Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Motorpal dluží zhruba 800 milionů korun, propouštět ale nehodlá

Jihlavská strojírenská firma Motorpal, významný výrobce vstřikovacích systémů pro dieselové motory, podala ke Krajskému soudu v Brně návrh na insolvenční řízení. Ocitla se totiž v dluzích, jejichž výše činí zhruba 800 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P34a87v81e35l 65Ř20a92p27e57k 7682176899505

Všude se vyrábí komponenty pro auta, přitom aut už je tolik, že se nevejdou do ulic. Nejvyšší čas, aby tyhle firmy začaly krachovat a celé odvětví se zredukovalo na smysluplnou úroveň.

0/−9
15.1.2016 18:23

P75a36v37e21l 63N57o81v47á89k 7921686119733

A nebo aby společnost stavěla stavby tak aby se tam ty auta vešla

+1/0
15.1.2016 18:31

J56a30r82o34m32í73r 60Č50e22c86h 1813728107102

Vy dáte těm lidem práci?

+2/0
15.1.2016 19:21

P11e47t57r 42V86a96l52a 7210783161465

Pavle, než něco vypustíte z klávesnice, tak si nejdřív projděte stránky firmy a zjistěte si, co vyrábí. Autokomponenty jsou pouze okrajovou záležitostí ;-D

0/0
15.1.2016 23:42

V80l69a83s89t43i94m22i33l 91S62v72o44b33o45d42a 7383988625484

"... vstřikovací čerpadla, vstřikovače, vstřikovací trysky pro vznětové motory..."

Nejsou komponentou pro auta v případě, že jde o motor do automobilu, což je z popisu společnosti více než pravděpodobné?

Nevím, poučte mě ;-).

0/0
17.1.2016 5:38

P54e48t62r 56V80a10l42a 7590813141315

Řadová vstřikovací čerpadla vyrábí Motorpal pro nejrůznější použití na motorech traktorů..., pro motory drážní a lodní, pro motory sloužící k pohonu silničních a stavebních strojů, generátorů, lodí i pro motory stacionární.

Oblast použití vstřikovacích čerpadel PC a PR je velmi rozsáhlá. Sahá od malých vznětových motorů pro zemědělskou malovýrobu s výkonem cca 1kW/válec, až po motory stacionární, drážní a lodní, pracující i na těžká paliva a disponují výkonem okolo 500kW/válec. Mimo to tato vstřikovací čerpadla nacházejí uplatnění i v různých průmyslových odvětvích, např. pro vstřikování paliva do pecí, mazání cyklicky zatížených třecích ploch apod. :-O

0/0
18.1.2016 23:01

P44e51t75r 86V50a13l76a 7600773911695

Autodíly - to je nový rozvíjející se směr výroby MOTORPALu, který se chce více přiblížit modernímu automobilovému průmyslu. MOTORPAL spolupracuje na vývoji vyvažovacích systémů pro spalovací motory. Na výrobní lince s moderní technologií vyrábí z polotovaru (trubka tažená za studena ) vyvažovací hřídel pro nové benzinové tříválcové motory ŠKODA 1,2 l ve dvouventilovém i čtyřventilovém provedení. MOTORPAL je dodavatelem těchto hřídelí do ŠKODY AUTO Mladá Boleslav i do VW. MOTORPAL dále vyrábí komponenty pro brzdové systémy firmě WABCO Mannheim a dílce pro převodovky firmě ZF STEYR. Na těchto dílech tržby Motorpalu zřejmě nestojí.

Tudíž si dovolím nesouhlasit s panem Pavlem, že Motorpal je firmou která vyrábí jen komponenty pro auta...

0/0
18.1.2016 23:09

P48e18t47r 38V13a34l95a 7540673521585

a k těm autodílům, abyste byl v obraze - Autodíly - to je nový rozvíjející se směr výroby MOTORPALu, který se chce více přiblížit modernímu automobilovému průmyslu. MOTORPAL spolupracuje na vývoji vyvažovacích systémů pro spalovací motory. Na výrobní lince s moderní technologií vyrábí z polotovaru (trubka tažená za studena ) vyvažovací hřídel pro nové benzinové tříválcové motory ŠKODA 1,2 l ve dvouventilovém i čtyřventilovém provedení. MOTORPAL je dodavatelem těchto hřídelí do ŠKODY AUTO Mladá Boleslav i do VW. MOTORPAL dále vyrábí komponenty pro brzdové systémy firmě WABCO Mannheim a dílce pro převodovky firmě ZF STEYR. Na těchto dílech tržby Motorpalu zřejmě nestojí...

Takže bych Motorpal rozhodně neházel do pytle s firmami, které se specializují na autokomponenty.

0/0
18.1.2016 23:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.