- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejsmutnejsi na diskuzi v clanku na tema dopravni fasismus je ti, ze nejvic chteji utahovat šrouby ti, kteri by se dali nazvat vikendovy ridici... Me na dalnici ohrozuje mnohem vic, kdyz mi to nekdo bez blikru streli primo pred cumak, nez kdyz nekdo jede 160...
Stejně je to k houvnu. Předají to na úřad tam se domluví s ouředníkem na tytyty a 3 litry do kapsy a bude vesele jezdit dál. Kdyby mu sebrali papíry hned a ještě by musel jít dom po svejch a nebo čekat až pro něj někdo dojede, byl by to pro něj aspoň trest.
Ono by úplně postačilo, kdyby se současný ministr začal věnovat úřadu a začal věci systémově řešit, místo toho aby jen hledal náboje pro laciné PR. Pak by se nemusely psát takovéto články. Sám si Ťok naběhl.
Ťoku a spol., opravujte a nevymýšlejte kraviny
Jj, to samé včera R10 před Mnichovo Hradištěm - kolony ve směru na Prahu jako prase (17. hodina), protože několik kilometrů zúžený pruh, ve kterém ovšem nebyla ani jedna noha, ani stroj, prostě nic. Takové omezení klidně mohli udělat v noci a ne v době největší nedělní špičky.
úsekové měření rychlosti na trase Praha - Brno a u každého exitu a to bude koukat, Češi umí dodržovat maximální rychlost 130 nebo 80 km/h
Problém je v tom, že když jedu v tom omezení opravdu 80 km/h, tak se na mě lepí kamiony, předjíždí mě mraky aut a místy se necítím zrovna bezpečně, takže poté musím zrychlit na 90 i 100. Čeští řidiči jsou v tomto prostě problémoví...
80 km/h na tacho znamená 70-75 km/h v reálu.
Jednak je to důsledek chybějící slušnosti a převahy arogance, ale také je chování řidišů důsledkem neuvěřitelného počtu omezení a uzavírek
jel jsem kolem tohoto radaru a nefungoval. Nic neukazoval. K cemu to tam potom je?
Ano, jezdit takhle rychle v zúžení je prasárna, ale minulý týden jsem strávil více než hodinu stáním na cestě do prahy před zúžením na asi 160. kilometru. Z druhé strany bylo zdržení ještě delší. Za celou cestu jsem viděl 4 lidi, jak dělali něco v příkopu a kvůli tou byla dální zúžená do jednoho pruhu na desetikilometrovém úseku.
Ona místa pro převedení dopravy nejsou každých 100 m. Ostatně podobne to vypadá i v Německu, dělníci také nejsou všude.