- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A tady přesně vidíte, proč jsou pro českou společnost vybržďovači potřební.
Jsou potřební proto aby lidem ukázali, že bezpečná vzdálenost není pro srandu králíkům.
ano, každý rok pořád to stejné - všichni jsou zaskočeni sněhem... předpokládal snad někdo, že žijeme v Africe bez sněhu? Nebo jsou u nás samá trdla?
Tak za to jedině můžou silničáři, že nestojí už 14 dní na krajnicích a ihned nezačali čistit, sypat, škrábat, sušit... . Bulatí šoféři nee. V TV říkal jeden, že doma má komplet celé zimní kola (a boural na letních).
Na D1 jsem dnes byl a zůstal stát v zácpě na 74. km ve směru na Brno.
Nevím, co bylo konkrétně příčinou dopravních nehod ve směru na Brno a na Prahu. Skutečnost je však taková, že v 09:15 nebyl v protisměru (směr na PH) žádný z pruhů technicky ošetřený. V levém byla souvislá vrstva sněhu.
Dal jsem se do řeči s řidičem náklaďáku a ten mi říkal, že tamtudy jel už ve 2 ráno a to byla údajně ledovka jako sklo. Sypače nepotkal.
Je pravda, že řidič musí přizpůsobit rychlost stavu a povaze vozovky. Je však také pravda, že by člověk čekal, že zima silničáře nezaskočí. Inu, zaskočí: pravidelně, rok co rok.
Českomoravská hranice zase dala o sobě vědět. Zatím na české návětrné straně.
Pořád ta samá písnička. K rádoby řidičům se už nemá smysl ani vyjadřovat.
haha, zase bezmozci bourali. Dost řidičů si myslí, že na dálnici je předepsaná 130.
Budeme rádi, když první sníh nezaskočí, jak tomu bývá, co pamatuju, silničáře
Dnes mě předjížděl na dost kluzké vozovce a ne zrovna široké b...b v dodávce. Jel jsem 80-85, jemu to bylo asi málo, tak moc pospíchal, že byl o 4km dál zaparkovaný v pili. Ještě že tam nebyla hluboká škarpa. Nejdříve jsem byl na toho .... naštvaný, ale pak musím přiznat, že mě pobavil. Problém je vždy mezi volantem a opěradlem řidiče, ne v počasí.
Kdy už řidiči pochopí, že v Česku první sníh a led automaticky neznamená taky první posolené silnice?