Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ubourání Prioru, les na náměstí. Zbytečné studie stály Jihlavu miliony

Stojí i statisíce korun, ale jejich výsledky nejsou vždy pro veřejnost viditelné. Studie, které si Jihlava nechává vypracovat, mají k realizaci leckdy daleko. Jako třeba ta navrhující zalesnění náměstí. Zbytečně se zatím jeví i dokumentace řešící přetrasování MHD nebo přestavbu zimního stadionu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P77e45t86r 69M61o61l22á53k 9358931967904

1. Vyřešit smysluplně dopravu ve městě! Nejen ve špičkách katastrofální. Nedej bože když se stane nehoda na dálnici. To je pak celé město ucpané. Řešení je kompletní obchvat Jihlavy.

2. zatraktivnit MHD. Dnes již neplní základní potřeby obyvatel. Nepočítaje nesmyslnou linku 6. Od konce komunistu jde MHD proti rozvoji města. Podle mě špatné vedení v MHD a dozorčího orgánu v podobě města.

3. Bohužel nenávratně zničené náměstí Prior průhledy do podzemí.

4. Vedení města: dokud bude ve městě fungovat klientelismus a korupce. Tak se nic nezmění. Řešení nové lidi do vedení města, kteří to myslí z městem vážně a nepřihrávají si tu malou tu velkou domů v podobě městských zakázek. Bohužel zde zatím nevidím žádné světlo v tmavém tunelu.

+3/0
25.8.2015 17:28

T23o65m90á32š 89K33o23p53e48č91n39ý 1475494547226

Na magistrátu panuje pohodlná kolektivní nezodpovědnost. Poslední příklad jsou "pařeniště". Všichni to viděli, všichni na to kývnou, ale všichni si mysleli, že to bude vypadat jinak. Jihlava se tak nějak divně rozrůstá, bez dlouhodobějšího plánu a hlavně návazné infrastruktury. Příkladem z poslední doby je lokalita ulice Buková a residence Kaskáda. V ulici Buková se musela komplet přeložit a navýšit kapacita komunikace, nikdo z radnice asi ty tři čtyři roky zpět netušil, že pánové Vymazal s Huňáčkem tam za chvíli budou klepat na jakési soukromé základní kameny residence Kaskáda.

0/0
25.8.2015 21:25

J25i80r69i 16R16u95s35n64o16k 4485352717453

Ad 1 - Doprava v Jihlve je naprosto v pohode. Snad trochu oser byva kolona pres Brnak ke Znojemskemu mostu. Ucpane mesto vypada uplne jinak :-)

Ad 2 - rano trolejbusem nejezdi, ale zato jezdim odpoledne a ty trolejbusy jsou prakticky prazdne.

Ad 3 - no zas bych neprehanel. Sice to jsou vyhozene penize, ale ze by to znicilo nameti, to bych si tvrdit nedovolil.

0/0
26.8.2015 12:23

J34i54r59i 21R81u15s22n93o84k 4465322387383

Zrovna takoveto studie vubec nepovazuju za zbytecne. Aspon je videt, ze mesto neni uplne mrtve. Konkretne nejaka primerena mira zalesneni namesti by byla, dle meho nazoru, rozhodne pozitivni. Treba by mohla castecne skryt Prior, coz je fakt plivnuti do tvare renesancniho namesti.

A pretrasovani MHD ma take co do sebe. Jen se podivejte, ba kolika usecich se linky prekryvaji.

Dokonce bych ocenil studii na to, jak vyresit kazdodenni nehorazne kolony pred krizovatkou u Znojemskeho mostu.

+1/0
25.8.2015 13:14

T75o31m39á95š 41K56o45p80e51č46n29ý 1965704357176

Jedna věc jsou drahé studie, druhá pak jejich odložení a prodražení samotné realizace (pokud k tomu vůbec dojde). Například MHD na Vrchlického od nemocnice k Dolině/H. Kosovu je také mrtvý projekt. Drtivá většina zastupitelů je naprosto deformovaná dlouhým pobytem ve svých funkcích na magistrátu, jsou odtržení od reality, schází jim selský rozum a odvaha rozhodnout.

+2/0
25.8.2015 10:39

P26e65t60r 54Š98e67b93e37s20t33a 1345546694

Jihlavské studie jdou proti normálním lidem.

Tři příklady :

1 Semafor hned za křižovatkou se zastávkou MHD

2. Upřednostnění MHD - kolona aut ve špičce od Stříbrných teras po autobusák ( nekomentujte ať všichni jezdí MHD, je to Jihlavský luxus)

3. Křižovatka u legia a nesmyslný prázdný autobus.

Takže nynější Prior - budoucí lesopark a pro koho?:-P

0/−1
25.8.2015 10:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.