Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na vytěsnění pendlerů byly dvě koruny na hodinu málo, parkování zdražilo

Před rokem a půl bylo otevřeno patrové parkoviště v havlíčkobrodské Husově ulici. Radnice se chlubila, jak levné stání ve vrchním veřejném patře bude. Za hodinu se platily pouhé dvě koruny. Jenže to už je minulostí, stání podražilo. Úprava cen je předzvěstí velké parkovací revoluce ve městě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J18a60s68o55ň 48K16l41í97m19a 1512150545436

Stejně jako kdysi zrušili průvodčí v tramvajích, zrušila se i obsluha závor na přejezdech i hlídači na parkovištích. Když už bude "úprava" parkovného, žádal bych po majiteli této plochy aspoň jistotu, že mi nebude vozidlo ukradeno nebo odtaženo,

pokud se opozdím o deset minut, nebo poškozeno vandalem, jak se nedávno stalo právě v Havlíčkově Brodě. Kamerový systém to bohužel neobslouží. Děkuji.

0/0
12.3.2016 13:41

P38e14t12r 89D86l89o98u95h21ý 3875211752688

Pane Řapku, váš militantní postoj k automobilizmu je z diskuzí dostatečně známý. Sám auto používáte, ale ostatní samozřejmě jezdí zbytečně. Žijete v představě, že všichni mají tu možnost jezdit tramvají z bydliště do zaměstnání jako vy. Ne, nemají. A to ani ve větších městech jako je Plzeň. Ne všichni bydlí na Lochotíně, jsou i části, kde je doprava časově velmi komplikovaná a prakticky nepoužitelná pro denní dojíždění. Takže lidé volí pro ně optimální varianty. O to ví to platí na menších městech, kde při dojíždění z menších obcí často není ani jiná možnost. Navíc se prosím nepouštějte do diskuzí o tržní ceně. Zrovna s tím byste u MHD narazil. Snadným nahlédnutím do rozpočtu města Plzně zjistíte, že provozní ztráta MHD je cca. 830 mil. Kč za rok (bez investic). Rozpočtěte to na počet ekonomicky činných obyvatel města a uvidíte, že i vás ostatní dotují, přestože MHD ani prakticky používat nemohou. Takže nic není tak černobílé, jak se v různých diskuzích snažíte prezentovat. Mimochodem by mě zajímalo, kudy vy jezdíte a kde parkujete. Chápu, doma máte garáž. Ale v cíli cesty nepoužíváte veřejný pozemek?

+1/0
11.3.2016 11:47

P75a88v78e50l 33Ř42a68p50e36k 7872956959725

"kde mají auto nechat lidé, kteří do Brodu přijedou za prací?"

Co je to proboha za argument? Firma chce zaměstnance, tak ať se sama postará o to, kde zaparkují. Přispívá mi snad někdo na moje podnikání tím, že mi za směšnou cenu vyčlení veřejný pozemek? Proč by měl být automobil výjimkou? Jíst se musí, přesto ani jídlo není zadarmo, ale za tržní cenu. Takže ať všichni, kteří si vozí zadky a odkládají plech v ulicích, pořádně platí. Nebo si uspořádají život důstojnějším způsobem.

+2/0
11.3.2016 9:46

J65o22s42e79f 28D92o86h30n51a84l 6863557842491

Pane Řapku to je s odpuštěním kravina. Koukáte na to ze špatnýho konce. Lidi ve městě dělají u firem co tu občas taky platí daně a tak přispívají do městského rozpočtu. A když chce město dostat tyhle lidi z centra, musí jim dát jinou možnost parkování. Buduje se tady nějaké záchytné parkoviště? Jediný počin byl předěláním bývalého autobusáku a tím i snížením jeho kapacity. A k tomu vožení si zadků, pokud zajistíte dostatečnou dopravu z okolí do města, nemyslím městskou, pak máte pravdu. Zatím nesouhlasím.

0/0
11.3.2016 15:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.