- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Udělal kravinu, že na místě zaplatil. Tím definitivně přiznal vinu a přijde o body, bez možnosti přezkoumání a opravného prostředku. Měl to nechat na správní, a každý dobrý právník by ho z toho dostal, protože 1) se kromě drobné materiální škody nic nestalo ani nedošlo k žádnému ohrožení a 2) byl to jakýsi prehistorický přejezd bez světel a bez záznamu, tudíž mohl říct, že to prostě nezvonilo, nikdo by mu nedokázal opak, a ještě by na SŽDC mohl vysoudit náhradu škody způsobené padající kládou, která se vynořila ze tmy.
Jsem pro ty nejdrsnější postihy idiotů za volantem, zde ale vidím zásadní chybu jinde než v řidiči.
Zrovna Vy, nepřítel hromadného automobilismu a psů, se ho zastávejte!
Kdy už konečně budou tresty za vjetí na přejez při zapnuté signalizaci tak tvrdé, že ji bude každý respektovat?
Nikdy. Protože to ani není možné. Těm lidem už dnes fakticky hrozí trest smrti, a je to houby platné.
To nadzvednutí chodcem je taky nebezpečný, nebot vlaky na koridoru při 160 mají stopku a když jsou už za předvestí, tak za návěstidlem jdou na rychlobrzdy v obou směrech.
Když už to byl osel, tak aspoň měl tolik soudnosti, aby se k tomu hrdě postavil a neujel, jako jiní ujíždějící zbabělci, které pak musí dohledávat policie.
Byla to dailyna a tá už má přes 3,5tuny, neměl kotouček, přestávky atd.Jediný východisko ujet.
Mechanické závory jsou nejbezpečnější ze všech. Obsluhoval jsem takové závory jako výpravčí a závorář a nepamatuji na nich nehody s fatálními následky. Ta předváněcí doba je dostatečně dlouhá, vše je řešeno předpisy, navíc se závory spouštějí pomalu. Pakliže je řidič hluchý a slepý nemá za volatem co dělat. Většinou je však bezohledný a porušuje předpisy vědomě. Závory co jsem obsluhoval podjíželi řidiči záměrně a ještě soutěžili zda to stihnou. Možná pisatelé co toho řidiče ospravedlňují to dělají také
Závorář ))) I když pamatuji hodně klikou obsluhovaných přejezdů, nikdy jsme tomu šmoulovi neříkali závorář, ani jsem to neslyšel....vždycky to byl prostě jen ajznboňák ))
V Hermanickach (okres Benesov) je jeste prejezd, kde zavory spousti pani v budce rucne. Naprosta rarita, ale na velmi frekventovane trati, kde jezdi osobni, nakladni i rychiky, neprilis bezpecne. Tyto prejezdy patri do muzea. A ridicovi palec nahoru, jak se zachoval.
Myslíte to vjetí na přejezd? To bych si ten palec raději ukousl. Plus (ale vzhledem k předchozímu jenom malé) má za to, že neujel.
Závory bez světel snad nemají v jednadvacátém století existovat. Být tím řidičem, bych si teda pokutu na místě dát nenechal. Být nahluchlý nebo mít nahlas muziku není ilegální. A zachoval se nejlíp, jak mohl.
Ilegalni mozna ne, ale debilni urcite ano (jezdit s "hlasitou" muzikou).
Vůbec jsem netušil že takové závory ještě někde jsou. Navíc tady je závorář kdoví kde. Není tam ani domek, ale klika venku. Ono by stačilo kdyby mu tak prdli kameru. Ta nestojí majland... Vzpomínám si že se občas stalo že najednou šly závory dolů, ale závorář počkal. Nenechal nás v kolejišti.
Tady na mistě závorář není, tyhle závory jsou ovládány dráty, třeba i na dost velkou vzdálenost, z nejbližšího stavědla nebo nádraží. Když nastavuje trasu, výhybky, návěstí a tak, spouští i závory. Standardní mechanika, žádné kamery, dokonce ani žádná elektřina.
"Šofér automobilu projevil dost soudnosti až po nehodě. Za přejezdem zastavil, nehodu oznámil a počkal na policii." Co je to žvášt? Zachoval se nejlíp jak mohl. Tyhle závory patří do muzea. Jak mohl vědět že půjdou dolů. Zvonek moc slyšet není.
Radoslave, Vy zjevně stejně jako ten řidič neznáte zákon o provozu na pozemních komunikacích...
§ 28
(1) Před železničním přejezdem si musí řidič počínat zvlášť opatrně, zejména se přesvědčit, zda může železniční přejezd bezpečně přejet.
(3) Ve vzdálenosti 50 m před železničním přejezdem a při jeho přejíždění smí řidič jet rychlostí nejvýše 30 km/h.
§ 29 Řidič nesmí vjíždět na železniční přejezd,
b) je-li dávána výstraha přerušovaným zvukem houkačky nebo zvonku přejezdového zabezpečovacího zařízení,
c) sklápějí-li se, jsou-li sklopeny nebo zdvihají-li se závory,
.
Čili řidič se zachoval hodně blbě před nehodou a celkem rozumně až po nehodě.
No, dopadlo to naštěstí dobře. Ale tyhle staré ruční šraňky bez signalizace, jen doprovázené cinkáním umíráčku by bylo žádoucí urychleně nahradit moderním PZZ.
Urychleně by se měli vyměnit dementi za volantem, kteří netuší, co znamená červené světlo na přejezdu. A místo pokuty do 2500Kč měla být udělena pokuta 250.000Kč, aby si to pamatoval, až bude moct za dvacet let znovužádat o řidičské oprávnění.