- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Spis by Brod mel uvazovat o posileni spoju, zejmena vecer a celodenne o vikendech...
Na co je MHD, kdyz se s ni skoro nikam nedostanete...
At ty autobusy jezdi na co chteji. Klidne i na naftu. Ale at to nejsou ty 25 let stare karosy - jezdici rakovina. Dnes jsem sla Horni ulici za jednim takovym "ekologickym hromadnym dopravnim prostredkem" a to se nedalo vydychat. Ty rachotiny jezdi snad na uhli.
že autobus nekouří, neznamená, že není zdravíškodlivý
Utratíme desítky milionů a vyhodíme funkční autobusy, abychom dostali dotace na nové. Celkový efekt záporný. Ti lidé zjevně ztratili veškerou soudnost. Opojení dotacemi by mělo být zaneseno do učebnic lékařství jako diagnóza. Kdyby radši brodskou MHD překopali do moderní a důstojné podoby, aby konečně přestala být socialistickým pomníkem. Na náměstí a na největší nádraží v kraji se z některých městských částí nedá dostat, zatímco z každé malé vesničky okolo jezdí deset párů busů denně. To je vizitka.
Přesně tak. A místo koupě jednoho busu za dva roky (tedy při 8 vozech životnost 16 let, což dnešní vozy dají bez nějaké větší opravy), se vybuduje plnička, k ní koupí busy (přičemž se musí zničit, prodat nejde, i ty, které by ještě mohly sloužit) a až této podstatné části vozového parku skončí najednou (nikoli postupně jako při postupném nakupování) životnost a bude potřeba velký nákup, dotace na to už nebudou a bude se muset škrtat v jiných investicích či nechat jezdit šroty. Ale co, to už přece bude další volební období, tam už to přece bude pálit jiné...
Ta elektřina je sice ekologická s velkým, ale nabíjení by bylo jednoduché. Kdyby vybudovali veřejnou čerpačku na CNG tak něco udělají pro celé město A teď babo raď, co s tím
Elektrina je dost nesmysl i v autech, natoz v autobusech. Dovedete si predstavit to mnozstvi akumulatoru, jejich hmotnost, dobu nabijeni, zivotnost ...
Naprosty ekonomicky i ekologicky nesmysl. To by mohlo fungovat jedine prostrednictvim dotaci. Aneb nekdo jiny to draze zaplati.
Elektromobilita = kouri to nekde jinde.
Dost se divim, ze se na nemoznost tankovani prislo uz ted a ne az potom, co byly autobusy na CNG nakoupeny.
To by bylo dobrý. Museli by postavit tu čerpačku