Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Spojka nebude. Světlá zvažuje, že zakáže kamionům průjezd přes náměstí

Velký problém možná budou mít firmy ve Světlé nad Sázavou. Radnice totiž reálně uvažuje, že z náměstí Trčků z Lípy zcela vykáže nákladní dopravu. Přes centrum města však vede hlavní silnice na Habry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D40a45v62i47d 71P69e96c69a 1245324841386

Jednoznačně podporuju snahu města Světlá nad Sázavou s tlakem na výstavbu spojky. Jinde jistě nebude problém utratit za obchvat miliardu a tady je 100 mil. mnoho, proč asi? Myslím, že kraj rád opravuje tam, kde si dokáže soutěž o EU dotace "pohlídat". Takže se staví nesmysly.Tady sociální demokraté z Jihlavy mnoho voličů nemají. Jinak místní firmy uzávěra náměstí nepoškodí. Ke kartonážce stejně jezdí přes město vrchem a kontejner se sklem může jet ze skláren do Mělníka na překladiště i přes Havl. Brod - zajížďka 25 km. Přes náměstí jezdí hodně kamiony, co sjíždějí z D1 a objíždějí přes Kolín mýtné brány. Kdyby se to na rok zavřelo, najednou by těch 100 mil. bylo.

0/0
16.9.2015 12:57

P65e67t51r 42N66o27v24á60k 3434905388240

místo nesmyslné rekonstrukce silnice na Humpolec se mohl udělat obchvat

0/0
15.9.2015 19:29

M69i31r77o86s64l15a33v 91S12t60r67á53n46s82k32ý 5736332950807

Město povolí podnikately provozovnu ale tu musí někdo zásobovat a výrobky odvážet ,Podnikatelé v autodopravě platí silniční daně a to jsou velké položky které sežere stát a skončí bůchví kde a potom se nějakej jouda rozhodne ře zakáže vjezd na jedinou možnou komunikaci Světlá také může splakat nad vejdělkem až se ti  podle něktrých nenažraní podnikatelé zbalí a odstěhují své firmy jinam

0/0
15.9.2015 18:02

L37u22b79o17m50i58r 84K64u11b28a51t 4377233311110

Je zvláštní, jak se vedení kraje neustále vychloubá tím jak skvěle hospodaří a neustále mají dost peněz. Tuším že se někde chlubili snad miliardou, nebo i víc. Asi to nebude úplně pravda, když by teď nebyli schopni sehnat ani 100 milionů, tedy zlomek ročního rozpočtu kraje. A to ani výhledově. Ponechávám zde stranou otázku účelnosti nebo neúčelnosti této konkrétní investice.

0/0
15.9.2015 13:27

J13i79n40d82ř10i92c53h 97Š72k60o43p58e39k 4155591690245

když se podíváš do struktury výdajů obce či kraje, zjistíš, že sice hospodaří se stamiliony, ale většina peněz je z hlediska výdajů již utracena a na investice nezbývá ani 10 % ročního rozpočtu

0/0
15.9.2015 14:05

L60u67b64o90m72i49r 50K74u84b96a81t 4427273951650

Já to chápu. Jen konstatuji, že se všude neustále chlubí tím, jak úžasně hospodaří a jaké mají přebytky v rozpočtu. A najednou to vypadá, že by je položilo i 100 milionů, což jsou z hlediska celého rozpočtu skoro drobné.

0/0
16.9.2015 10:49

P35a93v54e19l 52Ř31a91p10e95k 7392786239955

Ponecháním průjezdu těžké dopravy skrz město se akorát přenáší náklady na přepravu na všechny okolo. Takhle by dokázal "podnikat" kdejaký jouda. Zisky si nechat a náklady rozhodit na všechny kolem. Náměstí bez diskuze uzavřít a když se to firmám nelíbí, ať si postaví pro své kamiony silnici ze svého. Třeba i za tu cenu, že se jim odpustí daně. Protože beztak všichni platíme na daních neuvěřitelné sumy, které končí bůhvíkde. Namísto zvyšování daní a centralizace by se všechno mělo opět vracet na lokální úrovně. Je absurdní, když o nějaké zkratce o délce pár stovek metrů rozhoduje úředník až v Bruselu. To je padlé na hlavu Rv

0/0
15.9.2015 12:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.