- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pravdou je, ze ty nahodile nocni spoje na linkach A, B a B1 jsou o nicem... chtelo by to opravdove nocni linky s pravidelnym intervalem. Jsem rad, ze mesto Jihlava se venuje problemum MHD ;) Jen tak dal....
pred jyskem? a jako kde kdyz tam neni místo ani aby v klidu projela sanitka a nebala se ze ji nekdo sestrelí v krizovatce???
Docela by mě zajímalo, kdy se chytnou za nos radní v Havlíčkově Brodě a konečně namísto financování hloupostí nechají vypracovat podobnou studii k MHD, která je dnes v naprosto zoufalém stavu, připomínajícím jakési torzo z husákovských dob. A nejde jen o nějaké drobné změny, tam je potřeba vybudovat i některé nové zastávky, kompletně překopat všechny linky atd. Radní furt brečí, jak je město zmítáno automobilovou dopravou, ale když ono se z půlky města nedá jinak než autem dostat, protože autobusy MHD buď nejezdí vůbec nebo jedou skoro hodinu nebo jedou v nesmyslný čas a v neposlední řadě jedou nesmyslnou trasu, která vůbec nerespektuje přirozené přepravní proudy. Dnes většina MHD jezdí jen na ose Perknov - vlakové nádraží, jiné části města, velikostí srovnatelné s Perknovem, jsou prakticky bez spojení. Kdejaká zapadlá vesnice za Brodem má o mnoho lepší spojení na nádraží a na náměstí než třeba celá jihozápadní část města. Je to ostuda i plýtvání penězi, protože některé autobusy celé roky vozí vzduch, a nikomu to nepřijde divné, že asi jedou v blbý čas, po blbé trase nebo jedou jen jedním směrem a neexistuje spoj, kterým se člověk může vrátit zpět.
mě by zajímalo kdy se vykašlete na psaní furt stejných příspěvku stále dokola a půjdete to řešit na kompetentnější místa kterými určitě není diskuse na idnesu