Diskuze

Brod touží po autobusech na CNG. Plyn však ve městě není kde tankovat

Havlíčkův Brod zvažuje o razantní obměně vozového parku pro městskou hromadnou dopravu. Až polovinu z osmi vozidel s naftovými motory by mohly nahradit autobusy na stlačený zemní plyn CNG. Má to ovšem háček. Ve městě dosud neexistuje plnící stanice, která by tento plyn prodávala.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J57i75ř52í 72J44o81z88a

31. 5. 2016 14:26

Spis by Brod mel uvazovat o posileni spoju, zejmena vecer a celodenne o vikendech...

Na co je MHD, kdyz se s ni skoro nikam nedostanete...

0 0
možnosti

At ty autobusy jezdi na co chteji. Klidne i na naftu. Ale at to nejsou ty 25 let stare karosy - jezdici rakovina. Dnes jsem sla Horni ulici za jednim takovym "ekologickym hromadnym dopravnim prostredkem" a to se nedalo vydychat. Ty rachotiny jezdi snad na uhli.

0 0
možnosti

že autobus nekouří, neznamená, že není zdravíškodlivý

0 0
možnosti

P22a55v46e37l 38Ř18a60p80e97k

31. 5. 2016 12:19

Utratíme desítky milionů a vyhodíme funkční autobusy, abychom dostali dotace na nové. Celkový efekt záporný. Ti lidé zjevně ztratili veškerou soudnost. Opojení dotacemi by mělo být zaneseno do učebnic lékařství jako diagnóza. Kdyby radši brodskou MHD překopali do moderní a důstojné podoby, aby konečně přestala být socialistickým pomníkem. Na náměstí a na největší nádraží v kraji se z některých městských částí nedá dostat, zatímco z každé malé vesničky okolo jezdí deset párů busů denně. To je vizitka.

0 0
možnosti

J62a30n 66V24a27l28o60u37c94h

31. 5. 2016 14:24

Přesně tak. A místo koupě jednoho busu za dva roky (tedy při 8 vozech životnost 16 let, což dnešní vozy dají bez nějaké větší opravy), se vybuduje plnička, k ní koupí busy (přičemž se musí zničit, prodat nejde, i ty, které by ještě mohly sloužit) a až této podstatné části vozového parku skončí najednou (nikoli postupně jako při postupném nakupování) životnost a bude potřeba velký nákup, dotace na to už nebudou a bude se muset škrtat v jiných investicích či nechat jezdit šroty. Ale co, to už přece bude další volební období, tam už to přece bude pálit jiné...

1 0
možnosti

Ta elektřina je sice ekologická s velkým?, ale nabíjení by bylo jednoduché. Kdyby vybudovali veřejnou čerpačku na CNG tak něco udělají pro celé město !! A teď babo raď, co s tím!

0 0
možnosti

Elektrina je dost nesmysl i v autech, natoz v autobusech. Dovedete si predstavit to mnozstvi akumulatoru, jejich hmotnost, dobu nabijeni, zivotnost ...

Naprosty ekonomicky i ekologicky nesmysl. To by mohlo fungovat jedine prostrednictvim dotaci. Aneb nekdo jiny to draze zaplati.

Elektromobilita = kouri to nekde jinde.

3 0
možnosti
Foto

Dost se divim, ze se na nemoznost tankovani prislo uz ted a ne az potom, co byly autobusy na CNG nakoupeny.

4 0
možnosti

To by bylo dobrý. Museli by postavit tu čerpačku!!!

0 0
možnosti