Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jihlavský tunel se po dvou měsících opět zavře. I kvůli svaté Barboře

Řidiče v Jihlavě čekají příští týden problémy. Od pondělí do pátku bude uzavřen Jihlavský tunel. Doprava na silnici vedoucí od dálnice D1 na Znojmo bude muset proudit městem. Na objízdných trasách se čekají komplikace a kolony. Poslední uzavírka se při tom konala na konci července.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R20o41b32e10r33t 83H43o63m30o79l44k14a 2510672252841

A dělat to jen v noci, to asi ne, co? Kontrola LEDkových tabulí jde i za provozu. Výměna světel 8 hodin v kuse každou noc... Nic?

0/0
1.10.2015 7:28

J58i60ř17í 65S20m13a54z58a23l 2657712864382

To zas bude masakr přejet město ...

0/0
30.9.2015 23:18

J15a92r17d13a 80M38a91t36ě81j52k53a 1974155323470

Mnohem delší tunely čistí rakušáci pouze v noci a za mnohem kratší dobu než tady v tý Jihlavě :-(

0/0
30.9.2015 23:10

J71a64r56d48a 51M73a53t32ě24j27k29a 1164855733850

Mnohem delší tunely čistí rakušáci pouze v noci a za mnohem kratší dobu. Tohle je nějaký divný v tý Jihlavě :-(

0/0
30.9.2015 23:08

T67o22m55á34š 25B85a37j10c69s39y 7324589753173

Klasika jako vždy, kdyby se pracovalo 24h denně,tak by bylo hotovo za 2 dny (v tunelu stejně denní světlo není😃) a to mohli ještě zavřít tunel třeba na víkend kdy je provoz o minimálně 50% menší...

0/0
30.9.2015 21:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.