Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stát kupuje půdu pro havlíčkobrodský obchvat. Kdo zaváhá, přijde o vše

Havlíčkovu Brodu se přiblížila stavba jihovýchodního obchvatu. Ředitelství silnic a dálnic rozeslalo majitelům dotčených pozemků štědré nabídky k odkupu. Ze metr čtvereční nabízí kolem 300 korun. Vlastníci mají na souhlas tři měsíce. Víc šancí nedostanou. Když včas nezareagují, stát půdu vyvlastní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z62d18e37n42ě82k 46F91i87x39a 4782750518697

Dobrý den, musím na článek reagovat, protože nikdo nevidí i druhou stránku "výkupu" pozemků. Přijde Vám dopis, kde Vám sdělí jedinou nabídku k výkupu a pokud nepodepíšeš, tak TY TY TY, mi ti to vezmeme. U toho je nějaký odhad ceny, který vypracoval kupující. Zastrašování a hrozby vyvlastnění, aniž by umožnili nějakou diskusi. Připomíná to praktiky minulého režimu. Smutné.

+1/0
2.11.2015 14:58

V73l55a98d76i97s24l67a95v 17D93u41b78a 3860218938308

Super! obchvaty by měly být priorita č.1!!! Brod si o to říká již dávno.

Ale měli by to sfouknout rovnou i s přípojkou od Humpolce...

0/0
31.10.2015 9:20
Foto

Z36b67y16n32ě82k 69M84e93l25i49c16h25a51r 9595777895319

je fakt, že taky nechápu ty mimoúrovňové křižovatky v Termesivech a u silnice na Šlapanov, přijde mi to dost zbytečný... osobně jezdím ve směru Humpolec-Přibyslav, takže pro mě to nebude a pro ty ve směru Jihlava-Čáslav asi taky ne...

0/0
30.10.2015 15:11

R35a79d97e44k 81N59o54v24a95k 9634953359960

Blbina to trochu je, nevím proč jsou mimoúrovňová křížení s místními komunikacemi, ale se silnicemi druhé a první třídy úrovňová.

0/0
30.10.2015 13:49

T66o95m15á48š 82K63u50č71e39r90a 8134985275886

Protože na úrovňových kříženích je možné sjet/najet na obchvat. A je žádoucí, aby to nebylo možné z každé místní komunikace. Proto místním komunikacím se obchvat vyhýbá mimoúrovně.

0/0
30.10.2015 22:33

R90a51d80e10k 96N88o36v94a62k 9744903849550

Právě že na dvě komunikace nižší úrovně lze sjet/najet mimoúrovňově, zatímco křížení s I/34 a jižní začátek obchvatu je řešen úrovňově.

U jedniček v novostavbě bych řešil křížení jen mimoúrovňově, pokud to jen jde, při určitých intenzitách přestávají kruháky stačit a jsou kolizním místem, nehledě na plynulost provozu... Na tom bych osobně moc nešetřil.

0/0
31.10.2015 7:34

L77a68d72i30s97l89a51v 49K29v46a21s94n35i79č94k95a 1873937453635

A jak se dá udělat obchvat kratší, než rovná cesta středem ? Vy jste místní ?

0/0
30.10.2015 13:47

P70a62v71e24l 63Ř97a45p70e71k 7422396569965

Kratší se udělat nedá, ale bez spousty překážek a kruháků ano.

0/0
30.10.2015 14:12

L17a72d13i65s70l15a19v 75K49v71a15s69n15i70č18k40a 1973747793555

A čemu tak vadí kruhové objezdy, vy jste místní ?

0/0
30.10.2015 14:22

P31a84v24e95l 58Ř66a98p53e80k 7762856169635

Souhlas, pokud to půjde projet městem rychleji, a to zcela zjevně půjde, pak těch 1,5 miliardy jsou vyhozené peníze, protože ten motohnus z města nezmizí, nehledě na další devastaci krajiny. Z části obchvatu, který už stojí, udělali diletanti na radnici fakticky místní komunikaci, plnou křižovatek a omezení. Bezpočet kruháků tomu jen nasazuje korunu. Rv

0/0
30.10.2015 13:29







Najdete na iDNES.cz