všeho, sjezd je sveden na malý kruhák,kde se tvoří totální špunt. To ještě ty dopravní experti co navrhujou komunikace nepochopili, že ne všude může bejt kruhák. Cpou ho všude. Cestovat Kruhák od kruháku ve Francii (kde si vzali mustr)je někde o nervy. Ze 4 stran kolem 5-6:30 ranní a 14-15h odpolední ale nejvíce od Bosche a firem na této větvi je to ucpané. A pokud nyní říkají,že oprava starého budou astronomické čásky tak je to k smíchu. Firmy přibývají a sjezd nechají jen jeden a se špuntem. To má logiku! Zase je to o tom,že dotyčný co o tom rozhoduje neví o co jde. Jednou tam původní sjezd je,tak ať ho upraví dle předpisů,ať jsou 2.

+1/0
7.6.2016 15:31
Foto

J74a74n 52V23a37l41č22í18k 7105408735970

Nejsem si jist, jestli mi něco neušlo, ale pokud firma postaví závod tam, kam a odkud je problém se dostat, proč by to měl být problém státu? Nebylo by spíš fér udělat potřebné úpravy za úměrný podíl firemních peněz?

+1/−1
7.6.2016 15:31

J68i90n91d98ř33i53c69h 93P19o16d24r60á87z82s69k85ý 6615828385565

No jestli jsem to pochopil správně, tak díky závodu byla dělaná rekonstrukce přivaděče (blíže Jihlavy) bohužel k přivaděči vede cesta přes kruháč a ten se ucpává.

+1/0
7.6.2016 15:57

J90i28n41d42ř94i53c98h 83P88o74d21r70á57z57s66k47ý 6775828175895

Chápu to správně že hluk a emise vadí na přivaděči a obyvatelům Pávova tak zhoršují životní podmínky, ale když ty stejné auta budou projíždět středem Pávova, tak je to vše OK? 8-o8-o8-o

+2/0
7.6.2016 14:41

J27i45ř72í 65P68r38ů62š49a 7585522325479

A kam by asi středem Pávova jeli? To si dají okruh dalších 7 km?

0/0
7.6.2016 14:47
Foto

J44o51s76e72f 60P66l37é98h69a 8191302417129

Možná to bude rychlejší, než čekat v kolonách ke kruháči.

+1/0
7.6.2016 14:50

M89i39l34o12š 47B83é10m 6314659722813

Na světelnou k "Věžičkám". Za jistých okolností to možná vyjde líp, než ke kruháči.

0/0
7.6.2016 14:51

J67i75n36d24ř46i43c39h 31P88o32d10r23á25z70s15k31ý 6495618275745

Tak oprava Starého Pávova

0/0
7.6.2016 14:54

J62o45s36e35f 72'20J33o49e84' 62V56o22c84h13y89á91n 8893118842330

Současná situace je bídná a je nutné ji řešit. Má ale smysl do té doby ji ještě více komplikovat?

Proč by třeba nemohl být povolený průjezd tím kritickým nájezdem na přivaděč jen cca 14:00 - 15:00?

Lidem jedoucím z práce by to ušetřilo spoustu času a obyvatelům Pávova snad ne až tak velkou újmu hlukem...

0/−3
7.6.2016 14:37

M74i89l19o23š 66B39é21m 6864759782773

A proč bych tam, tak jako doposud, nemohl v sedm ráno projet já do práce?

+2/0
7.6.2016 14:39

J80o14s55e17f 14'40J98o88e73' 33V16o81c14h69y53á10n 8403668242390

Však klidně. Při troše dobré vůle a možná troše úprav by jistě mohl fungovat normálně dál.

Tady jde o princip: situace je vyloženě kritická pouze v některých omezených obdobích.

+2/0
7.6.2016 14:45

A59l60e42š 51J87a55v27ů22r15e79k 2222629180830

x vesnicema projizdi kolony kamionu, a ty neprekracuji hlukove limity ???

+4/0
7.6.2016 14:34

J77a40n 80M57o81t86ů59r12e95k 7580502821379

A tak to ty firmy nemohou upravit pracovní hodiny??

+1/0
7.6.2016 14:34

M96i84l20o56š 18B63é48m 6314529222653

A není jednoduší nechat otevřenej nájezd, kterej desítky let nikomu nevadil?

+3/0
7.6.2016 14:35

A26l84e80š 75J67a52v93ů28r94e84k 2752689590190

na venkove ? To by teprve byly protesty ! ;-D

0/0
7.6.2016 14:35

M42i51r98o57s46l91a46v 71M88e13d 3184946

Je potřeba si uvědomit, že v těch fabrikách pracuje i spousta lidí, kteří k dojíždění do práce používají hromadnou dopravu - pokud někomu posuneš pracovní dobu, může se stát, že pak nenajde vhodný spoj a v podstatě ho tak naženeš do auta.

+4/0
7.6.2016 15:06

K11a16t10e29ř39i19n37a 44V26a70š73á30k29o90v96á 5881182239215

a jsou i taci, co ani v roce 2016 auto nemaji, bo ho nepotrebuji

0/0
27.7.2016 18:53

J19i51ř96í 97P31r95ů31š94a 7755732795239

V čem je problém? Firmy se o své zaměstnance postarají a nebo to chtějí po státu? Stačí tak málo nezačínat a končit směnu ve stejný čas. Proč je kvůli tomu nutné další obyvatele šikanovat hlukem a používat nebezpečný nájezd? Nebo bude lepší pro své blaho šikanovat další řidiče omezením rychlosti?

+1/−6
7.6.2016 14:31

J90o72s59e57f 91'22J94o64e46' 59V31o74c25h80y35á36n 8273118482810

A nedal by se třeba zapojit na patřičných místech trochu rozum a najít akceptovatelný kompromis? Alespoň do finálního dobrého řešení?

Silnice jsou města / kraje / státu, firmy jsou svojí výrobou navázané na spoustu dalších,... ono to fakt není tak jednoduché.

Největší komplikace to akorát přinese těm, kteří stejně bohužel nemají reálnou šanci o změně situace kompetentně rozhodnout.

+1/0
7.6.2016 14:50

K80a88r95e85l 59N18o11v97o42t86n42y 2681515899600

Njn, urednici asi cekali, zda nepripluji nejaci kaprici...

0/0
7.6.2016 14:09

R38a55d40i49m 95K94ř28i55v72á90n74e33k 4152244951671

A v kterém že století tu průmyslovou zónu bez příjezdů naprojektovali?

+10/0
7.6.2016 14:05

P57a71v41e40l 20Ř83a62p71e42k 7132936669135

Komunikace tam je, jen holt nemá kapacitu dálnice.

+1/0
7.6.2016 14:10
Foto

M72a88r15t73i90n 73B97e70n69e97s 4849844692500

A což se takhle dohodnout mezi jednotlivými podniky v zoně a nastavit rozdílné začátky a konce směn. Tam by odboráři jistě rádi pomohli ......

+3/−2
7.6.2016 14:02

M22i67l43o76š 91B28é89m 6734209782583

Jednoduší bude tam poslat auto s ramenem a ty zátarasy nechat odtáhnout. ;-)

0/0
7.6.2016 14:30

P30a28v71e77l 76Ř62a90p34e87k 7692286859285

Je třeba vyrábět další a další auta, aby bylo čím dojíždět do továren na auta... Rv

Vždyť je to naprosto absurdní. Většina lidí jede do Jihlavy, tak je snad firma schopná tam poslat pár autobusů. A komu se to nelíbí, ať jde třeba pěšky nebo si najde práci někde jinde.

+4/−6
7.6.2016 14:01

A41l33e32š 69J86a12v42ů54r34e23k 2222589740690

predpokladam ze vetsina tech lidi pouziva auta i k jinym cestam ...

0/0
7.6.2016 14:36

J27o74s83e81f 24'93J93o41e53' 78V98o90c31h32y92á45n 8613528492570

Opravdu si myslíte, že pokud někomu stačí popojet jen někam do centra, tak se bude v téhle oblasti před a po práci stresovat v autě? :-/

Stačí, aby bydlel 10 km od Jihlavy, jezdil pravidelně ještě s nějakým kolegou a není co řešit - finančně to vyjde minimálně nastejno jak autobus a časově prostě mnohem efektivněji.

Je toto absurdní?

+4/0
7.6.2016 14:43
Foto

B57á59r94a 67T14u33č76k25o74v92á 2574655276872

Problem se jmenuje jinak. V Jihlave postavili z dotaci nesmyslny nadjezd s kruhakem, nevim za kolik stamilionu, ale to je jedno. Jenze ho postavili jen na jednu stranu privadece, na druhou se jaksi zapomnelo. Urednik zrejme predpokladal, ze lide jezdi jen tam, ne zpatky. Proto lide uzivaji starou dobrou spojku z Pavova, protoze jina neni. Ta je ovsem pekelne nebezpecna. Proste typicky ceske, pardon, jihlavske reseni dotaci.

0/0
7.6.2016 14:00
Foto

J31o17s23e84f 45P70l33é47h90a 8781892877209

Na začátku byl opravdu jen nájezd na jednu stranu, k dálnici D1, ale to už dávno neplatí. Již několik let se dá pohodlně sjíždět i směrem k Jihlavě. Tam problém není, problém je v kruháči, který zpomaluje doptravu a množství aut není schopen pojmout.

+2/0
7.6.2016 14:54

J21o32s40e76f 59'16J34o21e68' 25V88o24c19h70y26á25n 8773848502350

Pardon, jela jste tudy někdy, jen na jednu stranu?

Dokonalé to tam jistě není, ale rozhodně míň špatné, než bývalo.

Mimochodem, přes ten kruháč to vede od přivaděče mimo fabriky např. i na Polnou. Akorát ta cesta AL / Bosch - kruháč je vyloženě bídná, plus ještě výjezdy na ni od jednotlivých firem.

+1/0
7.6.2016 14:56

J13a43k71u38b 47P67r14o85k34e21š 6133878242453

Přesně tak, ten kruháč je obdobná tragédie jako křižovatka u Tří věžiček, Jipocar a celní úřad, kamionů přehršel, ale udělat tam přípojné pruhy, aby se tam nedělala kilometrová kolona nejde, zato se najdou peníze, na zneprůjezdnění Okružní a nesmyslný kruhový objezd tamtéž.

+2/0
7.6.2016 15:29

J65a14n 51N62o79v15á21k 6630195477977

Jeden by řekl, že úřady jsou tady pro to, aby lidem zjednodušovali život a ono je to ovšem téměř vždy naopak. :-(

+5/0
7.6.2016 13:54

K95a30r60e61l 30B74a10m14b46u84l17a 4873679487229

protože předpisy jakkoliv oprávněné ale i nesmyslné jsou vždy více než občané a mnohdy i více než zdravý rozum...:-/

0/0
7.6.2016 14:08

P47a30v34e43l 13Ř84a36p93e35k 7602206359325

Tady jde ale o problém, který si vytvořily ty firmy samy. Ty firmy mohou posunout pracovní dobu, mohou vypravit autobusy do Jihlavy, ale místo toho se holt křičí - státe, postarej se.

+3/−2
7.6.2016 14:09

M69i29l90o79š 61B89é49m 6704839352713

Nene. Křičí se: státe, nech to bejt jak to je! ;-)

0/0
7.6.2016 14:32

J90i38ř86í 20K97ü79h96r 2630936410926

Ale momentální stav je nevyhovující. Dle článku.

0/0
7.6.2016 14:48

M72i42l83o14š 94B21é93m 6654369692633

Kecy. Desetiletí tam nájezd funguje a najednou má být zničeho nic nevyhovující...

0/0
7.6.2016 14:50

J74a81k75u64b 25P18r16o57k71e75š 6463988702213

Ne desetiletí tam ten nájezd a další obdobné konstrukce omezují silnici, která by jinak měla parametry na rychlostní komunikaci, navíc od doby kdy přivaděč nevedl nikam je dodělaný průtah na Znojmo.

0/0
7.6.2016 15:35

M55i48l83o36š 79B23é71m 6374389362283

Jaké omezení máte na mysli?

0/0
7.6.2016 15:37

J46a77k85u54b 59P88r68o45k30e73š 6223378322243

Myslím ryhlostní, nevím jak je to teď, ale pamatuju doby kdy policie vždy stávala za bilboardem kousek od sjezdu z dálnice a vybírali ty co jeli stále 130, na čtyřproudé silnici.

0/0
7.6.2016 16:48

J80i54ř87í 83S31m95a95z83a42l 2827642554812

Stávají tam pořád :-)

0/0
7.6.2016 21:15

K98a88m50i12l 53D46o38l96e70z37e70l 6262266564402

nakonec je problem v kruhovem objezdu, jako konecne vzdy, kdyz napadne nejakeho mistniho krovaka z radnice bez jakekoliv znalosti dopravy neco takoveho postavit. Jamozrejme kruhaky jsou nasobne drazsi, nez jakakoliv jina krizovatka, takze v tom jsou temer vzdy pekne uplatky. bezny kruhak by se mel projektovat do 6000 aut denne, nicmene pokud tam bude behem 30 minut chtit projet 2000 aut, tak to zpusobi akorat dopavni zacpy.

+7/−1
7.6.2016 13:51







Najdete na iDNES.cz