Diskuze

Jen dva týdny a první mrtvý. Starosta před „křižovatkou smrti“ varoval

„Je to křižovatka smrti,“ volal před otevřením nového obchvatu Žďáru nad Sázavou starosta sousedních Jam Jiří Šikl. Na mysli měl odbočku do jeho obce. Jen po dvou týdnech od otevření se jeho obavy naplnily. Na nebezpečné křižovatce zahynul pod koly auta sedmasedmdesátiletý cyklista.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

Tak snad se teď dotyční úředníci už cítí lépe, když mají na svých rukou krev.

0 0
možnosti
JS

J23a32n 47S72v77e30t80l69i74k

14. 12. 2015 15:39

Dotyčným je to jedno. Oni postupovali v souladu s legislativou. A legislativu navrhoval a prosazoval někdo v Praze. A Žďár je z Prahy tak daleko ...

0 0
možnosti
LH

Křižovatka se stavěla prakticky na zelené louce.A o tom,že poblíž je průmyslová zóna i chatová a zahrádková kolonie se ví už dávno něž se začal dělat projekt.Navíc měla být v blízkosti i vlaková zastávka a proto se mělo se zvýšeným pohybem pěších osob počítat.Takže tady někdo pořádně zaspal vidíte důsledky.

0 0
možnosti
LS

Dát semafory na silnici I. třídy mimo město samozřejmě lze (když se chce) - viz semafory na silnici I/37 mezi Chrudimí a Pardubicemi......

3 0
možnosti
LV

Všechno jde když se chce. Jak se říká: Kdo chce, hledá řešení, kdo nechce, hledá důvody.

1 0
možnosti
JM

Většina důchodců se rozhlíží při přecházení vozovky tak v době, když jedu tak 300 m od přechodů, protože já vyloženě vidím, že oni vůbec nesledují, jestli auto jede če ne. Prostě jdou a jdou, ale do strany se nepodívají. On je přeci nikdo nepřejede. JInak nejen , že bych tam dal semafor, dokonce bych tam zavedl úsekové měření rychlosti. Však když to má zachránit jeden život, tak ať se všichni ostatní pokálí, aspoň takhle to je na nejdebilnějším semaforu v Česku při příjezdu na Ruzyň. A lávku tam nepostaví, protože je drahá a bude se tam stavět obchvat. Za 40 let podle mě, až natáhnou brka všichni v Suchdole.

5 1
možnosti
EB

Není nebezpečných křižovatek nebo zatáček, ale jen nebezpečných řidičů!!!...

7 3
možnosti
VV

Jízda na českých silnicích i dálnicích je mnohem nebezpečnější než jízda po dálnicích a silnicích zde v USA. Mám bohaté zkušenosti už desítky let z obou zemí..

Například zužování pruhů do jednoho je doslova hazard. Nehodovost v USA a ČR na hlavu bude doslova propastná. A vidět 3  4 kruhové objezdy za sebou to je doslova zážitek. K zasmání.

3 7
možnosti

vsude je neco, tady zase tolik nestrilime ve skolach

3 2
možnosti

Jo, zase se někdo plaší. 

Pokud se po roce, dvou, ukáže, že je tam výrazně víc nehod, než na jiných obdobných křižovatkách, je to důvod k úpravám. Jeden případ nic neznamená.

6 0
možnosti
Foto

Samozřejmě se může stát že v prvním měsíci tam zemře deset lidí a následujících deset let nic. Ale přiznejte si, měl byste ty nervy čekat na druhý měsíc, kdyby v tom prvním takhle umřelo tolik lidí? Věřil byste tomu že to je prostě jen náhoda a nerovnoměrné rozložení?

0 2
možnosti
PN

P12e86t92r 39N59o42v80á37k

11. 12. 2015 19:51

Dneska se na chodce a cyklisty se.e auta drží celou ekonomiku a to je podstatné. Lidí je dost a důchodců obzvlášť. ( jsem řidič a za pár let i důchodce)

5 2
možnosti
TZ

T83o15m77á76š 13Z14e33m23a71n

11. 12. 2015 20:33

Zase chodci a cyklisti dělají vše proto, aby se jim něco stalo.

Řešit to protežování chodců a cyklsitů by vedlo jen k jejich větší cikanizaci (my vám můžeme všechno a vy nám nesmíte nic, móre"). Naopak je potřeba ve "slabších" článcích dopravy udržovat přirozený respekt k autům.

3 1
možnosti
OB

Kruháč,který podporuji, bude, ale až po více prů.erech, aby měly firmy zase co dělat.

0 2
možnosti
MM

A co mají firmy společného s tím, jestli se někde postaví nebo nepostaví kruháč ??? 

Pokud uvažujete o tom, že z toho mají kšeft, tak ano, mají. Ale měli by ho i kdyby se stavěl rovnou s novou silnicí a budou ho mít i když se postaví za pár let. Prostě, ono to tam samo nevyroste.

1 0
možnosti
JF

J45a86n 80F98i88a38l67a

11. 12. 2015 19:31

A bude hůř. Aut přibývá rychleji, než silnic. Auta už pomalu nemají kde jezdit a kde parkovat. V budoucnosti to nutně povede ke kolapsu.

0 0
možnosti
JK

Tak v Helsinkách se bude chodit povinně pěšky a MHDéčkem....

0 0
možnosti