Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chceme obchvat co nejdřív, volají ve Veselí. Přimluví se za něj i Zeman

Lidé v Novém Veselí a Budči na Žďársku chtějí po Kraji Vysočina, aby zrychlil stavbu obchvatu. Náměstek Libor Joukl se hájí tím, že je obchvat připravený, ale přednost mají důležitější silnice. Při červnové návštěvě kraje se za novou silnici přimluví i prezident Miloš Zeman, který má ve Veselí chalupu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M28i72r80o95s84l91a22v 98Š87r43á60m31e68k 1414579739335

Třebíč, Havl. Brod. Budějice, Žďár, Přibyslav, a tak bych mohl pokračovat dál a dál. 

Díky zvyšujícímu počtu vozidel hlavně náklaďáků by obchvat potřebovala kdejaká obec. 

Jenže, kde na to brát? 

Výkupy pozemků někdy stojí více, než stavby celých obchvatů.

Nemluvě o výkupu pozemků, kdy majitelé nechtějí své pozemky prodávat a vyvlastnění je v nedohlednu. Viz pozemky kolem Rytířka. kde se měl obchvat stavět zároveň s obchvatem kolem Jamného.

Kdo tuto trasu ze Žďáru do Jihlavy zná ví, že Budeč, N. Veselí, Rudolec, Stáj a již zmiňované Rytířko jsou nejproblémovitější místa na silnici, která spojuje obce bývalého žďárského okresu s dálnicí a krajským městem.

+2/0
9.6.2015 12:10

T45o47m24a75s 37S88v77o17b40o71d50a 5267695985197

Hlavně ze jsou peníze na projekty typu mostu v Jihlavě z průmyslové zony, kdyz o kousek dal stojí další most ...

0/0
9.6.2015 11:46

S42t19a63n63d13a 95D72o24l25e46ž92a93l 9483896910836

Ono to spíše než o protekci bude o práci radnice. Jako příklad uvedu Třebíč.Veškerá doprava jde přes město. O obchvatu se mluvilo již před sametem. Trasa je také téměř stejná.

 Radnice se však utápí ve svých žabomyších válkách, jak se udržet u koryta, místo aby se dělalo něco pro město. Jsou zde radní, kteří kvůli zvolení jsou již ve čtvrté straně během své dlouholeté radniční kariéry. Bohužel s každou volbou radnice se mění zájmová skupina podnikatelů, kterým jde radnice na ruku. Jde to tak daleko, že město kvůli určitým zájmům letos přestavuje loni opravené silnice.

A proto nezbývá čas na projekty s dlouhodobým časovým horizontem. 

V malých obcích je to jednodušší. Není zde tolik zájmových skupin a na práci radnice je více vidět.

0/0
9.6.2015 9:28

P65e39t86r 95N90e78c47h94a84n11i45c37k71ý 7603366618840

Pro jistotu iDnes nepřidala mapu, protože z ní ta potřeba obchvatu není úplně vidět ;-D

+1/0
9.6.2015 8:41

P16e11t76r 22T52a94b71o31r31s76k82y 8437502877247

To by byl stret zajmu, ne ? Ovsem co se da od prezidenta, alkoholika a lhare, cekat ?

+1/−1
9.6.2015 8:30

J55a16n21a 39K72r17a39j94č23o78v61i66č67o11v62á 7875841178860

V HB se lide obchvatu nedockaji ani za 20 let, ale hlavne ze ta parodie na prezidenta prosadi obchvat do nejake riti kdesi u Zdaru. Jeste by tam mohl protahnout slepe rameno kanalu O-D-L, aby si na nej mohl vyjet na nafukovacim clunu na vylet ..

+3/−1
9.6.2015 8:20

J22o78h41a69n 66Z64i73n24g95e13l 2541965856891

Koukněte na Budějovice. Každej rok tam polovina Čech projede městem na dovolenou k moři a zpět, a jakejsi obchvat v podobě mostu spojujícího Píseckou a Pražskou chystá obec ze svého na rok 2018. Obchvat jako takovej v nedohlednu.

Holt některý obce jsou si rovnější.

+2/0
9.6.2015 8:24

J31a59n 31F63i54a54l20a 7874967595849

Příště je potřeba zvolit prezidenta, který bydlí v Budějicích.

+2/0
9.6.2015 8:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.