Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Před Jihlavou vykolejil vlak, poničený vagon je potřeba rozřezat

V Jihlavě ráno vykolejil nákladní vlak. Nehoda se stala kousek od vjezdu na hlavní nádraží. Při nehodě nebyl nikdo zraněn, ovšem úsek mezi stanicemi Jihlava a Dobronín je uzavřen. Cestující musí využívat náhradní autobusovou dopravu. Práce na odklízení následků potrvá přes noc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z43d18e18n89ě27k 61D86u24f94e13k 2614544308

Pěkně pracovali mravenečkové. Takhle stavět dálnice tak jsme za vodou;-D;-D;-D Já vím, že je to zrychlené:-PAle představte si, kdyby se takhle pracovalo na dálnicích

0/0
27.5.2016 8:17

V39í58t89ě73z71s28l79a69v 63K22l92o59z64í63k 3391369604427

Chápu že to musí být, ale to foukání u firy mi vzdy prijde hodně nesmyslné...

+4/−4
26.5.2016 16:05

D90a31v77i47d 41P41e36c95a 1225574121286

Párkrát už se to vyplatilo. O co jinak jde, přece normální člověk v takové profesi v práci nepije, tak co?

+4/0
26.5.2016 16:32

Z28d68e74n88e37k 90V54r31b26a 8459955953787

Nesmyslné je to neudělat. Měly by se sebrat všechny dostupné informace, aby se mohlo zjistit co a proč. Otázkou samozřejmě je pak vyhodnocení těch dat, protože to že fíra jel ožralej by nemuselo být automaticky příčinou nehody/incidentu. U takovýchto nehod nemusí být jen jedna příčina a většinou ani nebývá. Např. jízda na červenou ožralým fírou je jen jedna z příčin, druhá pak může být neexistence zabezpeče, který by tomu zabránil, třetí nefunkční systém pro předcházení takovýmto událostem atd atd... Pokud se vyšetřování zvrhne do frašky, jakou se vyšetřují nehody na silnicích, tak nevyšetřujeme nehodu, ale hledáme obětního beránka. Typickým příkladem takovéto frašky byl např. případ tramvajáka Hrocha v Ostravě.

+1/0
27.5.2016 9:46

B94o25h39u62s97l56a87v 44K69r69á33l51í91k 2271570469746

Napřed se převrátil, pak vykolejil, prostě chaos, viďte, Evičko?

+2/0
26.5.2016 14:32

P15e31t67r 45V92e33s84e74l35ý 8475805392266

Ještě, že přitom nedostal smyk.

+1/0
26.5.2016 14:47

J55i34ř81í 67S45t26e96h42l24í11k 9247836585982

Teď ještě bude SŽDC(správce kolejí)zjišťovat zda za posledních 48 hodin nejel někdo o kilometr rychleji a nenarušil jejicj úžasné kolejové lože o které se tak pečlivě stará.

+2/0
26.5.2016 13:54

P50e46t44r 73F95r83a50n39c 9737381438118

Nechci se zrovna SZDC zastavat, ale nejake historky z "udrzby" nakladnich vozu jsem take slysel.

+5/0
26.5.2016 14:14

P90a53v87e71l 18N16o14c53a24r 6989699336805

Neděláš náhodou u Čekej Dále?

0/0
27.5.2016 10:42

K40a49r41e90l 30W52a60t44z34k44o 9376897737836

Hlavně že ta zkouška na alkohol dopadla dobře, jinak by za to mohl mašinfíra, nemají to na koho svést. ;-D

+4/0
26.5.2016 12:19

J54a74n 25F59r53o34l43í34k 6526540515914

A co zkouška na alkohol té vyhybky?;-D

+2/0
26.5.2016 15:00

M18i78l15o84s51l76a20v 92U64r43b18a47n 4538849810663

Výhybka musí být namazaná, aby dobře fungovala ;-).

+13/0
26.5.2016 15:16

K65a19r59e81l 44W31a58t77z97k48o 9266987467156

To mě nedošlo, Tak jí měli taky nechat fouknout jestli je dobře namazaná. ;-D

+1/0
26.5.2016 15:26

K95a86r49e38l 44W81a39t49z92k60o 9786797287216

Na tu asi zapomněli. ;-D

+1/0
26.5.2016 15:24

P76a16v67e52l 76P68i43l93á69t 8561859295364

Podhozená výhybka?

0/0
26.5.2016 11:27

J85i12ř60í 21K56o59c47u31r97e25k 6495984375268

Těžko říc, podle všeho jel ale po hrotu, nikoliv proti. Tažke spíš (ne)rozříznutá výhybka

0/0
26.5.2016 14:55

J25a98n 12H64o12r47á22k 1303429579564

Jel prý vykolejený už 2km před výhybkou.

0/0
26.5.2016 17:05

M69a46r61t91i78n 80Š57i61m13e62k 4890104678335

Spadlo ti to Máchale, asi vítr

+8/0
26.5.2016 11:06

K68a72r43e78l 90W27a52t49z52k27o 9936677917836

R^ ;-D ;-D ;-D

0/0
26.5.2016 12:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.