Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jihlava se chystá na megaprojekt. Přestaví kus města a zboří nádraží

Městské vlakové nádraží v Jihlavě i jeho okolí se zásadně promění od Ferony až bytovému družstvu Rozkvět. Vedení města i železničářů tam chtějí už brzy nasměrovat obří investici. Počítá se i se stavbou nové výpravní budovy místo té stávající z 19. století.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H30e15d22v25i49k70a 60O12c31h91t43á56b81c78o46v52á 5824789270

Skvělá perspektiva. Z města na autobus na terminál se táhnout o pár set metrů dál nebo dokonce sednout do vlaku a pak na hlavním přestoupit nebo čekat až se přepojí lokomotivy. Je vidět, že tyto novoty prosazují jedinci, kteří ve vlaku nebo autobuse seděli naposled na školním výletě. ;-D

0/0
20.3.2016 8:56

M59a63r28t65i22n 54K68u97b35í78k 9897179576293

Bořit jim v Jihlavě šlo vždy dobře- viz krezl na náměstí. Ať radši v Jihlavě obnoví tramvaj, když neví co s penězi!

+1/0
18.3.2016 13:38

O20s33k58a30r 11P38e36t49r 2396235299924

Zločinec Kratochvíl dostane od města nové nádraží aby mohl prodat pozemek pod tím svým.... tak to je paráda.

+1/0
17.3.2016 19:44

H57e61d72v60i12k63a 77O49c10h41t12á49b10c69o79v71á 5354339400

Tady je jádro pudla. Společnost, která provozuje autobusovou přepravu se nikdy neměla stát majitelem autobusového nádraží. Komplikuje to vztahy s ostatními přepravci a při jeho provozování se prosazují jiné zájmy než prospěch cestující veřejnosti.

0/0
20.3.2016 9:16
Foto

J83a85n 36H70o54l87o32v81s49k90ý 6197339141

Co to je pro Boha za plán? To se v historickém městě Jihlavě nenajde projekt, který by počítal s budovou z 19. století? Podívejte se na budovu nádraží Ostrava - Poruba, jak skloubili staré a nové. Všichni to obdivují. Snad to jihlavané ještě torpédují...

+3/0
17.3.2016 11:13

A45l28e95š 16K34r73a76t36i39n17a 1286781310188

Nevím, jestli zde diskutující nádraží Jihlava - město vůbec používají? Nebo zda vůbec používají železniční dopravu? To, co se prozatím vybudovalo je zlomek plánovaných investic. Propojení autobusové a železniční dopravy je trend, který může zastavit odliv cestujících z veřejné dopravy. Mimoúrovňová krytá nástupiště, nová, moderní budova s odpovídajícím zázemím, kapacitní parkoviště a uzel MHD je minimum, co by se v Jihlavě mělo udělat.

Mimochodem, můj názor je, že většina dotací EU byla utracena účelně. Ty mediální výkřiky o nefungujících projektech jsou zanedbatelnou částí faktu, že Česká republika je už několik let čistým příjemcem významné částky, díky kterým vznikla spousta pracovních míst, zvedl se HDP apod. Nezatracujme tuto jedinečnou historickou šanci..

+3/−2
16.3.2016 8:11
Foto

J30a40n 58H63o24l15o81v45s17k31ý 6907289721

A je opravdu nutné kvůli tomu bourat staré nádraží? Vždyť to není pokrok, to je barbarství a přemazání kořenů jednoho místa. Podívejte se na budovu nádraží Ostrava-Poruba, jak se takový drahý projekt dělá, aby z toho nebyla jenom ostuda. Ale to už je na jihlavanech.

+2/0
17.3.2016 11:23

P79e80t37r 58M89o17l96á14k 9808721737474

Co by se ještě neudělalo za prachy EU! Když už nám tak "skvěle" funguje z dotací linka 6. Tak to ji postavíme nový terminál. Třeba s ni začnou konečně jezdit lidi :o)) Politici to ovečkám vysvětlí, jak je to důležité! Icom si prodá lukrativní pozemky a všichni budou spokojeni. Musím říct jedno: bože kam se ta Jihlava řítí!

+7/0
16.3.2016 5:27

H60e56d14v54i77k17a 91O33c78h11t50á90b37c94o27v32á 5984219740

Protože prachy se musí točit a naplnit ty správné kapsy. ;-)

+2/0
16.3.2016 0:07
Foto

D25a16n11i95e54l 11P57a38w70l34i13k 6494672831253

Nerozumím tomu proč se musí nádraží bourat...

+7/0
15.3.2016 20:34

T63o58m77a89s 38S23v98o94b92o77d40a 5467315945887

Aby se umorilo co nejvic peněz ...

+1/0
16.3.2016 6:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.