Diskuze

Řidič s dodávkou prorazil závory, vlak zastavil bezpečnostní systém

Na českých silnicích se objevil další řidič, který nerespektoval výstražnou signalizaci a vjel na přejezd, i když už padaly závory. Případ se stal ve čtvrtek večer na Třebíčsku. Traťové bezpečností zařízení pomohlo vlak včas zastavit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Udělal kravinu, že na místě zaplatil. Tím definitivně přiznal vinu a přijde o body, bez možnosti přezkoumání a opravného prostředku. Měl to nechat na správní, a každý dobrý právník by ho z toho dostal, protože 1) se kromě drobné materiální škody nic nestalo ani nedošlo k žádnému ohrožení a 2) byl to jakýsi prehistorický přejezd bez světel a bez záznamu, tudíž mohl říct, že to prostě nezvonilo, nikdo by mu nedokázal opak, a ještě by na SŽDC mohl vysoudit náhradu škody způsobené padající kládou, která se vynořila ze tmy.

Jsem pro ty nejdrsnější postihy idiotů za volantem, zde ale vidím zásadní chybu jinde než v řidiči.

2 2
možnosti
Foto

J91i95ř91í 49E93r71b18e46n

9. 1. 2016 12:15

Zrovna Vy, nepřítel hromadného automobilismu a psů, se ho zastávejte! ;-D

0 0
možnosti
FE

Kdy už konečně budou tresty za vjetí na přejez při zapnuté signalizaci tak tvrdé, že ji bude každý respektovat?

1 1
možnosti

Nikdy. Protože to ani není možné. Těm lidem už dnes fakticky hrozí trest smrti, a je to houby platné.

2 0
možnosti
PR

To nadzvednutí chodcem je taky nebezpečný, nebot vlaky na koridoru při 160 mají stopku a když jsou už za předvestí, tak za návěstidlem jdou na rychlobrzdy v obou směrech.

0 0
možnosti
MJ

Když už to byl osel, tak aspoň měl tolik soudnosti, aby se k tomu hrdě postavil a neujel, jako jiní ujíždějící zbabělci, které pak musí dohledávat policie.

9 0
možnosti
PR

Byla to dailyna a tá už má přes 3,5tuny, neměl kotouček, přestávky atd.Jediný východisko ujet.

0 0
možnosti
MK

Mechanické závory jsou nejbezpečnější ze všech. Obsluhoval jsem takové závory jako výpravčí a závorář a nepamatuji na nich nehody s fatálními následky. Ta předváněcí doba je dostatečně dlouhá, vše je řešeno předpisy, navíc se závory spouštějí pomalu. Pakliže je řidič hluchý a slepý nemá za volatem co dělat. Většinou je však bezohledný a porušuje předpisy vědomě. Závory co jsem obsluhoval podjíželi řidiči záměrně a ještě soutěžili zda to stihnou. Možná pisatelé co toho řidiče ospravedlňují to dělají také;-€

9 2
možnosti
LM

Závorář ))) I když pamatuji hodně klikou obsluhovaných přejezdů, nikdy jsme tomu šmoulovi neříkali závorář, ani jsem to neslyšel....vždycky to byl prostě jen ajznboňák ))

0 4
možnosti
MM

V Hermanickach (okres Benesov) je jeste prejezd, kde zavory spousti pani v budce rucne. Naprosta rarita, ale na velmi frekventovane trati, kde jezdi osobni, nakladni i rychiky, neprilis bezpecne. Tyto prejezdy patri do muzea. A ridicovi palec nahoru, jak se zachoval.

1 4
možnosti
HF

Myslíte to vjetí na přejezd? To bych si ten palec raději ukousl. Plus (ale vzhledem k předchozímu jenom malé) má za to, že neujel.

4 1
možnosti
JL

Závory bez světel snad nemají v jednadvacátém století existovat. Být tím řidičem, bych si teda pokutu na místě dát nenechal. Být nahluchlý nebo mít nahlas muziku není ilegální. A zachoval se nejlíp, jak mohl.

2 11
možnosti
PF

P10e76t62r 40F33r86a96n93c

8. 1. 2016 14:17

Ilegalni mozna ne, ale debilni urcite ano (jezdit s "hlasitou" muzikou).

2 0
možnosti
RK

Vůbec jsem netušil že takové závory ještě někde jsou. Navíc tady je závorář kdoví kde. Není tam ani domek, ale klika venku. Ono by stačilo kdyby mu tak prdli kameru. Ta nestojí majland... Vzpomínám si že se občas stalo že najednou šly závory dolů, ale závorář počkal. Nenechal nás v kolejišti.

0 0
možnosti
ZW

Tady na mistě závorář není, tyhle závory jsou ovládány dráty, třeba i na dost velkou vzdálenost, z nejbližšího stavědla nebo nádraží. Když nastavuje trasu, výhybky, návěstí a tak, spouští i závory. Standardní mechanika, žádné kamery, dokonce ani žádná elektřina.

2 0
možnosti
RK

"Šofér automobilu projevil dost soudnosti až po nehodě. Za přejezdem zastavil, nehodu oznámil a počkal na policii." Co je to žvášt? Zachoval se nejlíp jak mohl. Tyhle závory patří do muzea. Jak mohl vědět že půjdou dolů. Zvonek moc slyšet není.

3 7
možnosti
Foto

J33i16ř25í 72E34r70b75e46n

9. 1. 2016 12:51

Radoslave, Vy zjevně stejně jako ten řidič neznáte zákon o provozu na pozemních komunikacích...

§ 28

(1) Před železničním přejezdem si musí řidič počínat zvlášť opatrně, zejména se přesvědčit, zda může železniční přejezd bezpečně přejet.

(3) Ve vzdálenosti 50 m před železničním přejezdem a při jeho přejíždění smí řidič jet rychlostí nejvýše 30 km/h.

§ 29 Řidič nesmí vjíždět na železniční přejezd,

b) je-li dávána výstraha přerušovaným zvukem houkačky nebo zvonku přejezdového zabezpečovacího zařízení,

c) sklápějí-li se, jsou-li sklopeny nebo zdvihají-li se závory,

.

Čili řidič se zachoval hodně blbě před nehodou a celkem rozumně až po nehodě.

0 0
možnosti
OS

No, dopadlo to naštěstí dobře. Ale tyhle staré ruční šraňky bez signalizace, jen doprovázené cinkáním umíráčku by bylo žádoucí urychleně nahradit moderním PZZ.

6 1
možnosti
MK

Urychleně by se měli vyměnit dementi za volantem, kteří netuší, co znamená červené světlo na přejezdu. A místo pokuty do 2500Kč měla být udělena pokuta 250.000Kč, aby si to pamatoval, až bude moct za dvacet let znovužádat o řidičské oprávnění.

2 3
možnosti