Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Radikál Bartoš dostal za výroky u hrobu Anežky Hrůzové v Polné podmínku

Šéf ultrapravicové Národní demokracie Adam B. Bartoš a jeho spolustraník Ladislav Zemánek jsou vinni v případě jejich loňských výroků nad hrobem Anežky Hrůzové v Polné na Jihlavsku. Rozhodla o tom nepravomocně tento týden jihlavská soudkyně Tereza Jedličková formou takzvaného trestního příkazu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R31i47c47h24a59r53d 78N81o51v86a86k 8198696551962

adam bartos ... nenei to ten cesky "vlastenec", co pred casem tak nadsene maval ruskou vlajkou...:-)

+1/0
19.3.2016 16:28

J84a56n 71S77e27d50l95á73č52e41k 4644111951

Opět se ukazuje, že sice máme svobodu projevu, ale už tu není svoboda po projevu.

+5/−3
17.3.2016 18:28
Foto

Š74á54r39k89a 52M75o86t23y86č96k54o68v24á 7784835722407

děláte si prdel? Svoboda jednoho končí tam, kde končí svoboda druhého, na tom staví základy slušnýho chování. Jestli vám přijde útok jakéhokoli typu normální, tak by měli zavřít i vás, protože jste společnosti nebezpečný.

+4/−2
19.3.2016 12:30
Foto

Š25á10r98k77a 21M70o94t50y10č45k35o73v93á 7814945522827

To bylo na pana Sedláčka.

0/0
19.3.2016 12:35

J16a95n 57S95e65d92l68á83č96e59k 4274181121

Zavírat na názor není správné. Jak říkal už Voltaire: ,,Nesouhlasím s vámi, ale budu se bít za to, abyste to, co říkáte, mohli svobodně říkat i nadále. ́ ́

+1/−2
20.3.2016 20:24
Foto

K71r21i11s21t26ý63n11a 27V62a82ň43k49o51v39á 3617490915243

Až vám nebo vaší rodině bude někdo vyhrožovat smrtí nebo ji přát, určitě ho poplácáte po rameni, že máme svobodu slova, že? Mucinqi. VVV

+2/−1
19.3.2016 12:47

J59a26n 41S71e86d24l43á59č17e39k 4934241201

On snad Bartoš někomu vyhrožuje smrtí?

+2/−1
20.3.2016 20:29

M77i41c97h73a23e72l82a 65D41v50o64ř53á23k24o56v23á 8625179445144

Škoda, že se tady dnes už nepotkáme ;-D

0/0
26.3.2016 16:45

J44a67n 91Z69e98m34a85n 6776667551701

Já tedy s páně Bartošovým přístupem k tzv. "židovské otázce" zásadně nesouhlasím, ale není to uprostřed invaze islámských teroristů do Evropy na pozvání pí Merkelové, co nás chtějí podle vlastních slov všechny rituálně podřezat za bezvěrectví, poněkud chucpe soudit někde nějakého Bartoše, že někde nechal nějaký papír vztahující se k více než sto let starému případu? Když nic jiného nerozvíří se tím naopak prach, který mezitím padl na staré pověry? Nebude případná mediální sledovanost této bagately, která téměř nutně opět vytvoří polarizaci ve společnosti kolem těchto témat nakonec kontraproduktivní a odvádějící pozornost od podstatně aktuálnějších a neskonale závažnějších problému, než na co se reálně smrskla tzv. "židovská otázka" v českých zemích po úřadování protektorátu?

0/−1
17.3.2016 15:06

J33a48n 72Z65e17m53a65n 6486757191581

Takže teďka budeme mít pro změnu Bartošiádu.

+1/0
17.3.2016 14:49

J27a74n 76P28u73l10e86c 4458547321585

Adam Bartoš je taková Iveta Bartošová české NS scény. ;-D

+2/−1
17.3.2016 12:10

T19o75m19á49š 37Z73e88m85a15n 3985848784405

Je to sice stodukát, ale nemyslím si, že by názor měl být trestným činem.

To "podněcování nenávisti" je dost nebezpečné - může zabránit kritice hnutí a náboženství, které k omezení svobody a bezpečnosti doopravdy vedou (např. islám).

Tady by měla být svoboda slova absolutní.

+4/−4
16.3.2016 23:34

J14a50n 57K48o69c96i68á67n 9930851497262

Nejhorší je nelogičnost místních obhájců Bartoše, kteří vyvrací samy sebe. Jako obhajobu Barošovo šíleností tvrdí, že Hilsner je vinen. Jeho vina je značně pochybná (to jeho přiznání dosvědčili jeho spoluvězni, kteří ho fyzicky napadli v cele) ALE i kdyby vinný byl tak se jednalo buď o klasickou loupežnou vraždu nebo vraždu s sexuálním podtextem. Ani jedno nemá nic společného s jeho židovstvím protože konání podle obou motivů je rovnoměrně rozloženy mezi všemi etniky. Nechápu tedy proč tedy zrovna na jejím hrobě řešil židovskou otázku. O rituální vraždu nešlo ani podle tehdejších vyšetřovatelů a navíc židovství samozřejmě žádné takové vraždy nezná. Co si má člověk myslet o člověku (a jeho obhájcích) když má podobné výroky zakládá na očividném nesmyslu (rituální vraždy v židovství) a davové psychóze staré přes sto let.

+11/−3
16.3.2016 22:28

A92d80a59m 85K89o30w11a48l73c38z96y55k 8671258903596

O "židovskou otázku" šlo ve chvíli, kdy se začalo zasahovat do vyšetřování, nařizovat nové soudní líčení, měnit rozsudek apod.

0/−1
18.3.2016 5:39

I89v14a58n 42C95í45c23h33a 2528474746563

Pokud chtějí Havlisti zastrašovat národ a potlačovat svobodu slova,tak si tím jen vykoledovali hlavní líčení,které bude online přenášeno na alternativních webech.

+8/−23
16.3.2016 18:26

M63a90r24e88k 69T32ů44m92a 4382108246772

Podněcování rasové, či náboženské nenávisti je trestný čin. Nevím, proč do toho taháte "havlisty".

Pravděpodobně vás Havel chodí strašit ve spaní...

+18/−2
16.3.2016 21:13
Foto

R82o40m66a74n 53K11r80a54t16o19c76h88v37i16l 1307578668369

Může byt někdo tak hloupý? Může!

+4/−2
16.3.2016 23:33

H43o51a54n54g 83A82n23h 17B85i44n80h 8965300892899

Svoboda slova )))

+3/−8
16.3.2016 17:55

M79a59r64e78k 48T79ů50m66a 4302508546232

V případě podněcování nenávisti vůči jiným osobám není o nic o svbodě či nesvobodě slova.

+11/−2
16.3.2016 21:18

H35o60a62n12g 86A35n12h 66B71i33n38h 8565820602459

Blábol, svoboda slova buď je, nebo není........v USA nic takového trestné není.....o tom co řekl si mohu myslet cokoliv, ale dát mu za to takovou pálku, je asi stejne, když takovou pálku dříve někdo dostal za to že řekl že jeho soused kmunista je v..

+2/−4
17.3.2016 7:28

J24i46ř72í 18L87i86e98t56a56v65e77c 8283559913849

Nejsme v USA - nevím, jak to tam přesně je, ale u nás to trestné je. Ale jedno vím jistě a to jsem viděl na vlastní oči. V USA, když neuposlechnete výzvy policisty, tak Vás klidně zastřelí.

0/0
26.3.2016 18:02

J34a14r38o68s87l55a33v 41P93u71m28p32a 6277560311179

Řekl bych, že si s bývalými bolševiky nemají co vyčítat. Jsi drzý, nemluvíš jak my chceme, tak tě zavřeme. Stav jak v padesátých letech minulého století. A bude hůř.

0/−1
27.3.2016 14:26

J94a86r44a 35R29a56n41k 1661356359141

Ne svoboda slova znamená, že vy můžete říkat co chcete, ale musíte při tom dodržovat zákon. Nemůžete například nabádat své posluchače k násilí, k ozbrojenému svrhnutí moci a podobně- to když uděláte, tak vás za to bude a oprávněně čekat trest.

0/0
30.4.2016 10:50

M16a46r18t16i55n 73K86o97v34á27ř 1241716880904

Tak uvidíme, jak je to s tou spravedlností v Čechách, protože Konvička, který je také obžalován, měl vůči muslimům mnohonásobně tvrdší a nesnášenlivější projevy než Bartoš. Jestli se ale řekne, že vůči muslimů je to O.K., zde nám to nevadí...

+4/0
16.3.2016 17:55

M78a46r69t63i81n 98H35a57r82t40i21g 9659654762716

To je vidět např. na soudružce Semelové... Stejným metrem se tu stále neměří...

+2/0
16.3.2016 18:07

H71e42l62e51n26a 93Č84í64ž71k58o40v57á 9951891802258

Anežku Hrůzovou zavraždili v roce 1899. Ze zločinu byl obviněn a poté odsouzen Žid Leopold Hilsner. V té době případ zvedl obrovskou vlnu nepřátelství vůči Židům. Zmiňované období historici nazývají hilsneriádou.

Zdroj: http://jihlava.idnes.cz/radikala-bartose-uznala-soudkyne-vinnym-ffz-/jihlava-zpravy.aspx?c=A160316_141105_jihlava-zpravy_evs

Nezlobte se, ale tyto věty jsou důkazem buďto velmi špatné žurnalistické práce (příp. nepochopení její podstaty), anebo důkazem alibismu. Hilsner byl s velkou pravděpodobností odsouzen neoprávněně, což byste měli zmínit. Navíc rozhodně nešlo o vraždu tzv. rituální, v čemž bylo jádro věci (a obžaloby). Pište prosím pořádně, zkuste o věcech, o nichž píšete, něco nastudovat, nehrajte na "lidové noty", to je v příkrém rozporu s novinářskou etikou.

+12/−3
16.3.2016 16:59

A54d43a24m 77K93o96w71a53l14c79z88y35k 8751448173306

Hilsner byl odsouzen naprosto oprávněně, ke svému činu se také přiznal. Šlo o spoluúčast na vraždě. Spoluviníky nicméně jmenoval falešné, tedy byl navíc odsouzen za křivé svědectví. V obžalobě nebylo ani slovo o rituální vraždě. Možná byste měla něco nastudovat sama, než začnete psát hlouposti.

+5/−11
16.3.2016 17:03

H31e61l54e80n18a 46Č74í20ž93k81o96v15á 9501511382668

Hlouposti píšete Vy, to se nezlobte, ale je to tak. Já ten případ znám, četla jsem, již před lety, všechny dostupné dokumenty, prostě mě to zajímalo. A že se v obžalobě nemluvilo "o krvi"? Mluvilo. A hodně.

+9/−1
16.3.2016 17:05

A11d25a65m 32K50o97w76a74l70c19z47y46k 8151598883376

Jelikož šlo o usmrcení podřezáním, tak zcela jistě. Nevím, co jste četla, já jsem četl mimo jiné i kompletní přepis soudního líčení z Kutné Hory a ten už jakákoliv lež nezmění.

+2/−4
16.3.2016 17:08

H50e19l35e44n44a 10Č16í17ž68k14o82v22á 9981651122618

Tak jste četl nepozorně.

+3/0
16.3.2016 17:09

A51d31a33m 59K77o84w79a33l83c79z19y98k 8981378153436

Naprosto důkladně, ve své době jsem se tím zabýval, takže jsem trochu alergický na dnešní lhaní a překrucování těchto událostí.

+3/−4
16.3.2016 17:13

H91e68l63e41n25a 92Č32í11ž19k57o62v46á 9241631752158

Tak jste možná četl pozorně, ale viděl jste, co jste vidět chtěl. Dobře, dejme tomu, že Hilsner pachatelem být mohl (ale právě jen "mohl" a vina, jak mi tak připadá, nebyla prokázána spolehlivě, svědci měnili výpovědi...). Ale i kdyby pachatelem byl, nesouviselo by to nijak s jeho etnicitou ani vyznáním (a opovažte se na mě vyrukovat s dnešními "kontrapunkty" ve smyslu, že islamisté sice vraždí, ale ne proto, že jsou islamisté).

Ten poprask, co kolem toho vznikl, naopak velmi souvisel s tím, že šlo o Žida/žida (jinak by nějaká vražda nějaké ženské někde na venkově opravdu veřejnost nijak zvlášť nezaujala). Těch písniček, pamfletů, vyšilování v novinách i společnosti... i jinak celkem úctyhodní lidé se na tu vějičku chytili. Pověrčivost je hrozný mor, bere lidem rozum. To máte stejné jako s tzv. "protokoly sionských mudrců"; stokrát můžete prokázat, že je to podvrh a nesmysl, ale pořád bude někdo, komu to prostě bude "divné" (protože prostě chce, aby to "divné" bylo) a bude tvrdit, že "na tom určitě něco je"; a to jsme už hodně blízko u oblíbené teze, že "kdyby nic neudělal, jistě by ho nezavřeli"; a návazně můžeme vesele tvrdit, že "něco" musela udělat i Horáková, Přeučil a další...

+9/−2
16.3.2016 17:24

A16d84a93m 82K36o38w59a64l39c12z60y64k 8901168183406

Ale vůbec ne, takový přístup uplatňují naši historici, kteří si selektivně vybírají co je politicky přípustné a o tom mluví. Mě zajímá jen skutečnost, ať už je jakákoliv. Nepřímých důkazů bylo dost na to, aby bylo možné Hilsnera zcela z čistým svědomím odsoudit za spoluúčast na vraždě. Svědci opravdu výpovědi neměnili, jediný, kdo je měnil, byl sám Hilsner. Jestli to mělo co dělat s jeho etnicitou, soud vůbec neřešil.

Ten poprask kolem souvisel se způsobem vraždy popsaným soudními znalci a protikampaní médií, která se lidem pranic nelíbila. Protože každého jiného by za takto prokázanou vraždu okamžitě pověsili, zatímco Hilsner se kvůli své etnicitě těšil přízni z "vyšších kruhů". Takže tu byl opakovaný proces v Písku, který ale také potvrdil stejný rozsudek, navíc s další vraždou a potom opět změna z "vyšších kruhů" na trest doživotí.

+4/−6
16.3.2016 17:47

A98d49a30m 39K11o70w46a57l98c32z50y29k 8321438183296

A co vy víte o "protokolech"? Já mám třeba naprosto přesně zjištěno, že nikdy nebylo prokázáno, že by šlo o podvrh. Je to jen další lež. Opět jsem četl veškeré informace ohledně bernského procesu z roku 1935, kde byly použity stejné argumenty, jaké se uvádějí i dnes a výsledek tohoto procesu byl v odvolání o rok později označen za neplatný kvůli jeho zmanipulování. Žádný další podobný proces v této věci už nikdy neproběhl.

+2/−2
16.3.2016 17:55

H14e13l91e24n43a 31Č17í63ž19k98o12v22á 9421661202128

Obávám se, že už jste mi o sobě prozradil víc, než jste měl v úmyslu. OK, rozejděme se v míru, ačkoli se neshodneme.

+6/−1
16.3.2016 17:59

L49u31k47á74š 43C45v13r45č48e46k 1826144867

1/ O jasné společenské objednávce na odsouzení Hilsnera a téměř všeobecně sdílené víře společnosti ve spáchání rituální vraždy se s vámi nikdo nepře, ale v obžalobě ani rozsudku není o rituální vraždě ani slovo. Jediný, kdo přímo u soudu s touto tezí operoval, byl advokát Baxa, který však zastupoval zájmy matky zavražděné, pro niž měl získat odškodné, tudíž mu o vině Hilsnera naprosto nepříslušelo rozhodovat. 2/ Proti Hilsnerovi svědčila celá řada svědectví, lhal o svém alibi, protože žádné neměl, byl spatřen v době vraždy poblíž místa činu, po vraždě se převlékl do jiných šatů, přičemž ty staré schoval v synagoze ve Velkém Meziříčí, kde byly později nalezeny s velkými skvrnami, o kterých znalci prohlásili, že je to krev. Své bývalé přítelkyni vyhrožoval smrtí, což na něj také vrhalo špatné světlo. Vaz mu u soudu bez ohledu na jeho etnicitu zlomilo především to, že byl prolhaný, zcela nedůvěryhodný a násilnický povaleč. Navíc zhruba 8 měsíců před vraždou A. Hrůzové byla stejným způsobem na téměř stejném místě zavražděna jiná dívka, což ukazuje spíš na řádění sériového sexuálního vraha. Po uvěznění Hilsnera pak podřezávání dívek ustalo. Trochu moc náhod najednou, nemyslíte?;-)

+2/−3
16.3.2016 18:06

L39u42k95á93š 40C60v86r23č93e96k 1766414657

Ještě jsem zapomněl dodat, že Hilsner zavražděnou krátce před vraždou několikrát sledoval, až jí to bylo nepříjemné a nechala se na cestě domů raději doprovázet příbuzným. Ale jinak na něj vůbec nic neměli:-)

0/−1
16.3.2016 18:10

J30a12n67a 33S24t41e22h48l79í11k95o42v84á 2679100560756

jděte s těmi svými bludy už někam, to jste četl Rysa Rozsévače?

+2/−1
16.3.2016 19:21

T95e47r13e75z79a 65S16u28d11í16k32o87v55á 7338691434775

Ke svým obviněním se přiznala také Milada Horáková. Nic to nemění na tom, že i ona byla odsouzena neoprávněně...

+4/0
16.3.2016 19:59
Foto

R25o10m76a24n 31K50r90a48t59o40c98h61v55i91l 1857668278109

Nene ta se nepriznala.

0/0
16.3.2016 23:28
Foto

L38u37b88o49š 45H61a15n23u35s 4887597341762

Co to je? Novinky maj zavříno?

+5/0
16.3.2016 16:55

A35d97a17m 52K98o78w60a74l95c21z37y30k 8351168653556

Takové soudy snad nebyly ani za komunistů, možná ještě za Stalina. Neuvěřitelné, když politický proces, tak se vším všudy.

+4/−10
16.3.2016 16:53
Foto

H23o45n30z37a 33P40r15o87v74a64z25n19í18k 8258121877347

To je fakt, za Stalina nikdy nikdo podmínku nedostal.

+16/0
16.3.2016 16:55

I52v38o 95M53u93s92i28l 2777446636515

Tady na něm (A.Bartoš ) stávající náš prounijní soudní systém s ministrem

spravedlnosti Pelikánem zkouší tak mohou zajít daleko ve stíhání " blbých keců

na veřejnosti", které se stávajícímu režimu nelibí.A.Bartoš má fakt pitomé názory a chce provokovat.Ale jeho odsouzením to pro tento režim nemusí skončeno .Pak za vykřikování na ulici , v hospodě nebo demonstraci bude moci odsoudit kohokoliv.

Dosaďte si místo slovo Židé nějaké jiné a hned vám bude jasné , že pak se bude dát trestně stíhat kdokoliv na 1 rok s podmínkou.

... komunistická otázka nebyla doposud uspokojivě vyřešena

... cigánská otázka nebyla doposud uspokojivě vyřešena

... islámistická otázka nebyla doposud uspokojivě vyřešena

... gendrová otázka nebyla doposud uspokojivě vyřešena

... merklové otázka nebyla doposud uspokojivě vyřešena

Proto byl odsousen rychle ve zkáceném řízení , aby pak občan za kladení nevhodných otázek byl rychle " vyřešen " a ostatní pak přestanou klást provokativní otázky.

+4/−5
16.3.2016 18:19

M66a80r19i49e 94N70o41v13á17k73o58v42á 9697974984

Tento článek a hlavně DISKUSE pod ním dokazuje, že media jsou v rukou Židů. Komentáře pod článkem si píšete VY SAMI NOVINÁŘI, protože media jsou v rukou Židů. NECHEJTE Adama Bartoše na pokoji, PROTOŽE ŘÍKÁ PRAVDU. V roce 1989 jste vy ŽIDÉ uchopili moc v naší zemi a OVLÁDÁTE A ZDEVASTOVALI JSTE CELOU SPOLEČNOST. Myslíte si, že český národ je hloupý a neprokoukne to????? (Poslanci, senátoři, podnikatelé, novináři, umělci, herci - většina židovské národnosti)

+6/−28
16.3.2016 16:51
Foto

H88o36n54z53a 68P70r50o14v58a58z38n19í78k 8688291707517

Podle mě ten národ zas tak hloupý není, oproti vám. A to mám nos árijské velikosti.

+19/−2
16.3.2016 16:53
Foto

L33u25b67o60š 17H21a34n48u23s 4447597461932

Hloupá jste spíš vy.

+12/−3
16.3.2016 16:54
Foto

M95a36r55t94i14n 90P32e90š93e79k 7261758594905

Třeba takový Tomio Okamura, žid jak poleno.;-D

+8/0
16.3.2016 16:55

H66e60l62e43n86a 12Č16í18ž54k39o47v80á 9251301142558

Adam Bartoš lže, kudy chodí, je to normální antisemita, rasista, fašista (a patrně i nacista). Ano, umí se schovávat za zdánlivě racionální slova, spoustu lidí tak zaujme a přivede k pochybnostem na téma "jak ono to vlastně bylo..."; ale pořád je to bezostyšný lhář, o historii neví nic (nebo ví, ale schválně ji překrucuje). A tak by se dalo o něm mluvit ještě dlouho, ale proč si špinit pusu s takovým prolhaným člověkem.

+12/−5
16.3.2016 17:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.