- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co kdyby Jihlava konečně dostala obchvat, vždyť při každém ťukanci na D1 jede všechno středem města, ve Velmezu si vymohli zákaz tranzitu vozidel nad 3,5t, Vyhrazený pruh v tomto úseku nic neřeší a je zcela zbytečný.
Mimochodem jsem zvedav na ty pruhy na Hradebni na Brnaku...
A Na Prazske, kudy projede 1000 aut a 20 auto/trolejbusu denne, je take pravdu vysoce uzitecna. Tam to vubec nebrzdi ten pidi kruhacek k obchodnim centrum...
To je v poradku. Podle toho, co jsem videl, tak jihlavsti ridici stejne nevedi, co ten pruh znamena :D
To už fakt není možný, já radši nic nebudu říkat. Sice svoboda projevu tady prý je, ale už není svoboda po projevu . Jo zpomněl jsem, ještě tam dejte cyklisty, ať jsme evropští...
Do práce autem 3 ( tři ) minuty, mastnou tyčí 20 minut - takže autem a pokud budu nucen použít polenskou objedu ji okolo hlavního nádraží. Vše pro občany a návštěvníky krajské metropole. Křižovatka u legia, a semafor na Sokolovské jsou také dobré třešničky.
Místo toho, aby se konečně vyřešilo lepší a rychlejší spojení MHD z Březinek, Doliny a Slunce do průmyslové zóny a přitáhli se lidé k vyššímu využití MHD, hodí se jim klacek pod "nohy" a potrestají se za využívání (v Jihlavě bohužel) rychlejšího a levnějšího druhu přepravy. Za celý stav MHD může její nepružné vedení (včetně magistrátních úředníků), neschopné reagovat na požadavky občanů, rozvoj města, moderních technologií a realitu celkově. A je to škoda, protože Jihlava není tak velká, aby se nedala MHD rozumně využívat. Za současného stavu to bohužel nejde.
Do preferencnich pruhu se pousti i jina mesta, napr. Ceske Budejovice, Brno a Praha...
jestli to bude motivovat přesedlat na MHD nevím, ale jistě to bude motivovat porušovat dopravní předpisy, čímž se samozřejmě zvýší agresivita a nehodovost...ale od politiků už myšlení a řešení problémů nečekám takže překvapený nejsem