Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stát kupuje půdu pro havlíčkobrodský obchvat. Kdo zaváhá, přijde o vše

Havlíčkovu Brodu se přiblížila stavba jihovýchodního obchvatu. Ředitelství silnic a dálnic rozeslalo majitelům dotčených pozemků štědré nabídky k odkupu. Ze metr čtvereční nabízí kolem 300 korun. Vlastníci mají na souhlas tři měsíce. Víc šancí nedostanou. Když včas nezareagují, stát půdu vyvlastní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z22d51e97n59ě12k 77F50i69x75a 4932890568397

Dobrý den, musím na článek reagovat, protože nikdo nevidí i druhou stránku "výkupu" pozemků. Přijde Vám dopis, kde Vám sdělí jedinou nabídku k výkupu a pokud nepodepíšeš, tak TY TY TY, mi ti to vezmeme. U toho je nějaký odhad ceny, který vypracoval kupující. Zastrašování a hrozby vyvlastnění, aniž by umožnili nějakou diskusi. Připomíná to praktiky minulého režimu. Smutné.

+1/0
2.11.2015 14:58

V10l39a85d65i11s83l88a98v 68D32u89b88a 3850878518908

Super! obchvaty by měly být priorita č.1!!! Brod si o to říká již dávno.

Ale měli by to sfouknout rovnou i s přípojkou od Humpolce...

0/0
31.10.2015 9:20
Foto

Z55b50y60n33ě35k 33M56e71l10i36c45h16a65r 9165327185149

je fakt, že taky nechápu ty mimoúrovňové křižovatky v Termesivech a u silnice na Šlapanov, přijde mi to dost zbytečný... osobně jezdím ve směru Humpolec-Přibyslav, takže pro mě to nebude a pro ty ve směru Jihlava-Čáslav asi taky ne...

0/0
30.10.2015 15:11

R30a39d95e23k 19N47o45v24a65k 9524283179700

Blbina to trochu je, nevím proč jsou mimoúrovňová křížení s místními komunikacemi, ale se silnicemi druhé a první třídy úrovňová.

0/0
30.10.2015 13:49

T25o88m98á77š 30K53u38č32e13r76a 8824235645736

Protože na úrovňových kříženích je možné sjet/najet na obchvat. A je žádoucí, aby to nebylo možné z každé místní komunikace. Proto místním komunikacím se obchvat vyhýbá mimoúrovně.

0/0
30.10.2015 22:33

R47a81d43e62k 10N81o83v64a57k 9554763459120

Právě že na dvě komunikace nižší úrovně lze sjet/najet mimoúrovňově, zatímco křížení s I/34 a jižní začátek obchvatu je řešen úrovňově.

U jedniček v novostavbě bych řešil křížení jen mimoúrovňově, pokud to jen jde, při určitých intenzitách přestávají kruháky stačit a jsou kolizním místem, nehledě na plynulost provozu... Na tom bych osobně moc nešetřil.

0/0
31.10.2015 7:34

L25a19d68i79s37l63a39v 21K56v17a86s84n78i78č80k27a 1623237983545

A jak se dá udělat obchvat kratší, než rovná cesta středem ? Vy jste místní ?

0/0
30.10.2015 13:47

P72a96v41e32l 89Ř28a34p85e59k 7412536109835

Kratší se udělat nedá, ale bez spousty překážek a kruháků ano.

0/0
30.10.2015 14:12

L50a23d22i43s95l54a58v 35K62v90a74s55n76i30č12k13a 1473937423765

A čemu tak vadí kruhové objezdy, vy jste místní ?

0/0
30.10.2015 14:22

P90a39v27e77l 46Ř89a18p39e52k 7602246639865

Souhlas, pokud to půjde projet městem rychleji, a to zcela zjevně půjde, pak těch 1,5 miliardy jsou vyhozené peníze, protože ten motohnus z města nezmizí, nehledě na další devastaci krajiny. Z části obchvatu, který už stojí, udělali diletanti na radnici fakticky místní komunikaci, plnou křižovatek a omezení. Bezpočet kruháků tomu jen nasazuje korunu. Rv

0/0
30.10.2015 13:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.