- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To by mě tedy zajímalo, kde a jak vypozorovali soudruzi z radnice, že po odjezdu do práce je 40% stání volných. Konkrétně v parkovací zóně "C" čekám na uvolněné parkoviště i několik dní. Přestože v zóně bydlím i pracuji. Pokud se ráno některá parkoviště uvolní, jsou okamžitě obsazena auty jiných rezidentů. Parkovacích karet je totiž vydáno mnohem více, než je parkovacích stání.
Rezident tak často musí stát v místech, kde je parkování omezeno, a trnout, kdy se objeví MP (která mimochodem chápe neúnosnou situaci v centru). A pokud se hraje na ZHS hokej, tak to není šance zaparkovat ani v zákazu. A v této situaci povolíme využívat nerezidentům vyhrazená parkoviště? To musel vymyslet opravdu odborník, rád bych ho poznal z blízka.
Veškeré parkovací plochy by měly být zprivatizovány, s předkupním právem pro majitele přilehlé nemovitosti. Zbytek ať zajistí trh. Automobil je jediný soukromý majetek, jehož odkládání řeší stát. Nechápu proč.
Vidím že v Jihlavě mají asi pobočku různí pseudozelení aktivisti z Prahy a Brna, jinak by ve městě této velikosti nemohli vymýšlet takové nefunkční hlouposti. Ale co chtít od města, kde mají úředníci chodit lidem kontrolovat co vyhazují do popelnic... a ta veřejnost, to je těch asi 5 lidí - šílených antiauto aktivistů a cyklistů, co byli na té besedě nebo co to bylo nějakou dobu zpět?
Jo politici objevili novou dan A ještě ji zaobalí jako, že starají o místní