- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestliže bylo signalizační výstražné zařízení na přejezdu v pořádku, signalizovalo příjezd vlaku, pak nelze o řidiči říct nic jiného, než že je to nezodpovědný hňup! Námitky některých lidí zde uvedených, jako že je tam špatný výhled, či málo používaný přejezd atd., jsou JEN hloupé výmluvy. Nic víc.
Svatá pravda! Totéž platí o lidech, kteří místo ČR píší a říkají "Česko".
Dotaz pro redakci: víte co to je nechráněný přejezd?
Nechráněný přejezd je přejezd bez závor, tak klid.
Všichni tady hodnotíte jako o život a přitom z vás na 100% na tom přejezdu nebyl. Takže je to hodně atypický přejezd, ze silnice je odbočka přes koleje, která končí po 100 metrech na velmi malé místní pile. Nikam jinam se tam nedá dojet. Rozhled je tam hodně mizerný. Je tam sice světelná signalizace, ale na tu já se nespoléhám, protože jsem byl jednou svědkem, jak jel vlak a blikala bílá .... Na tom přejezdu je naprosto minimální provoz.
Dnešní nehoda na tom přejezdu není první - zhruba před deseti lety se tam zabil jeden z majitelů pily. Byla to nachlup stejná situace - vjel na přejezd a smetl ho vlak. Svědci tenkrát taky říkali, že údajně signalizace nefungovala .... - každopádně byl to místní, který to tam velmi dobře znal.
Takže v tomto případě bych s těmi soudy, že hovado šofér mastil na červenou a vjel tam bych byl dost opatrný ....
to je nejhorší, když havaruje místní.
Místní totiž jezdí často dle zvyku a po paměti a jakákoli malá změna je přivede k nehodám.
U nás právě kvůli zvykovému právu při změně přednosti jízdy (z hlavní silnice udělali po dostavbně obchvatu vedlejší) na křižovatce těchto dvou silnic snížili rychlost na 50 km/h
Zajímalo by mne, kdy řidiči v České republice získají zpět ztracenou paměť a vzpomenou si co říká vyhláška, kterou se každý musel naučit, než sedl poprvé do auta: Řidič je povinen se přesvědčit, že může bezpečně pokračovat v jízdě, dříve než na přejezd vjede a to bez ohledu na to, zda tam něco bliká nebo ne, každá technika může selhat a červená žárovka nikoho před střetem s lokomotivou neuchrání...
Bohužel drtivá většina přejezdů je dělána tak, aby nebylo na žádnou stranu vidět víc jak na pět metrů.
Další de..l, co nerespektuje červenou. Až se uzdraví, tak před soud a odsoudit za obecné ohrožení a doživotně sebrat papíry.
"Na nechráněném železničním přejezdu opatřeném světelnou signalizací"
Cože, páni novináři? Přejezd se světelnou signalizací JE CHRÁNĚNÝ. Právě tou signalizací.
Z pohledu doby, kdy tento pojem byl součástí legislativy, je nechráněný.
Znovu to zopakuji. Znám mnoho lidí různých profesí. Nejhloupější ze všech profesí, jsou "profesionální" řidiči. To slovo "profesionální" ve spojitosti s tímto povoláním je až tragikomické. Mentálně naprosto straceni lidé. Tj vše.
Nejhloupější komentář od nejhloupějšího člověka jaký jsem kdy četl.
Tihle magoři si nedají říct. Pořád budou jezdit na červenou. A to stát svou dopravní politikou žene další a další přepravy na kamiony a náklaďáky a dopravci přibírají kupu lidí kteří řídí jako prasata.
Nezastávám se řidiče, jednoznačně jeho pochybení. Ale vývoj signalizace (ne ovládání) zabezpečovacího zařízení vůči řidičům se nezměnil nejméně 50 let.
Světelná zařízení a závory vývojem prošla, viz. různé parkovací systémy.
Dalším faktorem, který se dokonce zhoršil, jsou výhledové poměry(porost) v okolí přejezdů.
a ještě v nákladácích a autobusech neměli ty záclonky, že nevidí ani vedle sebe jenom do předu aby policie neviděla jak telefonují.