Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Čelní střet kamionu a fordu uzavřel hlavní tah mezi Brodem a Jihlavou

Velmi vážná nehoda kamionu a osobního auta uzavřela v úterý ráno hlavní silniční tah u Štoků mezi Havlíčkovým Brodem a Jihlavou. Těžce zraněnou řidičku museli z menšího vozu vystříhat hasiči, vrtulník jí převezl do nemocnice. Kvůli rannímu sněžení se na Vysočině stala řada dalších nehod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L65u27b84o11š 45P90o95s49p42í52š87i66l 6208244515

Řeci neumí jezdit na suchu v létě,natož na sněhu v zimě,to je stejné jak češi ve škodovkách,obojí je vidět v praxi.

0/0
16.3.2016 8:20

Z88d23e42n52ě33k 35D85u54f78e58k 2694554438

Takže řecký kamion, který ve smyku sestřelil Ford, protože řek na galuskách nezvládl řízení. Snad se z toho paní brzo dostane bez větších následků.

+1/0
15.3.2016 14:26

J97a78n 97J35o32r56d54a27n 5491807919

Zase blud - "Svůj díl na nehodě nese i úterní počasí. "

Za nehodu mohou jen a jen řidiči. Nejsou schopni sundat nohu z plynu a přizpůsobit svoji jízdu stavu a povaze vozovky. Počasí za to nemůže, to je takové jaké je.

+5/−2
15.3.2016 12:56

V19l22a87d67i64s58l93a38v 80N91o36h59e92j75l 7138717798711

to neni pravda, muzes jet opatrne, neklouze to a pak najednou vjedes na misto kde to prekvapive klouze a neudelas vubec nic. vse nelze predvidat, na vse se nelze pripravit, na vse se nelze prizpusobit. cili pocasi svuj dil rozhodne nese.

+4/0
15.3.2016 13:05

J15i51ř74í 44D62e51š62t 5545614448630

Já jedu v klidku ale magor zamnou to nechápeRv

+2/0
15.3.2016 13:40

V69í33t 48K41u50č42e21r46a 6274889299632

Ve vyhlášce není, že za nehodu může počasí. Je tam ale , že řidič má přizpůsobit jízdu podmínkám a svým schopnostem. A schopnost není "mě to ustřelilo"...

+2/0
15.3.2016 13:56

V40l74a50d70i29s15l59a28v 83N73o54h43e38j26l 7748597458141

to nerozporuju. samozrejme vzdy je vina na ridici nebo na spravci komunikace, ale "svuj dil na nehode nese pocasi" - s tim nemam problem, protoze to tak je.

0/0
15.3.2016 15:28

M20i95r59o74s20l68a87v 27M52e42d 3914346

Jo, někdy je počasí záludné - jedeš hafo kilometrů po mokru a najednou jsi na ledu (i s tím by ale řidič měl v zimě počítat). Jenže - hodně sněžilo a klouzalo to "široko daleko", takže se zcela jistě o nějaké překvapení a neočekávanou změnu sjízdnosti nejednalo.

0/0
15.3.2016 17:10

J61a82n 84P87r44i69c21h80y43s49t12a25l 8781948773

Co to je zase za titulek? Linej se pretrhl! Pan Vokac nevi, jak se to mesto jmenuje? Vzdyt to ma hned na dalsim radku napsano spravne! Brodu je hodne, ale jen jeden z nich je Havlíckuv.

Uhersky Brod, Cesky Brod, Vyssi Brod, Zelezny Brod, Slavonski Brod, Brod u Stribra - a urcite jsem na nejake dalsi Brody zapomnel.

Vynechavat v psanem textu polovinu jmena mesta je znamkou buranstvi.

V hovorove konverzaci je to vetsinou prijatelne, ale i tak jsou pripady, kdy je lepsi pouzivat cely nazev.

+8/0
15.3.2016 12:43
Foto

H14o12n33z67a 60T10r22u78s33i13n65a 9630810820116

Při koupi auta mám vždy na prvním místě bezpečnost, hlavně proto, že nejsem jediný, kdo jej používá. Moje žena i dnes jela jako každé ráno autem do práce, proto mi přejede mráz po zádech, když vidím podobný titulek. V situacích jako je tenhle vám nepomůže sebebezpečnější vůz...

+1/0
15.3.2016 11:57

P62a26v35e59l 21L71á57n50í81k 5149485642707

Když se kouknu na to auto, tak nechápu jak to mohla přežít, nejspíš asi neměla metr osmdesát, ale neskutečný štestí a to je dobře.

0/−1
15.3.2016 11:03

J70a92k43u95b 24F89e82i24f28a73r 7419339496139

ono když je to rozstříhané hydraulickými nůžkami tak to vypadá "o něco" hůř než třeba ihned po nehodě.

+1/0
15.3.2016 11:33

D61a83v78i16d 39P96e41c86a 1855884291836

Jel sem tudy dvě hodiny před nehodou a najel na D1. Nejezdím v těchto sr..kách ani 100 km/h a tak mě dnes předjížděl jeden kamion za druhým. Asi jim to za těch pár minut stojí, taky zřejmě neradi přestavují nastavenou rychlost.

+4/0
15.3.2016 10:59

D15a56n61i50e63l 21B44a50r18t39o68l68d 6489904108851

...pokud se "řítíš" 30km/hod, tak se není čemu divit, že i kamiony tě předjíždí. ��

0/0
15.3.2016 20:07

D43a51v93i35d 71P68e94c65a 1135974191676

Aha, polykac kilometrů. Buď zdrav, hochu, kam jedeš?

0/0
15.3.2016 20:54

P39a82v17e54l 75K40u83b36e62l77k20a 8297882979940

Prej "svůj díl na nehodě má i počasí" ...nepovídej, a od kdy? Takže budeme vyšetřovat nejenom řidiče kamionu ale i to sněžení? Ale di ty ;-D:-/ ...

+6/−5
15.3.2016 10:43

P32a24v19e66l 47K96u54b52e43l94k92a 8217462609940

ty mínusy mi dalo asi taky to počasí :-/ ...

0/0
15.3.2016 14:54

V46l65a12d76i21s34l31a24v 92N18o16h72e33j65l 7418747468721

psal jsem to vyse - svuj dil na nehode muze mit klidne i pocasi, kdyby nebylo blby pocasi tak by se to nestalo. nejde vubec o to ze by se melo snezeni vysetrovat. :-P

0/0
15.3.2016 15:59

L72u72c51i93e 40L70u69k83á40š73k58o81v28á 6473741668

Doporučuji se občas podívat na čem ti úžasní kamionaci v zimě jezdí. Když někdy na křižovatce kouknu vedle sebe tak kolikrát nevím jestli je hlubší vzorek na hladké asfaltce, nebo na sliku pana kamionaka. A pak se divme.

+5/−2
15.3.2016 10:35
Foto

O40n54d26r21a 85T70ů11m98a 1268585407338

Ono to není tak jednoduchý, sada pneumatik na kamion vyjde na pár desítek tisíc korun. Řidič může mít nasazený nový zimní gumy s vysokým vzorkem, ale pak párkrát otočí třeba Španělsko, kde je místo našich zimních -5 stupňů najednou +20 i víc a ty zimní pneumatiky ztrácí vzorek jak šílený. A měnit kompletní sadu podle toho, kam zrovna jede, to by byl hodně drahej špás.

+2/−7
15.3.2016 10:40

V31á86c11l30a56v 48Z73e87l53i52n34k41a 2172370933562

OK, ale to je jejich problém. Jejich lobby si to nesmyslné převážení milionů tun nákladu sem a tam po Evropě prolobovala, tak ať si to řeší, ale ne na náš úkor. Stačí, že jim jejich podnikání "dotujeme" investicemi do budování a oprav silníční sítě.

+8/−2
15.3.2016 10:55

D64a20v88i68d 97P65e35c86a 1575344861116

Ondra Tůma, každý chápeme, že to jsou velké náklady za gumy. Ale uvědomte si, že oni konkurují železniční dopravě mimo jiné tím, že kamióny přetěžují, že jezdí na gumách bez vzorku a ohrožují nevinné lidi. Snižují si náklady na úkor bezpečnosti.

+5/0
15.3.2016 11:02

J70a51k77u80b 39P45r61o52k71e38š 6343798722863

No oni železniční dopravě konkurují hlavně tím, že než se naloží jeden vlak, tak ten kamion odveze 2x náklad přes celou Evropu do dvou ruzných míst. Ti co si dnes stěžují by asi pěkně koukali na regály v obchodech bez ovoce a zeleniny celou zimu. Na to, že najednou 1kg rajčat stojí 2x tolik, nebo že škoda auto musela o 30% snížit platy, protože potrřebuje pokrýt náklady na mezisklady a materiál do nich, protože nefunguje logistika.

Nevýhodou železnice je, nepružnoust a rychlost, pořád si na něco stěžují, ale čím dál víc se hodí jen na uhlí do elektráren. Dokud železnice nebude umět to co umí letecká + kamionová doprava, tak se chytat moc nebude.

Pokud má být výhodou železnice převážení velkého oběmu zboží naráz, tak si musí zorganizovat logistiku tak, aby to bylo stejně rychlé jako kamionem. Ne že to dovezete na nádraží, tam to 3 dny hnije, platí se uskladnění, pak složí vlak, který za púl dne dojede skoro do cílové destinace, kde dalšího půl dne trvá vyložení vlaku a přeložení na kamion, který to musí stejně dovézt na poslední míli.

Na železnici se musí zamyslet tak, aby mohla fungovat podobně jako potrubní pošta, tedy, dorazí náklad a bez meškání cestuje, prostě každý vagon samostatná jednotka, které se někde na hlavním koridoru mohou spojit do většího celku pro úsporu, ale bez nějakého čekání. Čas je to nejdražší co máme.

+1/0
15.3.2016 14:53

T22o86m29á84š 14V58a76l53d44e15r 7693710359

Na to byly vymyšlené kontejnery. Kontejner může být zkonstruován na co chcete. Stačí naložit na vlak, loď, automobil. Přeložení určitě netrvá půl dne. Byla by bezpečnější doprava. Systémy existují. Stačí je sloučit a využívat a hned bude poloviny řidičů doma vždy na večeři a nebudou remcat, že jsou pořád pryč, že musí dodržovat nesmyslné přestávky. Nebudou přetěžováni a tím nebudou spát, telefonovat, dívat se na TV za volantem. To by byl život. Mimochodem v EU na západ od nás zastavují TIR už při 5-ti cm sněhu a kolem je rovina. Tak proč u nás v horách je necháme jezdit závějemi? Kolikrát jsme nedostali zboží, kvůli takové situaci.

0/0
15.3.2016 15:17

D64a61v24i71d 32P60e71c26a 1125744531116

Jakub Prokeš, díky za dobré rady, ale co byste řekl na to, že kamiony jezdí na sjetých gumách, aby měly nižší náklady? Že překládají přes únosnost a ničí nepřiměřeně silnice? Nikdo se neotírá o poctivé přepravce, kteří dodržují zákony.

+1/0
15.3.2016 15:43

D70a74v50i84d 35P84e18c94a 1205534471676

Jakub Prokeš... A pokud jde o nakládku jednoho vlaku, prosím, udělejte si někdy výlet na moderní překladiště kontejnerů s portálovými jeřáby, kde vlak zastavuje pod portálem. (Metrans Č.Třebová). Abyste neviděl ten svět tak černobíle jasný, skvělé, flexibilní kamiony a nemožný zbytek světa.

0/0
15.3.2016 15:48

J72a30k38u34b 26S17e71m21e66r19á96d 2907566661121

tak az ti takto kamionak sejme nekoho z rodiny, chci videt jak ti toto vysvetleni bude stacit

+6/0
15.3.2016 11:42

L28u11c70i20e 22L74u82k42á82š35k68o18v30á 6603761258

Bohužel úplně mimo mísu. Je mi fakt jedno jestli nenažraní dopravci vydělají méně. Myslím, ze argument např matky samozivitelky na podpoře, ze nemá na výměnu gum,by taky nikoho nezajímal. Nebo,že letadlo ma rezavý spoje na křídlech, protoze udrzba, nebo výměna je přeci drahá.

+3/0
15.3.2016 12:44

Š21á23r56k97a 11Č32e46c98h93o12v41á 8448606775595

Až se s kamionem s takto hladkými gumami střetnete vy nebo někdo z vašich příbuzných, tak doufám, že je budete obhajovat i nadále :-P

0/0
15.3.2016 12:52

V37á68c81l88a92v 49Z42e35l91i89n86k54a 2982570983502

Jo, to není nic nového pod sluncem. Jde o peníze, peníze a zase peníze. Chudáčci v osobních autech holt mají smůlu. Je nakládají do penálu a lemro z kaminou hraje na city, jak je otřesený. A bude to bohužel zřejmě muset dospět k trudnému konci, kdy někdo "zaplatí" nějakému točvolantovi za smrt nebo zmrzačení svých nejbližších olovem. Pak, až problém vyvře do takovéto úrovně, se to možná začne řešit.

+3/0
15.3.2016 10:53

P59e89t93r 84M76u10r67č11e95k 3648706260

Paní Lukášková kamion jezdí na pneu do kterých ho obuje majitel a pište si že ten element co je mezi pedály a volantem je málokdy majitel...Něco jsem odjezdil takže si to dovoluji napsat.

0/−3
15.3.2016 11:02

D19a43v48i81d 14P75e41c48a 1485704821756

Petr Murček Zodpovědný je ovšem řidič, co řídí. Ten jde pak i sedět.

+5/0
15.3.2016 11:05

L78u86d64ě18k 23J76e47l51í94n61e81k 5537667929810

Takže až tam místo volantu budou riditka z fichtla, tak také vyrazíte na štreku? �� Teď opravdu nevím, co si o vás myslet, pokud jste to tak praktikoval, že jste de facto vědomě usedl za volant vozidla, které porušovalo zákonné předpisy. ��

0/0
15.3.2016 13:25

P36e10t80r 92Š38e78b26e26s58t51a 1155506324

V jedné jihlavské kamionové firmě do pneu dokonce vyřezával gumař vzorek :-)

0/−1
15.3.2016 13:01

J26a59r12d88a 17K28a16n88í45k 5596869282263

Pokud na tý gumě bylo napsáno "REGROOVABLE", činil tak naprosto legálně ;-)

0/0
15.3.2016 13:43

A28n30t56o60n93í25n 21S93c14h47i67n77d53l95e62r 8703167655189

Hlavně je dobrá ta fotka, na které je na okresní silnici 11 kamionů a 2 osobní auta. To o něčem vypovídá... A pak si teda nemůžu odpustit ještě jednu poznámku... Focus je "menší auto"? Já jen že Oktávka je papírově ještě menší (užší, menší rozvor apod.).

+6/−4
15.3.2016 10:07

J36a24n 35Š44e59s91t46á47k 3868919909504

"řidičku museli z menšího vozu vystříhat hasiči," - tak je jasný, že měli na mysli auto menší než ten kamion, takže ochkávku do toho neplette

+6/0
15.3.2016 10:21

Z93d74e22n59ě94k 68V96o56n89d39r38a 4215223440217

Určitě znáte i rok výroby, že ?

0/0
15.3.2016 10:50

T62o31m53á28š 39V92a77l91d11e92r 7853960689

1999-2002

+1/0
15.3.2016 18:38

F57r76a33n11t22i95š72e12k 41K46o66u12d18e18l27k96a 3857237323

Tak já nevim jak pro koho, máme v rodině focuse a citroen C5, fokus je nákupní kabelka.Když přesednu z C5 tak si připadám dost divně ;-D Citigo to sice neni ale velký rozhodně taky ne.

+2/−1
15.3.2016 10:53

D25a80v82i26d 42P73e61c57a 1255824201666

Antonín ...tak v článku se píše, že osobáky pustila Policie přes okresky.

0/0
15.3.2016 11:13

Z19d70e38n98ě23k 15D37u98f25e70k 2184304838

Tak jednak odklonili policisté vozidla na jiné silnice v okolí a pak je tohle kamiony dost vytěžovaná trasa, zkracují si cestu a též se vyhýbají mýtným branám.

0/0
15.3.2016 12:46

L85a25d30i83s60l94a25v 78K62ř81í86p73a60l 1901379590486

Pane Schindler ty kamiony tam stojí proto, že se na té silnici neotočí jak osobák. Stačí trochu u toho uvažovat než napíšete takový blábol.

0/0
15.3.2016 13:01
Foto

J57a29k31u79b 57S41o79b19o14t90k58a 6234178537726

Z tohoto ještě někoho vystříhali živého? 8-o

+10/−1
15.3.2016 9:43

J62i41r56i 58R41u72s63n86o93k 4865552877503

To uz je rozstrihane auto. Pred strihanim to vypadalo zcela jinak.

0/0
15.3.2016 11:26

P34a61v24e10l 48M75a22r87e98š 6145385832499

Holt kvalitní auto, ne sikmookej šrot z Nošovic

0/0
15.3.2016 19:16

A74l56e13š 66J65a55v38ů23r21e29k 2432779280750

Počasí ŽÁDNOU vinu nenese.

+19/−1
15.3.2016 9:26

D92a41v36i92d 11B52a39š83t51á76ř 2577741401406

Tak černo-bíle bych to neviděl. Zejména poslední odstavec dost naznačuje. ,, Řidiči žádali výjezd posypových vozů" Je jedno kolik máte naježděno a jak moc jste opatrný a defenzivní. Občas to chce i trochu toho štěstíčka.

+2/−3
15.3.2016 9:35

V84l62a36d27i73m91í97r 17V83y37c31h10y59t36a

Ne štěstíčka, ale jednoduše dát v zimě nohu z plynu. Vymlouvat se na posypové vozy je holý nesmysl.

+1/0
15.3.2016 13:19

V23l42a79d31i30m98í29r 55V72y21c37h40y20t89a

Ano, vždy je vinen řidič. Vyhláška jasně stanoví, že řidič je povinen přispůsobit rychlost jízdy stavu a povaze vozovky. A v zimě - když napadne mokrý sníh, tak je přece třeba snížit rychlost třeba na polovinu, v některých úsecích i méně. Je to vždy lepší, než někoho zabít, nebo v lepším případě skončit v příkopě, nebo na stromě!

0/0
15.3.2016 13:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.