- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vrtulník z Jihlavy tzv. "Červený ocásek " tam byl snad pět minut po příjezdu hasičů , sanitky . Asi za hodinu odlétal zpátky do Jihlavy , vcelku pomalu a to už bylo jasné , že bohužel letěl zbytečně . Je to úsek , který si vybírá krutou daň za "uspořených " pár minut .
V daném místě to bylo tou dobou dost o držku. Na 152. km byla uzavírka (kde zrovna nikdo nepracoval, byly tam asi 4 asfaltové záplaty, asi "technologická přestávka"). A někde kolem toho 150-tého se dobržďovalo do zastavení. Ovšem tou dobou to bylo přímo proti vycházejícímu Slunci a ještě do kopce. Spousta řidičů si toho všímala až dost pozdě. Bohužel na světelných tabulích stále svítila kolona až na 152. km. Trochu zbytečná nehoda, šlo jí každopádně předejít, jak ze strany správců komunikace, tak ze strany řidiče.
Smutná událost, ale divné informace. Pokud má náklaďák havarovaný zadek a dodávek předek, tak není pravděpodobné, ale jisté, že dodávka do náklaďáku narazila. Též asi musel být asi vyproštěn jen řidič (RIP) dodávky, nikoliv náklaďáku. No pokud se nehoda stala v pravém jízdním pruhu, tak vina asi bude na straně řidiče, pokud v levém, tak mu tam mohl náklaďák vjet. Toliko logická úvaha na text článku