Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na nový dopravní terminál nemohou všechny spoje. Kvůli hluku a hygieně

Před pár týdny se v Třebíči otevřel nový a nákladní dopravní terminál. Zatím na něj ale zajíždí jen jedna linka městské dopravy. Aby sem mohly i další, musí být splněny hlukové normy. Hygienici se ohradili, že by k navýšení počtu spojů mohlo dojít už od října, jak plánovala radnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D24a76n60i75e47l 86D12r54n98e11c 6351579296762

Hlukové normy by se měly zmírnit, nebo ať se zakáže jezdit Rv

0/0
9.7.2015 17:18
Foto

D87a74v36i29d 16R15y54p86e72l 5860701282243

Ten perex psala autorka na drogách, ne?

0/0
3.7.2015 13:54

K47a72t33e94ř86i95n73a 67V38a87š43á36k42o40v40á 5141592779145

no, necim se ti hygienici zivit musi, ze... lidstvo asi fakt degeneruje, kdyz to vidim Rv

0/0
3.7.2015 11:55

L43i95b65o80r 16V57o32t89a13v51a 7893893563328

Hlukové normy? To jako vážně? Že 20 metrů odtud projíždí denně tisíce aut je v pořádku, ale 65 busů navíc je problém? Děláte si z lidí prdel nebo si jen nějakej ouřada hraje na důležitýho a čeká na "všimný"?!

+3/0
3.7.2015 11:47

S49t39e31p14a23n 38N82o60v48a98k 8401103857745

V dnesni dobe neco takoveho postavit je obtizne, vidim to tak, ze to bude asi muset casem vysumet a oni se ty vyjimky povolovat zacnou. Tim ze se jedna o vlak/autobus by se postupme melo zmenit i okoli terminalu a verim, ze lide vlastnici okolni nemovitosti se zacnou snazit vyuzit mnozstvi lidi proudoici v okoli.

0/0
3.7.2015 8:12

J73i49n36d94ř82i37c31h 57Š65k65o74p71e95k 4925321770485

přesně ve stylu "otevřel si hospodu, začli mu tam chodit lidi"

Proč mě to už nepřekvapí ;-D

+8/0
2.7.2015 22:08

A40l21e85š 13K19r36a89t30i93n52a 1946951350808

S vyzněním článku zásadně nesouhlasím. Termín 1.10. 2015 a zapojení dalších autobusových spojů je reálný. Výsledek aktuálních hlukových měření je velmi příznivý. Pane Řapek, myslím a doufám, že budoucnost potvrdí, že projektant zpracoval dokumentaci v rámci daného prostoru dobře.

+1/−1
2.7.2015 22:05

R29o82s57t49i75s56l16a61v 34C74a82h72a 6553417277451

Tak to byl teda velmi domysleny projekt. Jeste, ze v dobe, kdy se stavelo soucasne autobusove nadrazi nebyly takove zrudnosti. To by se tehdy docasne presunuti nadrazi na Brezinku asi nekonalo.

A ted si predstavte, ze na beznem sidliste v Praze na jednu jedinou zastavku prijede behem dne (6-22 hodin) 240 autobusu. A to neni ani moc vytizena zastavka.

+9/0
2.7.2015 19:08

P60a82v98e67l 29Ř23a82p65e47k 7592166109405

Aby to nakonec nebyl stejný propadák jako v Havlíčkově Brodě, kde byl vybudován terminál v nesmyslném místě mimo hlavní pohyb lidí, ač u nádraží, takže lidé jedoucí v určitých směrech jej ani nemohou využít a trapně postávají na improvizovaných zastávkách (např. na Humpolecké u ČEZu), kde akorát překáží chodcům a kde si ani není kam sednout. Linky MHD jsou z velké části nepoužitelné, neboť namísto do centra směřují na dopravní terminál, kde nic není a do centra se musí přestoupit, což je časově naprostý nonsens.

+3/−1
2.7.2015 18:26

M41i34c32h84a45l 91T23ů55m27a 7753715854154

6 z 9 linek jezdí přes náměstí tak kde je problém?

0/0
2.7.2015 19:08

P45a12v39e62l 93Ř72a84p43e69k 7942386159665

V těch zbylých třech.

0/0
2.7.2015 19:19

M46i26c20h89a68l 55T74ů30m98a 7513975374634

A neměl by ten autobusák rovnou stát na náměstí?

0/0
2.7.2015 19:36

L28u71b27o84m20i22r 61K82u21b53a13t 4527863311660

Ten původní stojí hned vedle. Na ten nový jdete místo max. 5 minut po rovince min. 10 minut do kopce.

+1/0
3.7.2015 9:23

L70u45k95á26š 27B98a75z12a64l57a 9299958652

většina autobusů, které zajíždí na nový terminál má start/cíl na starém autobusovém nádraží takže je váš názor trochu mimo

0/0
3.7.2015 12:26

M15i93c14h12a98l 75K10v66á57č 3583822756316

Další hloupost a kolize, co se norem týče.

+3/0
2.7.2015 18:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.