- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Skvělá perspektiva. Z města na autobus na terminál se táhnout o pár set metrů dál nebo dokonce sednout do vlaku a pak na hlavním přestoupit nebo čekat až se přepojí lokomotivy. Je vidět, že tyto novoty prosazují jedinci, kteří ve vlaku nebo autobuse seděli naposled na školním výletě.
Bořit jim v Jihlavě šlo vždy dobře- viz krezl na náměstí. Ať radši v Jihlavě obnoví tramvaj, když neví co s penězi!
Zločinec Kratochvíl dostane od města nové nádraží aby mohl prodat pozemek pod tím svým.... tak to je paráda.
Tady je jádro pudla. Společnost, která provozuje autobusovou přepravu se nikdy neměla stát majitelem autobusového nádraží. Komplikuje to vztahy s ostatními přepravci a při jeho provozování se prosazují jiné zájmy než prospěch cestující veřejnosti.
Co to je pro Boha za plán? To se v historickém městě Jihlavě nenajde projekt, který by počítal s budovou z 19. století? Podívejte se na budovu nádraží Ostrava - Poruba, jak skloubili staré a nové. Všichni to obdivují. Snad to jihlavané ještě torpédují...
Nevím, jestli zde diskutující nádraží Jihlava - město vůbec používají? Nebo zda vůbec používají železniční dopravu? To, co se prozatím vybudovalo je zlomek plánovaných investic. Propojení autobusové a železniční dopravy je trend, který může zastavit odliv cestujících z veřejné dopravy. Mimoúrovňová krytá nástupiště, nová, moderní budova s odpovídajícím zázemím, kapacitní parkoviště a uzel MHD je minimum, co by se v Jihlavě mělo udělat.
Mimochodem, můj názor je, že většina dotací EU byla utracena účelně. Ty mediální výkřiky o nefungujících projektech jsou zanedbatelnou částí faktu, že Česká republika je už několik let čistým příjemcem významné částky, díky kterým vznikla spousta pracovních míst, zvedl se HDP apod. Nezatracujme tuto jedinečnou historickou šanci..
A je opravdu nutné kvůli tomu bourat staré nádraží? Vždyť to není pokrok, to je barbarství a přemazání kořenů jednoho místa. Podívejte se na budovu nádraží Ostrava-Poruba, jak se takový drahý projekt dělá, aby z toho nebyla jenom ostuda. Ale to už je na jihlavanech.
Co by se ještě neudělalo za prachy EU! Když už nám tak "skvěle" funguje z dotací linka 6. Tak to ji postavíme nový terminál. Třeba s ni začnou konečně jezdit lidi :o)) Politici to ovečkám vysvětlí, jak je to důležité! Icom si prodá lukrativní pozemky a všichni budou spokojeni. Musím říct jedno: bože kam se ta Jihlava řítí!
Protože prachy se musí točit a naplnit ty správné kapsy.
Nerozumím tomu proč se musí nádraží bourat...
Aby se umorilo co nejvic peněz ...